Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Lkj

 

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Józef Kemilk 28.03.2020
    Proponowałbym skorygować tytuł (według), a w tekście włączyć polskie znaki.
  • sisi55 28.03.2020
    ,,Dzieki mozliwosci przenoszenia swojej swiadomosci do chmury nad ktora tylko i wylacznie kontrole ma (firma) dzieki ktorej w czasie rzeczywistym hybryda polaczona z chmura dostarcza hybrydom niezbednych informacji zapisanych w globalnej pamieci bazy danych stworzonej przez najtezsze" — Nie dokończyłeś tego zdania ,,Dzięki możliwości przenoszenia świadomości do chmury..." Co? Dzięki temu co? Nie mam pojęcia co oznacza ostatnie słowo. Po za tym fajnie by było jakbyś używał ,,ą", ,,ę'' itp. bo wtedy lepiej się czyta. W jednym zdaniu zazwyczaj nie może powtarzać się słowo, 2x chmura, 2x która/ej, 2x hybryda. Pamiętaj również o interpunkcji.Sam mam z nią problemy, ale przed który/a stawia się chyba zawsze przecinek.
  • Adasii 28.03.2020
    Dziekuje Bardzo za opinię. Bardzo wiele dla mnie znaczy niestety kopiujac ze schowka nie wszystko zostalo wklejone zabraklo koncowki ktora w miare sie prezentwala welug mnie. Nie jestem jakims tam mozgiem, ale szczerze to jest nic w porownaniu Z tym co mam w glowie. I tez chce dodac ze sie poprawie bo naprawdę pisanie odkrywajac 2 dni temu sprawia mi wielka radosc. Pozdrawiam :)
  • Adasii 28.03.2020
    Dodam tez ze wyszlo to tez bardzo niechlujnie za co bardzo przepraszam
  • Adasii 28.03.2020
    ...
  • Adasii 28.03.2020
    dzieki ktorej w czasie rzeczywistym hybryda polaczona z chmura dostarcza hybrydom niezbednych informacji zapisanych w globalnej pamieci bazy danych stworzonej przez najtezsze umysly ktore zyly na planecie. Komputer zwany doskonalym, dzieki ktoremu potrafimy zasymulowac przebieg rozwoju planety od poczatku do konca okazuje sie niedoskonalym, ogrom obliczen, takze przytlaczajaca nie znajaca granic przesten okazuje sie zbyt wielka tym samym niszczac chmure bedaca.
    Jest to końcówka ktòrej zabrakło.
  • Adasii 28.03.2020
    Chmure będącą - co dalej? Jak w tytule Poświęciłem na to krótką chwilę dla mnie jest to doslownie cring bo wiem ze mnie stac na 102%
    Wiecej nie liczac bledow ale tak się cieszę. Bo pierwszy raz w zyciu znalazlen cos na czym potrafię sie skupic z czym mam normalnie problem i jeszcze sprawia mi to radosc :)
  • Adasii 28.03.2020
    Dobra ide sie podszkolic doxbiblioteki bo jest lipa.
  • Pan Buczybór 28.03.2020
    Nic nie zrozumiałem. Chaos, brak jakiejkolwiek interpunkcji, polskich znaków... Daleko temu do czegokolwiek, co możnaby uznać za zrozumiały przekaz do czytelnika.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania