Psycho

Xxx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Dekaos Dondi 31.08.2018
    No tak. Jest wartość i przewartościowanie - w jedną lub drugą. Zakończenie też mi podeszło.
    Aż by się chciało rzec: ''Jak zaśniesz'', takie ''sny zbierzesz'' Pozdrawiam*****
  • Keraj 31.08.2018
    Dzięki za przeczytanie
  • Justyska 31.08.2018
    Bardzo mi się podoba ta miniatura. Zakończenie bardzo na tak. Kiedy coś dłuższego??:)
    Z wątpliwości:
    "Leki przyjmował z taką łatwością, jak kobiety noszenie makijażu." tu mi to porównanie nie leży, bo to tak jakby kobiety przyjmowały noszenie makijażu. A kobiety po prostu nakładają makijaż:) A może coś takiego " Leki przyjmował z taką łatwością jak kobiety przyjmują koleżanki na kawie." to tylko przykład i sugestia oczywiście.
    A napisać coś dłuższego musisz, bo potrafisz:)
    Pozdrówka !
  • Bożena Joanna 31.08.2018
    Bardzo wiele dążeń i ambicji, których nie da się pogodzić z chorobą i nadmiarem leków. Utracone życie jakby na zamówienie. Ciekawa miniaturka. Pozdrowienia!
  • Bożena Joanna 31.08.2018
    Bardzo wiele dążeń i ambicji, których nie da się pogodzić z chorobą i nadmiarem leków. Utracone życie jakby na zamówienie. Ciekawa miniaturka. Pozdrowienia!
  • Keraj 31.08.2018
    Podziękował
  • Minia215 01.09.2018
    Całkiem dobre 5
  • Artbook 02.09.2018
    Oprócz tekstu, dostrzegam ważny, społeczny temat, który skłania do większej dyskusji. Fajnie to napisałeś. Jest w tym pewien rodzaj niedopowiedzenia i tajemnicy. Tekst, który stawia pytania i prowokuje do dalszej analizy. Podoba mi się to jak prowadzisz czytelnika. Problem, postać i nieoczekiwane zakończenie ;-)
    Pozdrawiam, piąteczka!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania