.

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • A. Hope.S 11.04.2019
    I " Krzyżyk na drogę" przymusie... tak jest! :D
  • A. Hope.S 11.04.2019
    pierwszy piątak do kolekcji leci... Beng...
  • Hypokryta 11.04.2019
    Zgrabne... To ode mnie leci druga piąteczka... Bang...
  • Ritha 11.04.2019
    Witam :)
    „Zrób to dla mnie, jak nie dla siebie” – logiczniej brzmiałoby (według mnie) „jeśli nie dla siebie”
    „Wzburzona wypadam z domu z rękami wciśniętymi pod pachę” – tu z kolei zapisałabym „pod pachami” (bo chyba nie wcisnęła obydwu rąk pod jedną pachę? Nie pytam ironicznie, po prostu próbuje wyczaić, czy dobrze rozumuję :D)

    Bardzo fajna tematyka. Dylemat pomiędzy tym, co narzucane, a kiełkującym z wiekiem własnym zdaniem. Wszystko sprytnie zawoalowane aż do ostatnich zdań.
    Zgrabna miniaturka.
    Pozdrawiam :)
  • Cofftee 11.04.2019
    Tak, z tą pachą niedociągnięcie, przyznaje :-)
    Dziękuję serdecznie wszystkim za wizytę i feedback.
  • Marian 11.04.2019
    Zgrabne.
    "równie dobrze, co pacierz" -> Bardziej po polsku byłoby: równie dobrze, jak pacierz.."
  • Canulas 11.04.2019
    Treść gestnieje wraz każdym zdaniem, ale można mnie przypiekać, nie wiem czemu. Zakładam, że odbieram ten tekst nadwartościowo. W sensie, coś mnie tu hipmotyzuje. Z drugiej strony mam świadomość subiektywnosci zjawiska, jak i tego, że lekko mnie "hajpneło".
    Slowem: Ustrzeliłaś mnie brawurowo.
  • Cofftee 11.04.2019
    Za to kocham literaturę właśnie, za duże pole do interpretacji, jakie zwykle pozostawia mimo, iż czasem autor ma jeden konkretny, taki główny, zamysł.
    Dziękuję uprzejmie wszystkim za kolejne opinie :-)
  • jesień2018 11.04.2019
    Jedna piątka ode mnie :) Niby nic się nie dzieje... a jednak - pod spodem całkiem sporo.
  • jesień2018 11.04.2019
    PS. Czytałam wcześniej, zostało, postanowiłam skomentować:)
  • Cofftee 11.04.2019
    jesień2018 Dziękuję slicznie za wizytę i ocenę. Kłaniam się.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania