Poprzednie częściPrzemyślenia "Nałóg"

Przemyślenia Krystiana

Wszystko się kiedyś kończy. Duża część społeczeństwa idzie zgodnie z "zasadami" które dyktują nam politycy, gwiazdy i naukowcy. Niestety pod koniec życia zdajemy sobie sprawę jak to naprawdę jest. Zamiast się bawić, tkwimy w korporacji kilkanaście godzin dziennie. Dla jednych to ma sens, inni zaś powiedzą, że jest to marnowanie życia. Trudno się z nimi nie zgodzić. Ale tutaj napotykamy granicę, bo ciągła zabawa jest gorsza od ciągłej pracy. Każdy człowiek powinien znać umiar. Ja osobiście uważam że nie wolno marnować życia, ale trzeba też myśleć o pracy i doskonaleniu się.

 

To na tyle. A wy co myślicie?

Następne częściPrzemyślenia Krystiana cz.2

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Pan Buczybór 30.08.2017
    Dobra, trzeci raz czytam i tak jakoś dziwnie. Ogólnie tekst dobry, dobrze napisany i ten teges. Co do przemyśleń, trafne całkiem. Praca ważniejsza od zabawy, należy znać umiar itd. Z twojego punktu widzenia wszystko to jest sensowne. I spoko. Ja się poniekąd zgadzam, choć ja mam trochę inaczej w mej głowie. Ta, tekst dobry.
    Gratki i pozdro.
  • Krystian244 30.08.2017
    Również pozdrawiam. A pisałem to wczoraj podczas przerwy w pracy, zresztą ten komentarz też
  • Caroline 30.08.2017
    Pracujemy do późna, żeby zarobić na życie, ale nie mamy kiedy żyć, bo siedzimy w pracy do późna.
    No, ale co zrobisz? Czasami nie da się nic zrobić...
  • Krystian244 31.08.2017
    Zawsze można coś zrobić
  • KarolaKorman 30.08.2017
    Najpierw obowiązki, później przyjemności :)
  • Krystian244 31.08.2017
    Dokładnie :)
  • literatx 06.09.2017
    Nawet ciekawy pomysł na takie przemyślenia. Tylko, jak one są tak krótkie, ciężko coś z nich wywnioskować. Mógłbyś drążyć temat do ostatnich sił ;) Osobiście sądzę, że słabe te wymyślenia. A, nie, co ja gadam — przemyślenia! Pierdolenie. To nie sprawa jakiegoś gimbusa, jak wygląda praca w dużych korporacjach. Normalnie. Więc drążysz teraz tematy, z którymi mamy styczność na codzień, i — jakby nie patrzeć — robisz to chujowo. I jeszcze to ,,co wy myślicie"... Serio? A co mamy myśleć? Mamy sie włączać w zycie ludzi, i sterować, czy ma pracować dwie godziny, czy trzynaście? Chuja się znasz, panie. :)
    Aa — zapomniałem. Trochę biedna ocena, ale nie dla psa kiełbasa... po co piszesz, skoro nie umiesz?
    Pozdrawiam.
  • Krystian244 07.09.2017
    Krytyka iście konstruktywna. Nie pozdrawiam ciebie kolego, jesteś zwykłym hejterem. Jak to mówią chuj ci w dupe chlupie :) Gimbusem to ja byłem dawno temu.
  • literatx 11.09.2017
    Krystku
    nie wiem co cpasz, ale masz dobre zielsko
    fajnie, ze jestem hejterem, ale nie takie cele działania mam na opowi
    Ty masz chujowe opowiadania i to dostrzegam
    gimbusem byles dawno temu? Skoro pierdolisz o tym cały czas, to prawda jest pośrodku :)
    Co do twojego jak to mówią... nie znam tego przysłwoai.
    pozdro, krystek
  • Krystian244 12.09.2017
    literatx Wez wyjdz. Mam dość patrzenia na ten nick.
  • Neurotyk 11.09.2017
    Krystku, Krystku, czasem mam ochotę Cię przytulić :)
  • Krystian244 12.09.2017
    Ciesze się :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania