*

. *

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Tina12 27.08.2016
    Haha. Nie szkodzi. Chyba do tej pory przynajmniej dla mnie najlepsza część. Są małe niedociągnięcia i dla tego 4.
  • malutki troll'ek 27.08.2016
    "Jak Pomorze nie pomoże, to pomoże może morze, a gdy morze nie pomoże, to pomoże może Gdańsk.":-))
  • Okropny 27.08.2016
    pomorze wielu, już ludziom pomógł
  • Margerita 27.08.2016
    wiem pomoże przez z z kropką
  • lea07 27.08.2016
    Rozdział całkiem całkiem. Jestem na tele i nie mogę oceniać ale zostawiłabym 4 bo jak dla mnie to było za mało przecinków :)
  • Margerita 27.08.2016
    Dzięki że wpadłaś
  • kropka 27.08.2016
    Zacznijmy od tego, że tego w ogóle nie można nazwać rozdziałem, może być to ewentualnie jakaś notka zamieszczona pod rozdziałem czy coś, ale to też powinnaś w sumie umieścić w tekście. Popełniasz masę błędów interpunkcyjnych (nie mówiąc już o ortograficznych), musisz poświęcić na to trochę czasu i przyswoić podstawy (chociażby z poziomu szkół podstawowych, bo to już przesada) no i przede wszystkim PISAĆ. Podsumowując - zero opisów, zero dialogów, zero akcji, zero wszystkiego, a gdybym mogła - sama postawiłabym ocenę zero.
  • Margerita 27.08.2016
    ortograficznych błędów nie mam bo sprawdzałam w specjalnym programie
  • Tina12 27.08.2016
    Np. dobroć chodząca -> chodząca dobroć
    I ja bym napisała. Każdy kto go poprosi o pomoc to ją otrzyma.
  • Margerito, czy to wogóle jest rozdział?. Po pierwsze, według mnie jest znacząco za krótki. Mogłaś troszkę rozwinąć akcję z tymże bohaterem. Nie ma dialogów, nie ma opisów. Bardzo, ale to bardzo tego brakuje.
    Historia jest ciekawa, ale jakby to ująć "wybrakowana". Zostawiam 3.
  • Margerita 28.08.2016
    dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania