...

...

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Shogun 04.02.2020
    Hmm, interesujące. Od razu przypomniał mi się Tokyo Ghul :). Jest parę błędów, ale to literówki i interpunkcja, więc to drobne błędy. Jestem ciekawy co wyniknie z tej historii. Czekam na kolejną część.
    Pozdrawiam :).
  • Natkaz21 04.02.2020
    Dziękuję za miłe słowa, również pozdrawiam.:)
  • Kocwiaczek 04.02.2020
    * .- wystarczy sam myślnik
    *budynku-budynku powtórzenie
    *50 bym dała słownie
    *To ghule miały wyjście czy bohaterowie bo jak bohaterowie i pyta o to Kurome to daj że ghule się śmieją do drugiej linii
    *ghul bym napisała małą literą
    *sobie złudzeń

    Ogólnie bardzo ciekawy wstęp do powieści. Dobre zakończenie. Jestem ciekawa czy przeżył albo czy sam stał się ghulem. A może będzie z tym walczył od wewnątrz? Jestem na tak, ale mam jednak nadzieję że nie podrzucisz poprzedniej historii. Cały czas czekam na jej kontynuację ;)

    Tą opowieść też będę śledziła. Pozdrowienia!
  • Kocwiaczek 04.02.2020
    *porzucisz
  • Bajkopisarz 04.02.2020
    „-To dobrze.-powiedział”
    Po kropce wielka litera. Chociaż tu akurat nie powinno być kropki.
    „003 i 037 jesteście na pozycji?”
    Cyfry/liczby słownie
    „pustego budynku. Zaczęliśmy się rozglądać po budynku”
    2 x budynku, drugie można zmienić na „wnętrzu”
    „przed zamordowaniem niej troszkę się z nią zabawimy”
    Prościej: zanim ją zabijemy, troszkę się zabawimy
    „mnie swoim kagune, uśmiechnął się do mnie”
    2 x mnie

    Brakuje na razie lepszego wprowadzenia postaci. Chyba, że zrobisz to zaraz w rozdziale drugim. Przez brak wstępu trudno zawiązać jakąś więź z opisywanymi postaciami. Nawet jakby się chciało kibicować ghoulom to też nie d rady, bo nie zostały opisane. Operujesz nazwami, które masz w głowie, w mandze to by przeszło, bo jest obrazek, tu obrazek musisz zastąpić słowem, a niestety tego nie ma. Kilka zdań opisu na pewno nie zaszkodzi, zwłaszcza że rozdział jest króciutki.
  • Infernus 04.02.2020
    Myślę, ze "pierwsze zdanie" zaliczone :) No zobaczymy co z tej historyjki wyjdzie. Powtórzyłaś budynek trzy razy, 50 wolałbym słownie.. Dialogi z odstępami byłyby czytelniejsze :)
  • Pan Buczybór 04.02.2020
    Bardzo, bardzo koślawe. Błędy wszelkiej maści, fabuła i opisy praktycznie nie istnieją.
  • Pan Buczybór 04.02.2020
    A, i mamy tutaj kategorię fanfiction
  • Natkaz21 04.02.2020
    To ma być ciąg dalszy anime Tokyo Ghoul, więc nie czuje potrzeby wszystkiego tłumaczyć. Poza tym to było rok temu fabuła dopiero się zaczyna. W prologu chodzi o to by było jasne czemu główna bohaterka się zmieniła.
  • DEMONul1234 04.02.2020
    Rozumiem, że to prolog, ale ktoś musi to powiedzieć... Podejmij się pisania jak będzuesz miała jakieś życiowe doświadczenia albo jak się oczytasz, ponieważ z treści nie wynika żebyś dużo czytała. Oczywiście to moje zdanie, please no offense...
  • Natkaz21 04.02.2020
    Cóż to twoje zdanie, przejrzałam parę twoich opowiadań, ale ich nie hejtowałam lub nie dawałam jedynek jak ty... Nie podoba się to nie, czemu mówisz że mało czytam skoro nie wiesz ile? Mój pomysł był taki by było dużo niedopowiedzeń by ludzie sami sobie wyobrazili, a poza tym to kontynuacja mangi, więc chyba nie muszę tłumaczyć podstawowych rzeczy...
  • Natkaz21 04.02.2020
    Poza tym ludzie którzy oglądali anime byli zafascynowani prologiem. A te ,,niedopowiedzienia" to dla nich coś ciekawego, ponieważ mogą sami sobie wyobrazić postać. Napisałam, że Karmy kagune jest czerwone i długie jak wąż, więc ludzie z zaciekawieniem próbowali dopasować kagune do bohatera i to im się właśnie podobało. Na tej stronie mam najgorszą ocenne...(Tak na wielu stronach publikuję)
  • DEMONul1234 04.02.2020
    Natkaz21 Napisalem ze to moje zdanie, przepraszam jesli cie to urazilo i dzieki za 1 pod moimi opowiadaniami. To chuba cos o tobie mowi ?
  • Natkaz21 05.02.2020
    DEMONul1234 pod opowiadaniami? Pod jednym opowiadaniem, bo było dużo błędów i mi się nie spodobał. Tak jak tobie moje opowiadanie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania