.

.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • Slugalegionu 11.01.2016
    No, fajnie, że przepraszasz. :) Nawet jeśli na mnie kiedyś wjechałaś, to nie pamiętam tego. :P W razie czego przyjmuję przeprosiny.
    No i łał, Moni w jeden dzień zmusiła kogoś to przeprosin i wywołała dyskusję na forum. XD To jednak coś. :P
  • Slugalegionu 11.01.2016
    A i w tytule nie stawia się kropki. :)
  • elenawest 11.01.2016
    Akurat moni nie przepraszam, gdyż jej nie obraziłam pod jej tekstem, a ona mnie a i owszem.
  • Slugalegionu 11.01.2016
    Rozumiem, jej akurat nie przepraszałaś. Jeśli już ktoś miałby to robić, to niesamowitym naciąganiem Numi, ale, jak już mówiłem, niesamowitym naciąganiem.
  • elenawest 11.01.2016
    Slugalegionu no dokładnie. Ale przede wszystkim to ona powinna nas wszystkich przeprosić, a nie pisać, że teraz się wszyscy tulimy na zgodę :-/
  • Kraszax 11.01.2016
    Powiem szczerze: Ja nie przyjmuję przeprosin bo bardzo lubię krytykę. Wiem, że nie wszystko robię idealnie i źle stawiam znaki. Dlatego liczę na Twoją dalszą ostrą krytykę :)
  • elenawest 11.01.2016
    Ty serio o tej krytyce i nie przyjeciu przeprosin mowisz?! :-o
  • Kraszax 12.01.2016
    Tak. Według mnie ten portal jest po to aby początkującym osobom mogli pomóc Ci zaawansowani, a to się często wiąże z krytyką. Tym bardziej że ja mam beznadziejnego nauczyciela polskiego i niczego mnie nie uczy.... Dlatego wolę teraz na krytyce, a nie później w nowej szkole na jedynkach :)
  • elenawest 12.01.2016
    Kraszax rozumiem. Postaram się jednak, by moja krytyka była owocna, a nie przykra ;-)
  • Nazareth 12.01.2016
    Przez jakiś czas powstrzymywałem się od komentarza w tej kwestii by nie wywołać burzy, skoro ona już jednak wynikła, to zrzucę to co mi leży na sercu. Prześledziłem sytuację, i uważam, że zarówno postawa jak i język Moni są absolutnie poniżej krytyki, jednak jestem wstanie zrozumieć niektóre powody, które nią kierowały. Jest różnica między krytyką a połajanką i niestety ona się u ciebie często zaciera. Mimo, że widzę mnóstwo twoich komentarzy, to bardzo nieliczne mają pozytywny wydźwięk. Mnie samemu nie „dostało” się od ciebie za bardzo, więc właściwie mnie nie masz za co przepraszać, jednak jest tu sporo użytkowników, którzy mieli wszelkie prawo poczuć się urażeni, twoimi opiniami, które są niejednokrotnie niewybredne a zdarza im się również ocierać o granice dobrego smaku. Nie wiem z czego wynika twoje agresywne nastawienie, ale musisz zrozumieć, że dla wielu ludzi, tak jak dla mnie osobiście, pisanie nie jest metodą zarabiania na życie, a jedynie hobby, w którym chodzi o to by mile spędzić czas, co jest trudne gdy ktoś ruga cię z byle powodu. Domyślam się, że ty również nie jesteś profesjonalistką, bo pewnie publikowałabyś gdzie indziej, a nie na opowi. Poza tym, czytałem niektóre z twoich prac i wybacz ale nie powaliły mnie na kolana, spodziewałem się znacznie więcej po kimś kto z taką chęcią i łatwością krytykuje innych. Mogłem się przyczepić, jednak tego nie zrobiłem, bo uważam, że idziesz w dobrą stronę by pisać lepiej i życzę ci z całego serca by tak się właśnie stało. Chciałbym cię prosić byś takim samym zrozumienie wykazała się wobec innych początkujących autorów, zamiast na nich naskakiwać. W moim odczuciu komentarze mają pomagać użytkownikom rozwijać się a nie zabijać ich samoocenę i wiarę we własne możliwości. Wielu bardziej doświadczonych autorów tutaj, w taki właśnie sposób ich używa i jest to godne szacunku. Bowiem krytyka nie wyklucza łagodności, a marchewką zawsze więcej zyskasz niż kijem. To wszystko co miałem do powiedzenia i mam nadzieję, że zrozumiesz iż moim celem nie jest cię urazić, a jedynie podzielić się spostrzeżeniami i odczuciami, skoro o nie prosiłaś.
  • elenawest 12.01.2016
    Nazareth oczywiście rozumiem twoje stanowisko w tej sprawie i absolutnie nie mam ci za złe twoich słów odnośnie moich komentarzy, ani moich prac. Rozumiem, że mogły cię nie powalić, bowiem wiem, że w przeciwieństwie do innych osób stąd, nie jestem jakąś super pisarką, ale robię, co mogę, by swój warsztat doszlifować. I oczywiście, że piszę głównie dla hobby, gdyż ceny opublikowania książki przez większość naszych wydawnictw jest nie na moją kieszeń i niezmiennie przyprawia mnie o zawał serca, gdy dostaję próbne wyceny...
    Co do komentarzy mych niezbyt ostatnimi czasy miłych. Tak, wiem, że bywałam za przeproszeniem upierdliwa, dlatego też napisałam, to co mamy powyżej.

    Niemniej dziękuję, że zechciałeś wyrazić swoje zdanie na ten temat. Zatrważa mnie jednak fakt, o której wy te komenty publikujecie... Śpicie czasem? :-P
    Pozdro ;-)
  • Nazareth 12.01.2016
    elenawest Cieszę się, że odebrałaś to w taki sposób :) A u mnie wcale ne było tak późno jak pubikowałem ten komentarz, jestem w innej strefie czasowej ;) Jest to jeden z powodów dla których zacząłem pisać i tutaj publikować, ćwiczę swój polski by go do końca nie zapomnieć :P
  • elenawest 12.01.2016
    Nazareth aaa, no rozumiem :-)
  • Shiroi 12.01.2016
    Bosh, wchodzę raz na ruski rok, a tu i tak kłótnie XD Myślałam, że po moim odejściu trochę się uspokoi, ale nie ;D
    Pozdrowionka ^^
  • elenawest 12.01.2016
    Szkoda, że odeszłaś :-(
  • Anonim 12.01.2016
    wracaj Shiro, ujowa atmosfera na opowi nie jest Twoją zasługa
    o juz w sumie norma, że musi od czasu do czasu powstać z byle powodu gównoburza :)
  • elenawest 12.01.2016
    FilipzKonopii :-D
  • Nessina 16.01.2016
    Fajnie wiedzieć, ale ty masz do każdego zastrzeżenia. Co nie czytam, patrzę na komentrze, i widzę twoje. ZAWSZE negatywne. Może chociaż raz na rok dasz lepszą ocene niż 1-2?
  • Moni 16.01.2016
    Jeden, jedyny raz pochwaliła Szakalusia-ko. C: Aż zapisałam to sobie w pamiętniczku. C:
  • Beznadzieja 16.01.2016
    Moni i Nessina Trochę przesadzacie. Mogę wymienić wiele opowiadań, pod którymi Elena wypowiedziała się pozytywnie. Nie wywołujcie kłótni.
  • Moni 16.01.2016
    Nie widziałam takich komów. :C No to sorka. :C
  • elenawest 16.01.2016
    Moni czy ja cię przez przypadek nie prosiłam, abyś mnie już nie komentowała? Nigdy i nigdzie? Sama powiedziałaś, że mnie i Patyy zostawiasz w spokoju, więc spadówa ode mnie z łaski swojej.
  • elenawest 16.01.2016
    sory, ale daję dobre oceny i jakbyś śledziła uważnie opowi, to byś widziała. Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego dnia :D
  • elenawest 16.01.2016
    Beznadzieja ooo, dzięki za wstawiennictwo :)
  • Beznadzieja dzięki za reklamę! :D
  • Moni 16.01.2016
    No przepraszam, jak tylko to źle w słowa ujęła. :C Pomóc chciałam. :C
  • patyy 16.01.2016
    Moni Miałaś trzymać się od nas z daleka, nawet tego nie umiesz?
  • Beznadzieja 16.01.2016
    Szymon Szczechowicz Ależ proszę. Zasłużyłeś :)
  • elenawest 16.01.2016
    Beznadzieja zgadzam się, zasłużył, bo pisze genialnie :D
  • Dziewczyny, przestańcie! Zawstydzacie mnie!
  • elenawest 16.01.2016
    Szymon Szczechowicz wcale nie przestaniemy ;) przynajmniej nie ja :D
  • Anonim 16.01.2016
    hmmm jak mnie pamięć nie myli, to ja chyba też dostałem kilka pozytywnych komentarzy od Eleny, ale jakbym dostał negatywny, to na pewno bym z tego powodu nie buldupił
    Negatywne komentarze są m.in. po to, żeby dostac pozytywnego kopa w dupę i nie zastygnąć w samouwielbieniu
    Pozdrawiam księżniczki na ziarnku grochu :)
  • elenawest 16.01.2016
    FilipzKonopii ja jednak dobrze robię, że cię kocham :D bez podtekstów oczywiście;) ty zawsze taką petardę zasadzisz, że aż miło ;) a twoje teksty są super :)
  • Beznadzieja 16.01.2016
    Szymon Szczechowicz Ja tylko mowię jak jest!
  • Anonim 16.01.2016
    elenawest hehe spoko :)
  • Dziękuję Wam
  • Ucina komentarze... :D Dziękuję Wam wielce, bardzo, strasznie, okropnie! :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania