Przepraszam

Przepraszam za moje myśli. Nie chciałem ich mieć.

Dlaczego los mnie nimi pokarał? Wybacz, że obdarowuję ciebie tymi ciężarami.

Chyba już nie potrafię go nosić na mych barkach. To tylko chwila słabości.

 

Przepraszam za moją szczerość. Nie chciałem mówić Tobie prawdy.

Życie nie pozwoliło mi skłamać. Wybaczysz mnie te słowa, które stały się cierniami?

Wybacz, że ubrałaś moją koronę. Ja ją nosze każdego dnia.

 

Przepraszam za moje łzy. Nie chciałem ich ujawniać.

Przeszłość wymusiła ich obecność. Wybacz, że to są strumienie.

Dlaczego ciebie dziwi ilość smutków? Ja czuję ten ciężar kolejną sekundę.

 

Przepraszam za to, że jestem eksperymentem. Chciałem o tym zapomnieć, lecz nie potrafię.

Dlaczego nie potrafisz tego zrozumieć? Wybacz, ale nie widziałem w sobie szczura.

Stałem się jedynie zerem. Uwierzysz w to kiedyś?

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • elenawest 28.12.2015
    Bardzo smutny jest ten tekst. Ale miło, że wróciłeś ze swoimi tekstami do nas :-D
  • KarolaKorman 28.12.2015
    Tak, to prawda, że Dawid wrósł w Opowi swoimi smutnymi tekstami i jak ich nie ma jest jeszcze bardziej smutno :)
  • elenawest 28.12.2015
    Zgadzam się :-) poza tym jego teksty są ładne i choć jednym przeszkadzają, bo głównie traktują o jednym, to ja się jednak cieszę, gdy je dodaje ;-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania