ptakom

chcę

 

no chcieć to ty sobie możesz debilu

bo ilu jeszcze dokonasz chceń

przez sen

wielu?

 

a tu życie

należycie płynie w żyłach jak dzień

z dnem

 

moim

choć jeszcze stoję

oszukując siebie

w niebiesiech

 

wiem

nie będziesz ale coś się stało i dreszcz

 

alea iacta est

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (103)

  • Powrót_Beletry 21.11.2019
    Ten tekst skojarzył mi się z rapem. ;)
  • 13mirek 21.11.2019
    Wprawdzie nie wiem czemu, bo ani raperskiej konstrukcji, ani rytmiki, ale nie moja broszka.
  • AlaOlaUla 21.11.2019
    Kręci mnie, żeby napisać rymowany po Twojemu. Ale kurde le bele, chyba nie zdołam.

    "Kości zostały rzucone" nie napiszę co myślę, bo będziesz mnie wyśmiewał, jak to masz w zwyczaju. Zostawię, więc dla siebie.
  • 13mirek 21.11.2019
    Co sobie myślisz to Twoje.
    I zawsze możesz spróbować pobawić się rymem wewnętrznym i odległym.
  • Jacom JacaM 21.11.2019
    jest dobrze :-)
  • 13mirek 21.11.2019
    To dobrze :)
  • betti 22.11.2019
    Fajnie jest pogadać sobie, od czasu do czasu, z kimś inteligentnym tzn. ze sobą. Można sobie pewne rzeczy wyjaśnić, przybliżyć problemy, znaleźć klucz do jakiegoś zamka...
    Podoba mi się wiersz.
  • 13mirek 22.11.2019
    Dzięki betti.
    Mnie się za to coraz mniej tu podoba.
    Za dużo zbyt agresywnych i bez kontroli durniów i hejterów.
  • betti 22.11.2019
    To ich forma walki, marzą by została tu garstka, która o niczym nie ma pojęcia. Tylko wtedy będą mogli się wzajemnie chwalić, co da im poczucie, że potrafią pisać...
  • 13mirek 22.11.2019
    Ale akceptować sposób oraz poruszanie słabości innych jako argumentów akceptować nie będę.
    A dureń - admin na takie rzeczy nie reaguje czym rozzuchwala chamów.
    No pasaran takie rzeczy.
    Niech tu zostaną sami hejterzy, trolle, buce i spamerzy.
    Tylko nazwę portalu trzeba zmienić z literackiego.
  • Misiek 22.11.2019
    13mirek : jak ty chcesz zdobyć zaufanie u admina jak nawet jego nazywasz durniem ?
    a innych jak nazywasz ?hejterzy, trolle, buce i spamerzy
    a kim ty jesteś ?
  • Tjeri 22.11.2019
    Szszszsz
  • 13mirek 22.11.2019
    Misiek Bo jest takim samym durniem jak ty. I to ty wazelinujesz i donosisz na wszystkich.
    A teraz spadaj i mu donieś, tylko niepotrzebnie bo to samo mu napisałem w kontakcie.
  • 13mirek 22.11.2019
    I szszszsz :)))
  • Misiek 22.11.2019
    13mirek ty masz obsesję kapowania- admin sam widzi bez donoszenia i wyciąga wnioski
  • 13mirek 22.11.2019
    Misiek Szszszsz :)
  • betti 22.11.2019
    To jest taki plan. Zobacz, nie atakują ze swoich znanych nicków, tylko z zastępczych... Admin reaguje, rozdaje bany, ale to się wymknęło całkowicie spod kontroli. Brak moderacji rozzuchwala.
  • 13mirek 22.11.2019
    Zgłaszany problem był wielokrotnie.
    Przez wiele osób. Bany są rozdawane według kompletnie nieprzejrzystego systemu.
    Mam dość obrażania mnie, wyciągania moich osobistych spraw i kłopotów i kompletnego braku reakcji pomimo zgłaszanych i udowadnianych hejtów.
  • refluks 22.11.2019
    ban to ostrzeżenie, ale blokada powinna być na IP. A opcja wejścia przez proxy udostępniac jedynie czytanie, ale nie publikowanie komentarzy.
  • AlaOlaUla 22.11.2019
    Mirek masz zatarczki z jednym misiem. Jeśli z tego powodu przenosisz się na t3, to wybacz, ale trochę za późno reagujesz.
    Wcześniej była Hal + Misio, i dałeś radę.
    Rozumiem, że na t3 więcej się dzieje, bo jest w powijakach i dopiero przy współpracy wszystkich będzie dopracowywany. A to na pewno wielka przyjemność mieć wpływ na rozwój portalu. Dużo wniesiesz w rozbudowę tamtego miejsca. Ale...
    Nie rezygnuj całkowicie z opowi. Byłoby szkoda. Jednak zrobisz, jak będziesz uważał, oczywiście.
    Powodzenia.
  • refluks 22.11.2019
    huja się dzieje.
    siedzicie tam w kupie swoich znudzeni już sobą.
    wrócicie tu szybciej, niż wam się wydaje.
  • AlaOlaUla 22.11.2019
    Nie ma mnie tam. Jestem tu.
    Nie zaczepiaj mnie.
  • refluks 22.11.2019
    AlaOlaUla zulugula, piszę gdzie chcę i kiedy chcę i do kogo chcę.
    ukulele.
  • AlaOlaUla 22.11.2019
    Mirek ma na pieńku z jednym miśkiem.
    Ja aż z trzema dziwnymi użytkownikami, dwóch z nich ciągle mnie prowokuje.
    I co i mam zrezygnować i dać satysfakcję tej trójce?
    Niedoczekanie dzióbeczki?
  • refluks 22.11.2019
    nie nakręcaj się tak, prosiaro.
    zaraz cię zostracyzujmiemy i se będziesz gadać do drzwiczek chlewika aby.
  • AlaOlaUla 22.11.2019
    Ciągle słabo.
  • 13mirek 22.11.2019
    Z Hal sobie jakoś poradzono.
    Ten idiota jest niezniszczalny i niezatapialny.
    Rozzuchwalony do granic możliwości bakiem jakichkolwiek reakcji.
    Ja reaguję od lat alergicznie na tego buca, do którego nie docierają proste przekazy innych użytkowników o jego błędach.
    Mało tego, wywleka publicznie choroby i spawy osobiste i co? Ano nic.
    Tak nie będzie. Albo - albo, ale jeśli ja odejdę, to niech powoli admin zmienia nawę portal z literacki na hejterski.
    Ja wnosiłem tu jakąś wartość literacką. Co tu wnoszą ci schizofrenicy, grafomani, plagiatorzy, gównoburzowce i chamy?
  • Tjeri 22.11.2019
    Ee, jest jeden najlepszy sposób - traktować jak powietrze. Nie twierdzę, że łatwy, bo sama czasem wstrzymać nie mogę, ale gdyby wszyscy się wzięli, problem by po paru/nastu komentach zniknął.
    Spróbujemy?
  • Misiek 22.11.2019
    13mirku-dlaczego bezczelnie kłamiesz ?
    na innychortalach kiedy mi zwracano kulturalnie moje usterki w tekstach chętnie je poprawiałem bo nikt się tam nie wywyższał ani nie nazywał tak jak ty debilem albo głąbem
    do tej pory tam jestem i mam mnóstwo przyjaciół po piórze bo jestem po prostu lubiany i nie tylko za moje teksty ale też za to,że mam szacunek do innych zwłaszcza nowych użytkowników
    Nazywasz mnie bucem a jak sam się zachowujesz ? Dziewczyny nazwały ciebie tylko tutaj kanalią,gburem i chamem. Czy to nie dociera do ciebie,że niszcząć innych niszczysz siebie i swój wizerunek bo pisałeś niezłe teksty zwłaszcza prozatorskie ale za grosz nie ma w tobie z sympatycznego faceta i super gościa. Dno i jeszcze raz dno od kultury po netykietę i zasady dobrego wychowania.
    Sam pisałeś ostatnio,że masz jakieś problemy zdrowotne a teraz mi zarzucasz,że ja to wywlekam ?
    A skąd miałbym wiedzieć na co ty się leczysz ? Nienormalny jesteś czu co ?
    Wnosiłeś wartość literacką to wnoś wartość kultury i ogłady. Chamskich pisarzy nikt nie będzie szanowal a tym bardziej lubił.Piszesz o ludziach tutaj : schizofrenicy, grafomani, plagiatorzy, gównoburzowce i chamy?
    Czy ty jesteś sam zdrowy psychicznie ? Kto ci dał prawo do poniżania ludzi ?
    Chcesz odejść stąd to odchodż ...i przestań smędzić a jeśli chcesz zostać to zostań i przestań ludzi traktować jak przedmioty.Lecz się skoro jesteś chory a nie obwiniaj o to innych,że jesteś chory. I skończ to biadolenie tylko weż się za siebie i ogarnij i przestań winić ludzi za własne błędy i niepowodzenia.
    My też mamy alergię na chamstwo i brak kultury.
  • betti 22.11.2019
    Do niego nic nie dociera, próbowałam przemówić do rozumu, ale bezskutecznie. Jego nakręca Hal, a on szaleje.
  • Misiek 22.11.2019
    a ty betti nie jątrz i się też uspokój,nikt mnie nie nakręca
    mam swój rozum i bronię tylko własnej godności,którą ty i mirek próbujecie zmieszać ją z błotem
    zacznijcie od siebie a potem krytykujcie dopiero innych
    A ty betti jak masz taki żal do Hal to po kiego diabła poszłaś na V/A ?
  • betti 23.11.2019
    Misiek a co ciebie obchodzi po co poszłam na va. Od kiedy to twoja sprawa, co prywatnie robią użytkownicy tego portalu?
  • 13mirek 22.11.2019
    Od tego przede wszystkim jest admin.
    To on powinien powstrzymać tę spiralę nękania i durnoty.
    Chyba że sam ma podobną mentalność.
  • Misiek 22.11.2019
    sam nakręcasz tę spiralę i wszędzie tak krytykujesz utwory innych ,że albo dostajesz w koncu bana albo przestajesz być lubiany , na publixo trzy razy miałeś bana 14 dniowgo i byłaś na czele czarnej listy
    czy to ciebie nic nie nauczyło ?
  • AlaOlaUla 22.11.2019
    Mirek nie jesteś tu sam...
    Są użytkownicy, którzy piszą tu od lat np
    Jared, Arysto, Karawan, Zaciekawiony, Ren, Lamb, Szapokapel, alfonsyna, dekaos Dondi, Pan Buczybór, i wielu nowych, jak nerwinka, Florian Konrad, jagodolas...

    Nie ty jeden tu tworzysz na wysokim poziomie. Trochę skromności.
  • Tjeri 22.11.2019
    Tu akurat się podpiszę...
  • Misiek 22.11.2019
    MIREK PRZEDE WSZYSTKIM KIEDYŚ DOBRZE PISAŁ,DZIŚ KOPIUJE STARE TEKSTY
  • 13mirek 22.11.2019
    Napisałem, że też wnoszę wartość literacką. Naucz się czytać ze zrozumieniem.
    Ten dureń za to wnosi tylko spam i gównoburze. I to wyjątkowo chamskie.
  • 13mirek 22.11.2019
    Czyli wnoszę wartość literacką, ale nigdzie nie napisałem, że jako jedyny.
  • AlaOlaUla 22.11.2019
    Potrafię czytać ze zrozumieniem.
    Napisałeś:
    Albo - albo, ale jeśli ja odejdę, to niech powoli admin zmienia nawę portal z literacki na hejterski.
    Ja wnosiłem tu jakąś wartość literacką.
    ...
    Nie zauważyłam partykuły TEŻ.
    Tak.
    Jesteś mistrzem w dolewaniu oliwy do ognia.
    Akurat nie mam oliwy, bo wszystko wtarłam we skórę, coby gładka była i we słońcu lśniła?
    Więc sobie nie pokonwersujemy w twojej tonacji...
    I obawiam się, że jeśli w takim tonie będziesz wypowiadał się na t3, to wrócisz szybciej na opowi, niż ci się wydaje?

    To ten, to bywaj?
  • Misiek 23.11.2019
    13mirek ,,Ja wnosiłem tu jakąś wartość literacką. Co tu wnoszą ci schizofrenicy, grafomani, plagiatorzy, gównoburzowce i chamy? ,, nawet nie umiesz zacytować samego siebie narcyzie.
    cały czas powtarzasz,, mój tekst jest dobry ,, albo,,. ja piszę dobrze bo umiem pisać,, Nawet gdyby to była prawda nikt nie lubi literatów pyszałków i samochwałów-a gównoburze rozpętujesz sam a potem masz do wszystkich pretensje.
  • Misiek 23.11.2019
    za to w komentarzach wysoki poziom arogancji i braku kultury
  • AlaOlaUla 23.11.2019
    Misiek, Misió Puchatku idź do łóżeczka, bo miodku nie dostaniesz?
  • Misiek 23.11.2019
    AlaOlaUla dobranoc Alu Kasiu pa pa pa - wkurza mnie ten facet cały czas powtarza te same kłamstwa na mój temat i szuka poparcia a na tylu portalach dostał już bana za swoje aroganckie zachowanie ,że nie da się zliczyć

    dobranoc
  • AlaOlaUla 23.11.2019
    Misiek, nie nakręcaj się, bo nie ma sensu. Zostaw. Mirek dobrze pisze, tylko ma nuewyparzony jęzor. Nie wie, kiedy przestać. Jak mu źle, to niech idzie.

    Nie zaczepiaj już, bo inni pomyślą, że to jefnak ty jesteś prowodyrem i niepotrzebnie trollujesz.

    Dobranoc Misió?
  • Misiek 23.11.2019
    AlaOlaUla najbardziej mnie wkurza jak wszyscy dla niego to chamy i hejterzy a sam nie potrafi ugryżć się w język - dla mnie to jest chore i wymaga psychoterapii

    dobranoc Aló ;-)
  • 13mirek 23.11.2019
    Misiek Nie wszyscy tylko ty.
  • Misiek 23.11.2019
    13mirek a kto napisał ?
    ,,Niech tu zostaną sami hejterzy, trolle, buce i spamerzy,, może to moje słowa ?
  • betti 23.11.2019
    Misiek weź ty wreszcie odczep się od ludzi, bo napiszę do Amina. Przychodzisz pod teksty innych i śmiecisz spamem. Ciągle gorzkie żale i ściganie tych, którzy ci prawdę na temat twoich słabych wierszy, napiszą w komentarzach.
  • 13mirek 23.11.2019
    Misiek Czyli ty, boguś i wam podobni.
    A teraz szszsz, matole.
  • betti 23.11.2019
    13mirek ty chyba lubisz zapasy z Miśkiem, więc ja odpuszczam.
  • 13mirek 23.11.2019
    betti Niech po postu sobie stąd idzie, ale tego właśnie spamer i hejter nie robi.
  • Misiek 23.11.2019
    betti pod niczyim tekstem nie śmiecę tylko niepotrzebnie odpowiadam na twoje i mirka zaczepki
    prawda o wierszach nie polega na pisaniu ,że autor jest debilem albo głąbem
    i skończ te infantylne prowokacje bo dość mamy tutaj z mirkiem przepychanek i z tobą
  • Misiek 23.11.2019
    13mirek wyzywaj dalej - zgłoszone już jest do Admina.
  • 13mirek 23.11.2019
    Misiek Twój problem polega na tym, że jesteś i jednym i drugim.
    A teraz szyszy...
  • 13mirek 23.11.2019
    Misiek Pocałuj się w dupę i zgłaszaj.
    Śmiecisz u nie śmieciu.
  • Tjeri 22.11.2019
    Szszszszszsz
    Ciiiii
  • Misiek 22.11.2019
    OK,ale nie mogłem tego przemilczeć
  • Misiek 22.11.2019
    masz rację Tjeri,mnóstwo ludzi tu dobrze pisze tylko klimat się popsuł
  • Tjeri 22.11.2019
    Szszszsz
  • IgaIga 22.11.2019
    Szszsz?
  • 13mirek 22.11.2019
    Ano szszsz :)
  • IgaIga 22.11.2019
    Trza się wypisać z tych wszystkich portali. Sensu w tym pisaniu za grosz.
  • Tjeri 22.11.2019
    Sensu to nie ma w tym narzekaniu.
  • 13mirek 22.11.2019
    Coraz mniej. A w takim miejscu, gdzie bezkarnie króluje chamstwo i spamerstwo, tym bardziej.
    Nie gadaj Sowo. Nic nie mówić i nie narzekać na sytuację tak szczególną, to dawać przyzwolenie.
  • IgaIga 22.11.2019
    13mirek - ja bardziej ogólnie. O samym pisaniu. Po co to? Na co?
  • Tjeri 22.11.2019
    13mirek gadam. Nie cierpię narzekania na wszystko.
  • IgaIga 22.11.2019
    Tjeri - a kto tu narzeka?
  • 13mirek 22.11.2019
    IgaIga A należy. Odejdzie wobec takiej atmosfery reszta wartościowych ludzi i zostanie portal hejterski z misiami i "mądrym" adminem.
  • Tjeri 22.11.2019
    IgaIga nawet nie chce mi się odpowiadać.
  • IgaIga 22.11.2019
    Tjeri - jak Ty mnie czasem denerwujesz...
  • 13mirek 22.11.2019
    IgaIga Mnie też, jak sobie coś upieprzy.
  • Tjeri 22.11.2019
    13mirek mnie zaś denerwuje wieczne narzekanie. Chcę pisać -piszę. Nie - to nie. Tyle.
  • IgaIga 22.11.2019
    Tjeri - wszyscy chcą. Pytanie: czy jest dla kogo?
  • Tjeri 22.11.2019
    IgaIga nie lubię malkontenctwa.
  • 13mirek 22.11.2019
    A ja szczególnie.
    Warto pisać dla wartościowych ludzi, a nie dla chmyzów, oszołomów i grafomanów.
  • Misiek 23.11.2019
    to pisz te swoje opki gdzie ciągle ktoś kogoś zabija a komentarze i krytykę zostaw innym
    to banalnie prosty sposób aby uniknąć obrażania innych przez twój niewyparzony język pogardy i nienawiści
  • 13mirek 22.11.2019
    Na skurwysyństwo narzekać należy i pisać o tym.
  • Misiek 23.11.2019
    a po co o tym pisać ? kiedy samemu ma się tyle na sumieniu?
  • piliery 22.11.2019
    Na co płacze, na co krzyki. Toć każdy, niemal bez wyjątku z tu piszących, swój udział miał. Trzymajmy się wszyscy zasad i problemu nie będzie. Nie jest tak ze ktoś odejdzie i będzie pustka. W to miejsce wejdą nowi - może z większym potencjałem. Życie nie znosi próżni. Odejdziecie jako wielcy Twórcy i i wielcy hejterzy a za Wami pójdą Ci którzy się wami żywią bo bez Was nie istnieją. Zmienią tylko nicki. :D
  • 13mirek 22.11.2019
    Piliery, Ty też nie zrozumiałeś?
    Wobec takiej sytuacji i polityki admina stopniowo będą wartościowi literacko odchodzić.
    Ten baran nigdy nie przyjął żadnej krytyki, a każdy z tych krytykujących staje się jego śmiertelnym wrogiem.
    Ja w pierwszej kolejności, bo to już jest od lat.
    Pieprzy o jakimś krytykanctwie, a rzecz zawsze idzie tylko o wskazanie błędów.
    Ja odejde, ktoś inny mu zwróci uwagę i ten ktoś będzie następną ofiarą hejtu i nienawiści.
    Tak działa ten mechanizm, a admin zwyczajnie temu sprzyja.
  • piliery 22.11.2019
    13mirek Zrozumiałem. :) Mam nadzieję że admin będzie bardziej konsekwentny. Ta rozmowa tez nie powinna tu mieć miejsca (od tego jest forum :) )
  • Misiek 23.11.2019
    13mirek jeszcze raz powtarzam wszem i wobec - nie cierpię obłudnego narcystycznego krytykanctwa w wydaniu takim jak to robisz ale na szczęście są portale gdzie są rzeczowe i kulturalne oceny krytyczne gdzie nikt się nie przechwala jaki jest dobry w pisaniu - zawodowcy nigdy tego nie robią i prawdziwe talenty nigdy same się nie chwalą na innych portalach gdzie ciebie nie ma albo admini reagują szybko na hejt już ciebie nie ma mirku,wiem od innych ludzi co wyprawiałeś np. na piszemypl albo PS sam wiem jak bezczelnie zarabiałeś bany po 14 dni na publixo dlatego skończ już to powtarzanie,że nie przyjąłem żadnej krytyki bo liczenie przecinków i zgłosek w wierszu wolnym nazywasz krytyką
  • 13mirek 22.11.2019
    Piliery, masz rację o tyle, że nicki faktycznie będą się zmieniać i niektórych odchodzących nicków będzie szkoda.
    Problem polega na tym, że jeden nick pozostanie. Niezatapialny nick szui za zgodą admina.
    I to będzie skala upadku portalu.
    Ci, co teraz poodchodzili są zgodni w jednym. Kompletnie nie rozumieją polityki personalnej admin, jego pobłażliwości wobec chamstwa i spamestwa i trzymania tu person ewidentnie szkodzących portalowi.
  • Misiek 23.11.2019
    i tu się z tobą zgodzę - czas odejść mirku z tego portalu - kiedy ciebie nie było było spokojnie ale kiedy zacząłeś pohukiwać jako puszczyk portal stracił klimat i nawet 13mirek go nie poprawił
  • refluks 23.11.2019
    Misiek Od wypraszania jest admin, a nie użytkownik czy użytkownicy, bo mi/nam ktoś nie pasuje. wystarczy nie wchodzić z komentarzami pod nielubianego i spokój. Ja też nie przepadam za niektórymi juzerami, gdy zdarza mi się coś ich autorstwa przeczytać, nie komentuję, tylko oceniam. Wiesz, ze działasz na Mirka jak płachta na byka i z pełną premedytacją zjawiasz się pod jego utworami i uprawiasz tę swoją nieznośną narrację. po co nie pojmuję,
  • Misiek 23.11.2019
    refluks- to jak nazwiesz zachowanie mirka,który cały czas powtarza,że koniec z tym... i obiecuje nawet,że nie wejdzie pod moje wiersze a wchodzi nadal a u siebie w komentarzach cały czas niedwuznacznie mnie obraża ?
  • betti 23.11.2019
    Misiek ale ty jesteś u niego pod tekstem, a nie on u ciebie, jeżeli nie zauważyłeś. Po co przychodzisz pod jego tekst i piszesz sto komentarzy przy czym żaden nie związany z treścią utworu?
  • AlaOlaUla 23.11.2019
    Rany, to cały czas trwa?
    Oni nigdy nie przestaną?
    Nie pojmuję?
  • Misiek 23.11.2019
    Alu,powiadomiłem już Admina
  • AlaOlaUla 23.11.2019
    Misió, tekst użytkownika należy traktować, jako dom. Czy w życiu prywatnym idziesz w gości, by nawtykać gospodarzom domu?

    Dajesz zły przykład. Zauważ, proszę, że doszło kilku nowych użytkowników. Czy zadałeś sobie pytanue: co pomyśli o mnie, o portalu, o innych, nowy użytkownik?
    Nie chcę, żeby wrzucano nas dp jednego worka. Nikt tak się nie zachowuje tylko TY.

    Misió jesteś katolikiem, czy ludzie wierzący, kierujący się naukami Jezusa, którzy głośno przyznają się do tej grupy społecznej, postępują w ten sposób.

    Trollujesz Misió. Uparcie prowokujesz.
    I jesteś w tym działaniu SAM.

    ???
  • Tjeri 23.11.2019
    Misiek donieść na samego siebie to sztuka. Szacun.
    Idź już już stąd, proszę.
  • AlaOlaUla 23.11.2019
    -Dowodzik poproszę, jest pan zatrzymany za naruszenie miru domowego??
    ?
    -Stać!

    -Podejrzany odleciał kompletnie.
    ?
  • Misiek 23.11.2019
    AlaOlaUla skoro ja w twoim mniemaniu jestem trollem to kim jest mirek,który też co jakiś czas wchodzi pod moje wiersze,prowokuje zniewagami i obraża nawet admina ?
    czy ja tak w każdym komentarzu piszę o mirku bez okazji ?
    myślałem Alu,że jesteś jednak po mojej stronie
  • Misiek 23.11.2019
    Tjeri jak zwykle prowokacyjny koment tylko po co ?
  • Tjeri 23.11.2019
    Idź już stąd, proszę.
  • AlaOlaUla 23.11.2019
    Misiek, chciałabym być po twojej stronie, gdybyś działał w innej formie.
    To, co robisz nie sprzyja atmosferze na portalu. Od kilku dni piszesz pod wierszem mirka. Piszesz, jaki to on jest zły, chamski i gburowaty, ale masz przed sobą ścianę, mój drogi i te wszystkie słowa wracają do CIEBIE.

    Źle postępujesz.
    Z ofiary stałeś się katem.
  • Misiek 23.11.2019
    AlaOlaUla bo tak właśnie robi troll -by ofiara poniosła karę a nie on.
  • Misiek 23.11.2019
    AlaOlaUla i nie od kilku dni tylko od wczoraj ale mam już dość
  • 13mirek 23.11.2019
    Misiek Mamy tu wszyscy taką nadzieję.
    Szszsz....
  • Tjeri 23.11.2019
    A miało być szszszsz... Już by spokój był, nawet Misiek ignorowania by nie zdzierżył.
  • Misiek 23.11.2019
    a teraz szszszszsz
  • 13mirek 23.11.2019
    Bo nie idzie zdzierżyć tego błazna. święty by nie wytrzymał.
    Szszsz...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania