*

*

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • burak 31.10.2016
    O kurcze, nawet nie wiedziałem, że można aż tak pisać.
  • Margerita 31.10.2016
    Co masz na myśli
  • burak 31.10.2016
    Margarita, przeczytaj kolejny wpis
  • Margerita 31.10.2016
    burak
    Chodzi o interpunkcję? Wiem czytałam bo ja mam zawsze z tym kłopoty
  • burak 31.10.2016
    Margerita,
    a ile liczysz wiosen? Może ta informacja pozwoli mi zrozumieć.
  • Margerita 31.10.2016
    burak
    31
  • burak 31.10.2016
    Margerito,
    naprawdę nie mam pojęcia, co mógłbym Ci poradzić. Może to: na naukę nigdy nie jest za późno.
  • Margerita 31.10.2016
    burak
    Ja cały czas się staram pracować nad tą interpunkcją w książkach podpatruje
  • StuGraMP 31.10.2016
    Interpunkcja leży i kwiczy. Oto pierwsze zdanie ze wskazówkami:
    Ola, jak ('gdy', a nie 'jak') się dowiedziała (przecinek) to wpadła normalnie w szał (kropka i dalej dużą literą) spakowała swoje rzeczy, które zostawiła przed dwoma laty (przecinek) ukochaną kotkę pochwyciła na ręce (przecinek) torbę przewiesiła przez ramię (przecinek) synka złapała za rękę (przecinek) wychodząc (przecinek) trzasnęła drzwiami.
  • Margerita 31.10.2016
    Dzięki za wskazówki
  • Zdzisław B. 31.10.2016
    Margerito, jest tyle do poprawy, w interpunkcji, stylu, wieloznaczności (kogo dotyczy), że... musiałbym komentarz z uwagami ciągnąć a ciągnąć.
    Co do interpunkcji już poprzednik wskazał.
    Margerito, przeczytaj treść, jakbyś była czytelniczką a nie autorką tekstu. Wyłapiesz miejsca, które należy poprawić, aby tekst był czytelny. Pzdr.
  • StuGraMP 31.10.2016
    Bez urazy, ale tu nie ma za co dziękować, bo wskazałem tylko na pierwsze zdanie. Dalej nawet nie chce mi się czytać. Musisz się ostro wziąć za opanowanie interpunkcji - bez tego nie zrobisz żadnych postępów.
  • Tina12 31.10.2016
    Jakoś nie bardzo wiem co napisać. Nie żeby było aż tak źle. Ale bywało o niebo lepiej.
    4
  • Margerita 31.10.2016
    wiem u mnie ta interpunkcja jest fatalna ale ja się staram dzięki za 4
  • Violet 31.10.2016
    Straciłaś "pazur", zaczyna być nudne, nic się nie dzieje. Zrób coś z tym. Powinnam dać 3 ale dam na zachętę 4.
  • Margerita 01.11.2016
    dzięki
  • Ritha 03.11.2016
    "Ola, gdy się dowie­działa, że jej przy­ja­ciółka poślu­biła Mate­usza Sło­mia­nego to wpa­dła nor­mal­nie w szał. " - kocham to zdanie xD
  • Ritha 03.11.2016
    ps. Przed "to wpadła..." bym dała przecinek
  • Ritha 03.11.2016
    No dobra ale tak, co mnie najbardziej razi - nie zaczynamy zdania od "bo", więc zdanie "Bo strasz­nie zgłod­niały Ola w lodówce zna­la­zła 5 jajek i je usma­żyła.", napisz po prostu: "Strasz­nie zgłod­niały, Ola w lodówce zna­la­zła pięć jajek i je usma­żyła." czy jakoś tak.

    Są jeszcze inne błędy, jakieś końcówki w złych formach, interpunkcja, ale najgorsze, że ta akcja to jest jakiś dramat. Za szybko, bez emocji.

    Patrz - pozbierała manele, dzieci, pojechała do siostry, zjadły jaja, zamieniły trzy zdania i ona znowu pozbierała manele, dzieci i wraca. No bez sensu. A gdzie emocje? Gdzie sens i logika działania? Ona powinna tam płakać, że jest zrozpaczona, że "jej przy­ja­ciółka poślu­biła Mate­usza Sło­mia­nego", powinna przeklinać wszystkich mężczyzn, nielojalne przyjaciółki, powinny się upić z siostrą, przegadać całą noc, spalić jego kukłę, kukłę przyjaciółki, pójść w miasto albo coś i dopiero jak ochłonie, wrócić do domu.

    Moja rada - wejdź bardziej w emocje swoich bohaterów. :) 3 zostawiam
  • Ritha 03.11.2016
    I teraz sama, analizując Twój tekst i moje komentarze wiem, dlaczego kocham to pierwsze zdanie. Otóż ono właśnie wyraża jakieś uczucia, "wpadał w szał", jest jakaś akcja, złość, żal, coś się dzieje. A potem już mdło.. No tyle mojej litanii :) Pisz dalej Mar :)
  • Margerita 03.11.2016
    Ritha
    dzięki za trzy poprawiam to później
  • Ritha 03.11.2016
    Mar olej to, pisz nowe, lepsze :D
  • Margerita 03.11.2016
    Ritha
    Dzięki za radę ale będę kontynuować to opowiadanie dalej
  • Ritha 03.11.2016
    Margerita oczywiście, chodziło mi o kolejny rozdział Wojowniczki
  • Margerita 03.11.2016
    Ritha
    Aha postaram się żeby było więcej emocji ale nie wiem co mi z tego wyjdzie
  • Ritha 03.11.2016
    Margerita próbuj ;)
  • Margerita 03.11.2016
    Ritha
    Będę próbować

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania