Przyjaciele, Nieduże Miasto, Ogród, Zamek, Przedstawienie, Zabawa Taneczna, Spotkanie Artystów, Korowód i Festyn

"Przyjaciele, Nieduże Miasto, Ogród, Zamek, Przedstawienie, Zabawa Taneczna, Spotkanie Artystów, Korowód i Festyn"

 

Centrum niedużego miasta-ogrodu. Środkowa wiosna 2019, rano.

 

Dziesięcioro przyjaciół, a dokładniej pięciu kolegów i pięć koleżanek, szło przez dzielnicę kamienic otoczonych ogrodami. Przyszli do tropikalnego ogrodu z palmami, drzewami liściastymi, kwiatami, fontannami i stawami, którym był otoczony piękny zamek. Weszli do wnętrza budynku. Wewnątrz znajdowało się kilkaset ludzi i właśnie zaczęło się uroczyste, niezwykłe i wspaniałe przedstawienie, które trwało około dwie godziny.

 

Po zakończeniu, odbyła się wesoła i radosna zabawa taneczna, po której znaczna większość bardzo szczęśliwych widzów wyszła na zewnątrz, do ogrodu. Wewnątrz odbyło się trwające około dwadzieścia minut spotkanie tylko dla artystów którzy wystąpili w tej przepięknej, chwytającej za serce sztuce. Potem, tłum ludzi opuścił ogród i udał się w radosnym, muzykalnym i roztańczonym korowodzie spod zamku na centralny plac miasteczka, gdzie wszyscy razem wzięli udział w barwnym festynie, pełnym zdrowia, radości, szczęścia, spełnionych marzeń, pozytywnej energii, zabawnej muzyki i wesołych wieloosobowych tańców w kręgach, a wtedy złociste chmury sfrunęły z niebieskiego nieba na ziemię oraz otoczyły cały plac tworząc wokół zgromadzonych imprezujących ludzi wielki pierścień, i tak oto minął ten wspaniały dzień.

 

Wieczór.

 

Dziesięcioro przyjaciół, którzy pojawili się na początku tej historii, szło przez dzielnicę kamienic otoczonych ogrodami, tylko że tym razem nie o wschodzie, a o zachodzie słońca. Niesamowite pomarańczowe światło oświetlało wszystko i wszystkich, ogarniając swoim zasięgiem całą środkową i środkowo-zachodnią część kontynentu.

 

Koniec.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania