Ptasie trele

Pierwszy rozległ się śpiew słowika, potem dołączył do niego kos, następnie drozd, aż w końcu rozbrzmiał ryk żubra.

- Do kaczego kupra! Co to ma być? – zdenerwował się dyrygent, przewodzący ptasiemu chórowi.

- A niby co? – zapytał żubr, który przycupnął na gałęzi drzewa, pośród kolorowych ptaków.

- Co ty tam robisz? Niszczysz mi przedstawienie.

- Ja? Tylko przyszedłem, żeby dołączyć do chóru.

- Masz pióra?

- Nie.

- Dziób?

- Nie.

- No więc nie jesteś ptakiem. To miejsce dla wybranych. Proszę stąd spadać.

- No właśnie - wtrącił duży żółty ptak. – Przyjdzie taki i myśli, że mu wszystko wolno.

- A ty kim jesteś? – zapytał go żubr.

- Kanarkiem. Nie widać?

- Taki duży?

- No i co z tego? Przynajmniej jestem kolorowy, a nie czarno-biały jak sroka.

- Wypraszam sobie – wtrąciła się sroka. – Mam przynajmniej dwa kolory, a nie tylko czarny jak kawka.

- Dziękuje, dzisiaj już piłam – odparła kawka.

- Dosyć! – wrzasnął dyrygent. – Nie przyszliśmy tu się sprzeczać. Won stąd, panie żubrze.

- A wy nie jesteście żadnymi ptakami, tylko przebierańcami. Mam w dupie was wszystkich – powiedział żubr i odleciał.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • refluks 21.07.2018
    Ha haha
  • Nuncjusz 21.07.2018
    Genalne :)
  • Aisak 21.07.2018
    Do kaczej dupy xD
    Wszystko super!
  • TseCylia 21.07.2018
    Kwestia żubra jest beauty ;->>
  • Canulas 21.07.2018
    Hehe, cudne.
  • marok 21.07.2018
    Prychłem srogo
  • Dekaos Dondi 21.07.2018
    Aż sobie wyobraziłem, taką scenę. 5 >~)>
  • nimfetka 21.07.2018
    Świetne. xD Żubr najrozsądniejszy.
  • maga 21.07.2018
    Lekko i wesoło. Pozdr. :)
  • no i ja się uśmiechnąłem :)
  • Elorence 22.07.2018
    Uwaga! Komunikat!
    Ogłaszamy tworzenie nowego projektu TW 3.0!
    Wszystkich zainteresowanych zapraszamy jutro (poniedziałek, 23.07.2018) do wątku "TW 2.0". Obrady rozpoczną się między godziną 19 a 20.

    PS: Przepraszam za spam :)
    PS2: Jak wszyscy to wszyscy :D
  • Agnieszka Gu 28.07.2018
    Witam,
    "powiedział żubr i odleciał" — hahaha dobre! :))) tekst świetnie napisany, z polotem ;))
    Pozdrowionka

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania