Przemyślenia Szarego człowieka - Szkoła

Mówi się że, człowiek uczy się całe życie, tak to prawda. Dzisiejszym tematem jest edukacja.

Zadajecie sobie pytanie: po co ja się uczę ?

Jakby nie patrzeć to nauka jest potrzebna i bez niej nic by nie ruszyło.

Gdyby założyć że, ten kto chciałby się uczyć to by się uczył a ten drugi miałby na wszystko wywalone i siedział przed TV, ciekawe jakby ten świat teraz wyglądał. Bolączką dla mnie są dzisiejsze szkoły. Chodzisz do niej żeby się czegoś nauczyć ale, czy coś z tego rozumiesz, no właśnie i tu pojawia się ten minus. Nic nie rozumiesz i dostajesz czapeczkę za sprawdzian a potem i tak idziesz na poprawę razem ze swoim zestawem małego ściągacza, zdajesz bez problemu. Poprawiasz jakąś cyferkę bez wartości, rzekomo pokazującą twoją wiedzę, tylko po to aby, zdać dalej. System ocenowy jest niczym segregacja, moim zdaniem oczywiście.

Niestety nie można mieć wszystkiego i nic tak łatwo się nie zmienia. Gdyby ulepszyć cały system szkolny, możliwe że, było by lepiej i nikt by nie narzekał że, codziennie musi iść do budy. Mam nadzieję że, ktoś zrozumiał ten myślowy nieład.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • MrGonzo 11.06.2016
    Szczerze? nie wiem co o tym myśleć
    Zgadzam się z treścią ale... Ja np nie wiem pod jaką kategorię to wstawić... Bardziej ta wypowiedź nadaje się na bloga, vloga itp..
    Daję 3, gdyż zgadzam się, ale no nie tylko o to tu chodzi
  • Szalokapel 22.06.2016
    Byłoby, piszemy łącznie.
    Nieraz brakowało przecinka.
    Mimo to przejdę do sedna - zgadzam się z Tobą w stu procentach. Tekst napisałeś dosyć chaotycznie, no ale dało radę się w tym połapać. System oceniania jest dosyć zróżnicowany - czasami nauczyciele przesadzaja, mówiąc to mam na mysli, że zapominają o zyciu prywatnym uczniów. Dodatkowo, same oceny wzbudzają wstręt, być może dlatego, iż często rodzice stosują szantażem emocjonalne wobec swoich dzieci - "jeżeli nie napiszesz tego na minimum 4, to możesz pomarzyc o spotkaniu z Ala" Rozpisalabym się troszkę, ale nie mogłam powstrzymać swoich palcy, by nie pisaly. Ode mnie 4.
  • Szalokapel 22.06.2016
    Szantaże*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania