Przepaść

Pomiędzy dwoma uczuciami jest tak cienka przepaść. Każdy wie co to są za uczucia, nawet dziecko to wie.

Kochać a nienawidzieć.

To jest tak jakbyś chciał wyrwać sobie serce bez względu na to jak to boli.

Okropność...

Czy jest coś gorszego jak jedna wielka niewiadoma, czy kochasz czy też nie?

Czy chcesz być z tą osobą czy też boisz się kolejnej straty.

Kochasz czy nie kochasz?

Czas usłyszeć odpowiedź.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • betti 29.06.2019
    nienawidzieć. - nienawidzić


    Ciekawa jestem, jaka ta odpowiedź może być, bo za chiny nie wiem... ale skoro nienawidzi, to chyba nie pokocha? Tak czy nie?
  • Anonim 29.06.2019
    Więcej jest takich przeciwieństw jak kochać i nienawidzić. Osobiście uważam, że każde uczucie jest wielowymiarowe i istnieje przynajmniej kilka przeciwieństw. Do miłości to będą zarówno nienawiść, jak i lęk. Ale też obojętność – wszystko zależy jaką miarą mierzymy to uczucie. Nasze systemy miar są jednowymiarowe, trywialne i toporne, i stąd ta wielorakość.
    Chyba nie znam tego uczucia niewiedzy, czy kocham, czy nie. Wydaje mi się, że po prostu czuję to, jednak czasem nie umiejąc nazwać.
    Tekst zdecydowanie zbyt krótki. No, chyba że przerobisz go na drabble.

    Pozdrawiam.
  • Orchid.Solma 29.06.2019
    Wystarczy chwilą nie uwagi i wpadasz do dziury z której ciężko się wydostać... czysta prawda, podoba mi się
  • Canulas 29.06.2019
    "To jest tak jakbyś chciał wyrwać sobie serce bez względu na to jak to boli. " - drugie "to" możesz wyouTOwać.

    "Czy jest coś gorszego jak (niż) jedna wielka niewiadoma, czy kochasz czy też nie?" lub: od jednej, wielkiej niewiadomej.

    Hmm. Wybieram bramkę numer dwa.
  • Anka 29.06.2019
    Dziękuję za komentarze. Zostałam mile zaskoczona i oczywiście zastosuje się do waszych uwag, za które serdecznie dziękuję ❤️.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania