Poprzednie częściPrzypadek Martyny

Przypadek Nilsona

W końcu nadarzyła się okazja na odwiedziny mej ulubionej kawiarenki.

- Czy mogę poprosić jeszcze o odrobinę mleczka. - spytałem się przemiłej kelnerki.

Filigranowa panienka o anielskich rysach twarzy, z uśmiechem przyjęła me zamówienie. Czekałem trzy minuta, jak malutkie naczynie z białej porcelany, na mój stół trafiło. Włoska latte, jest moją ulubioną kawą. Kącikiem nosa smakowałem jej aromatu. W delikatny sposób rozlałem mleko po ściance filiżanki kawy. Powoli wykonałem pierwszy łyk, tak aby jej smak mógł jak najdłużej pozostać na czubku mego języka. Rozkoszy dodawała mi muzyka nadawana, z malutkiego radia. Mam czas na koncentracje, na poukładanie myśli. Mogę trwać w takim stanie cały czas. Wskazówki olbrzymiego zegara tykały delikatne i subtelnie. Ich dźwięk przypominał mi odgłos spadających kropli deszczu na ziemie.

Niestety musiałem opuścić kawiarenkę. Zarzuciłem swój płaszcz na siebie. W mych oczach zaczęły się pojawiać wspomnienia. Stare okruchy pamięci. Czy ja kiedyś o tym zapomnę....

,,Wracać do okopów! Nilson wracać! To pułapka! Helikopter! Panie generale! Tam mięsem ludzkim ziemia jest pokryta,,

Następne częściPrzypadek Starszej Kobiety

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • katharina182 18.02.2017
    Kilka spostrzezen:
    ''- Czy mogę poprosić jeszcze o odrobinę mleczka.
    Spytałem się przemiłej kelnerki.'' - nie lepiej tak:
    - Czy mogę poprosić jeszcze o odrobinę mleczka - spytałem się przemiłej kelnerki.

    ''Rozkoszy dodawała mi muzyka nadawana, z malutkiego radia'' - kropka na koncu zdania powinna byc.

    ''Mam czas na koncentracie, na poukładanie myśli.'' - koncentrację

    Sama tresc mi sie podobala. Nie wiem, czy to urywek jakiejs wiekszej calosci?
    P.S przepraszam za brak pl znakow w moim komentarzu.
    Pozdrawiam:)
  • maga 18.02.2017
    Witam serdecznie. Tekst miał być bardzo krótki. Chciałem przedstawić dwa bardzo odmienne od siebie światy w krótkim zdarzeniu.
    Błędy zaraz skoryguje.
  • fanthomas 18.02.2017
    Coś mi tu zgrzyta. Tekst jakby urwany w połowie. Ocenię na 4, bo kilka błędów się znalazło.
  • maga 18.02.2017
    Witam serdecznie. Zgrzyta, ale tak ma być. Mój bohater nie jest do końca zdrowy. Walczy o powrót do normalnego świata i o miejsce w nim. Łatwo mu nie jest, bo jest prześladowany przez wspomnienia z frontu. Dziękuję za przeczytanie tekstu i pozytywną ocenę. Jest mi niezmiennie miło.
  • zuyy 18.02.2017
    Dam cztery, jakoś mnie to nie porwało.
  • maga 18.02.2017
    Dziękuję bardzo. Może powinienem ten tekst troche przerobić. Pozdrawiam serdecznie :)
  • Pan Buczybór 18.02.2017
    Fajna mała scenka. Taki karton z niespodzianką w środku. Zjadliwe. 5
  • maga 18.02.2017
    Hej Panie Buczybór. Milo mi i pozdrawiam serdecznie.
  • Pasja 18.02.2017
    Mleczno - kawowa miniaturka. Biała porcelana i muzyka jak cisza płynąca, gdyby nie wspomnienia strasznej wojny, to jak sniadanie na trawie Maneta. Mnie się podoba. 5 Pozdrawiam serdecznie i miłego wieczoru życzę
  • maga 18.02.2017
    Dokładnie tak jest. Życzę również miłego wieczoru i pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania