.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Canulas 20.08.2017
    ''Miał tam swojego ulubionego. Gdy miał dobry humor". - zgrzyta.
    "— I pomyśleć sobie, że mogę sobie" - pierwsze sobie do wywalenia.
    "Do celi wszedł mała, zakapturzona istota" - wszedł mała?
    "— Przeklęty mistrzu. On tu znowu jest". - do przecinków się nie przypier... no obaj wiemy, że sam mam z nimi problem. Tu jednak wygląda, jakby to swego mistrza nazywał Przeklętym. Chyba, że taki zamysł.
    za nim ta zdąży - za nim, razem.

    Błędy są i nieco utrudniają lekturę.
    Na plus, w tej części, pomysł na strefę zero.
    Póki co, cztery.
  • Nerd 20.08.2017
    Dzięki :)
  • Szigo 01.09.2017
    Dam 5 za tego typka od gazu z Afryki.
  • Nerd 04.09.2017
    Dzięki :)
  • bylem, zostawiłem 5 , lecę dalej
  • mały powiedziałbym błąd, przyjrzyj się temu zdaniu:
    "Nikomu bowiem nie udało się stamtąd wyjść niepostradając wcześniej zmysłów, więc nikt tak naprawdę nie miał pojęcia, jak owo spotkanie miało wyglądać.''

    niepostradając - ten wyraz podpada," nie tracąc" albo " nie postradać "
    jak owo spotkanie miało wyglądać- bardziej w tym wypadku sensownie byłoby ''jak owe spotkanie mogło wygląda" Twoje zdanie mówi o czasie przeszłym, mówisz o osobach , które już odbyły to spotkanie więc "jak mogło", w czasie przyszłym było by "jak miało by..." Nie jestem polonistą, ale skoro ja to wyłapałem...
    Miałem Ci tego nie wytykać, myślę, że powinieneś się jednak przyjrzeć temu co może być nie tak, nawet jeśli to ja się mylę, choć nie sądzę . Pozdro
  • Nerd 05.09.2017
    Maurycy Lesniewski nie postradać jest bezokolicznikiem nie postradając. Tam po prostu nie chyba powinno być odzielnie.

    Co do spotkania, oby dwie wersje sa dobre.

    Może powinienem uprościć to zdanie, bo rzeczywiście wygląda ono lekko jak masło maślane. Pomyślimy.
  • Nerd 05.09.2017
    Podzieliłem je na dwa zdania. Powinno być teraz dobrze.
  • Nerd pamiętaj, że ja z ortografią to cienki Bolek :) zrób tak żeby było dobrze. Sobie obczaj co gadam, ale broń Borze nie stosuj się ślepo do moich rad.
  • Nerd 05.09.2017
    Maurycy Lesniewski ps: Nie bój się dawać takich uwag. O ile nie są chamskie to dobrze, że je dajesz. Nawet jeżeli będą nie trafione to ktoś ci powie dlaczego nie miałeś racji. W tym miałeś. Ludzie na ogół nie stosują zdań wielokrotnie złorzonych, przez co mogą być one niestrawne.
  • Boże*
  • Nerd ja ogólnie z zasady nie jestem chamem :) fajnie piszesz, ostatnie czego bym chciał tp przypierdalać się do pierdół, a takie tam rzeczy co napisałem to pierdoły.
  • Nerd 05.09.2017
    Maurycy Lesniewski e tam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania