*

*

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Violet 23.01.2017
    Ode mnie jak zwykle 5, za wytrwałość. Pozdrawiam.
  • Margerita 23.01.2017
    dziękuję
  • Eminem 23.01.2017
    mar, po korekcie ten tekst wyglada jakby nie mial zadnych wad, ale PRZED korekta to wyglada jak scierwo. Nie bede oceniac za bledy,PS- sens tej opowiesci juz dawno umarl.
  • Margerita 23.01.2017
    o jakich błędach mówisz sens tej opowieści nigdy nie umrze dopóki ją będę pisać
  • Violet 23.01.2017
    Eminem doceń to co jest... nie zawsze trzeba być surowym i szczerym do bólu. Gdy dopuścimy do siebie pewne prawdy, będzie przyjemnie cieszyć się z tego, że ktoś inny może się cieszyć ze swoich marzeń. Ostatecznie, może lepiej powstrzymać się od wyrażania swoich "mocnych" opinii, które nikomu i niczemu nie służą.
    Pozdrawiam
  • Okropny 23.01.2017
    Aw yiss

    Trzymając paczkę Ola zastanawiała się, co może być w środku pudełko postawiła na stole, przez chwilę patrząc na nie, bo nie miała zielonego pojęcia, od kogo może być ten prezent. Podniosła wieczko i własnym oczom nie wierzyła.

    To, co zobaczyła w środku była ekskluzywna bielizna erotyczną ze złości, aż cała chodziła, ale postanowiła, że ją zatrzyma.
  • Okropny 23.01.2017
    Czyste złoto
  • Margerita 23.01.2017
    Okropny
    witam
  • Stern 23.01.2017
    No tak... proponowałbym bardziej się skupić na jakimś sensie fabuły. Najlepiej to sobie wszystko rozrysuj bo inaczej powieść faktycznie straci sens. O błędach gramatycznych i interpunkcyjnych, nie będę wspominał.
  • Margerita 23.01.2017
    czyli powinnam zrobić plan za nim zacznę pisać
  • Stern 23.01.2017
    Tak, zdecydowanie. Wtedy jakość znacząco wrośnie.
  • Margerita 23.01.2017
    Stern
    a jak się robi taki plan? Pytam bo nigdy tak z planem nie pisałam tylko co mi się zrodzi w głowie to przelewam na papier.
  • Stern 24.01.2017
    Margerita, musisz najpierw na osobnych kartkach opisać wszystkich bohaterów i związki pomiędzy nimi. Pózniej na kartce zrobić listę wątków jakie pojawiają się w powieści np. Andrzej i Eliza. I opisujesz po kolei, gdzie, jak i co. A najlepiej to na początku wymyśl zakończenie powieści, wtedy jest łatwiej napisać resztę.
  • Margerita 24.01.2017
    Stern
    spróbuję tak zrobić jak mówisz ale nie wiem co mi z tego wyjdzie
  • Tina12 23.01.2017
    Nie wiem czy powinnam się wymądrzać, ale to prawda że w fabule można się zgubić. O ile tak owa istnieje. Jednakże daje 4 za wytrwałość.
  • Margerita 23.01.2017
    dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania