Przerażenie (całość 1)

 

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Szalokapel 07.04.2017
    Na samym początku masz, bodajże, trzy powtórzenia BYŁY, BYŁ.
    Z wyglądu mała góra 30 lat. - mIała. Po drugie, w opowiadaniach lepiej pisać liczby słownie.
    -Dobrze się czujesz, kochanie?- zagadała. - po myślnikach spacja.
    Pani domu miała rację, były na mnie idealne. Było to dość niezwykłe. - Chyba masz tendencję do powtarzania BYĆ.
    te czasy i o tej letniej porze roku. Cały ten dom i ta sytuacja była dziwna, niezwykła, niemal niewspółczesna! Wydawało mi się, że śnię. Byłam jakby w jakimś transie! - tutaj za dużo zaimków (Ta, ten, te), i znowu powtórzenie BYĆ.
    na przeciwko - łącznie.
    A uścisk gospodyni nie zależał - zależał nie pasuje.

    Opowiadanie jest nieco chaotyczne. Zacznę od tego, że nie przepadam za takimi klimatami, ale to szczegół. Generalnie masz przyjemny styl, lecz błędy stylistyczne w zdaniach i mało realne dialogi znacznie minusują całość. Końcówka za szybko się potoczyła. Nie ujawniłas praktycznie wcale uczuc bohaterki, a w końcu narracja pierwszoosobowa po coś jest. Zostawiam trójkę. Powodzenia.
  • Dzięki za uświadomienie mi błędów. Już poprawiłam, mam nadzieję że jest lepiej.
    Zastanawiam się nad 2 cz. Hyba temu tak to skończyłam. Jeszcze raz wielkie dzięki.:-)
  • Szalokapel 07.04.2017
    Katarzyna LadyFree A, nie ma problemu. Jasne, jak masz pomysł, to pisz drugą cześć, przeczytam na pewno. Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania