*

*

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • TeodorMaj 24.11.2016
    Tragedia w czystej postaci. Nie wiem co się z Tobą stało, ale każda kolejna część jest coraz gorsza. Błąd na błędzie, już o kropkach w środku zdania nie wspomnę.


    "Następnego dnia Maria tego nie mogła odebrać córki z przedszkola bo jeszcze odsypiała wczorajszą imprezę rano Ola odprowadziła siostrzenice, a po zajęciach musiała więc czteroletnia Alinka sama wracała do domu."

    Przeczytaj sobie ten fragment na głos. Jest kompletnie bez sensu.
    Nie ocenię bo musiałbym wstawić pałę.
  • Margerita 24.11.2016
    Następnego dnia Maria nie mogła zaprowadzić córki do przedszkola bo jeszcze odsypiała wczorajszą imprezę Ola to zrobiła, ale po zajęciach zapomniała ją odebrać i czteroletnia Alinka sama musiała wracała do domu.
    czy teraz lepiej?
  • TeodorMaj 24.11.2016
    ...czteroletnia Alinka sama musiała wracała do domu.
  • Margerita 24.11.2016
    TeodorMaj
    jak nie miał jej kto odebrać to co miała zrobić
  • TeodorMaj 24.11.2016
    Margerita "Alinka sama musiała "wracała" do domu... Widzisz błąd?
  • Margerita 24.11.2016
    TeodorMaj
    już poprawiłam Alinka sama musiała wracać do domu
  • Ritha 24.11.2016
    "jak nie miał jej kto odebrać to co miała zrobić" xDD w sumie logiczne
    Ps. Jesteście świetni próbując się dogadać, i Mar i Teo xD
  • Tina12 24.11.2016
    A było już tak fajnie z treścią opowiadania. Muszę dać 4.
  • Margerita 24.11.2016
    dzięki i za cztery
  • Ritha 24.11.2016
    Ej Ola to jest ciotka? Czyli zapomniała jej odebrać, przez co dziecko zostało porwane, a Maria dowiedziała się, że jej czteroletnią córkę ktoś yyy... zgwałcił i sobie spokojnie poszła do domu. Nie ma takich matek, loool. Ogólnie to sporo błędów, no i te Twoje specyficzne konsteukcje zdań. W fabule odlatujesz totalnie :D To taka parodia wręcz, pastisz, czy coś... 4 za wyobraźnię :)
  • Margerita 25.11.2016
    dzięki za 4 tak Ola jest ciotką siostrą matki a mogłabyś mi wskazać jakich to postaram się poprawić ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania