Poprzednie częściPrzeżycia Jeźdźców cz.1

Przeżycia jeźdźców cz.2

Siedzę w pokoju.Ciemnym pokoju.Słucham Metalliki w słuchawkach .

Nagle ktoś puka do drzwi mojego pokoju.Jest to moja młodsza siostra która mówi:

-Hejka!Masz mój długopis?

Myślę:"Długopis?Długopis!!!" i odp.:

-Wypierdalaj mi stąd!

Siostra odeszła z płaczem.Niedługo potem poszłam spać.Zasnęłam.Pamiętam sen w którym jechałem na białym koniu.Scenerią był las.Nagle usłyszałam krzyk .Straszny krzyk.Po chwili spojrzałam w głąb lasu.Zobaczyłam zespół Metallica!!!To było dziwne....nic do mnie nie mówili nawet nie mrugali.Zaczęłam uciekać na koniu.Po około pięciu minutach znalazłam się na polanie.Na polanie...krzyży!!!No niby krzyże,jak krzyże ale obok jednego krzyża leżała książka i karteczka z napisem"Napisz coś i otwórz książkę".

Napisałam "Master of Puppets".Po tym otworzyłam księgę i pisało:"Zaraz się obudzisz.Nie jesteś tu pierwszy.O 3:00 w nocy będziesz miał świadomy sen gdzie poznasz innych tak jak ty."Podpisał się Kirk Hammett .Wtedy się obudziłam z uśmiechem na twarzy.

Olivia lat 15

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Ritha 10.04.2017
    Po kropkach i przecinkach spacje, przecinek przed "która" i teraz tak, dialog:

    -Hejka!Masz mój długopis?
    Myślę:"Długopis?Długopis!!!" i odp.:
    -Wypierdalaj mi stąd!"

    Jakiś bunt życia? Czy po prostu niewychowanie? :/ Zdania ubite i stłoczone, jak czteroosobowa rodzina w kawalerce. Ogólnie ten krótki tekst, wg mnie, nie trzyma się kupy, Metallica, denny fragment dialogu, polana krzyży (podkreślona trzema wykrzyknikami) i jakaś karteczka. Nie oceniam, przepisz to, popraw, zrób spacje.
  • Taka sobie Pati 10.04.2017
    O tym dialogu to nie wychowanie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania