Punkt widzenia - część 3

Pieprzę to!

Siedziałem przed kompem po kilka godzin. Potem musiałem, zaznaczam musiałem, wkopać kilka krzaków. Diabli wiedzą po co, ale jak mus to mus. Potem znowu do kompa, ponieważ pracować trzeba i rozmówić się z kilkoma gostkami o sytuacji na rynku, dajmy na to - pracy i sprawie, o której ponoć dżentelmeni rozmawiać nie powinni przy kielichu.

Tak jest od jakiegoś czasu dzień w dzień. Tylko sadzenie zmienia się w coś innego… znaczy płotki, srotki i inne „uju muju”. Niekiedy bywam osobistym kierowcą, potakiwaczem wysnutych przez kogoś wniosków, nie dodam już, że z „upy” wziętych, katalizatorem kobiecych fanaberii i rozjemcą rodzinnego nagromadzenia wzniosłych teorii, idei i innych konfliktów zawdzięczanych słynnemu koronowatemu.

No, i za to wszystko pozwolam sobie na buszowanie w sieci, tzn. głównie na opowi, które nasiliło się… tak, tak …hi, hi… dzięki koronowatemu.

Kiedyś anonimowy i przelotem, później tylko w celu jednym i powszechnie znanym, a obecnie rekreacyjnie przebywam na forum dla wszystkich i o wszystkim.

Fajnie, nie?

Kuźwa, jakiś czas temu nawet bym nie pomyślał...

Tego tam, i ten tamtego, nagle bar powstał. Na tym forum znaczy się pojawił!

Fakt, że popijaliśmy małe i większe co nie co, i co jakiś czas, ale żeby od razu knajpę walnąć?

Ktoś miał łeb i pomyślał, coby jak ludzie ucywilizowani w barze posiedzieć i popitolić, o czym tylko i co kto pod rozwagę, albo bez rozwagi poddał.

Tym ktosiem okazał się Shogun, niejaki chyba ninija ostatni, nieśmiały, ale w biznesie (barowym jak widać) nieźle obyty. Nie wiem, jak to zrobił, bo barmaneczkę zatrudnił, niezwykle w fachu biegłą i nie tylko trunki serwującą, co dla trzódki lokal odwiedzającej, znaczną przyjemnością i miłą odmianą jest.

Osobiście cieszy mnie możliwość słania ukłonów Pani mego wirtualnego świata – Angeli, w literackim barze o jakże poetyckiej nazwie niż po kątach pitolenia, już o nieśmiałych wypadach pod cudze teksty nie wspomnę. Po prawdzie odnoszę wrażenie, że unika mnie ostatnio, ale pokładam nadzieję w mym wodniaczym uroku osobistym, że stosunki się poprawią… Aaa, zapomniałbym na śmierć! Jeśli o stosunki idzie, to mej osobie skromnej niezwykle, nie zawsze układają się z nawracającymi na podobno słuszną i jeszcze jaśniejszą stronę życia. Dobrze, że kumpel mój życzliwy (chyba hi, hi) Grzesiu wspiera mą duszę podatną i ideologii zmienić nie pozwala. Bywalec z niego salonowy i forumowy, co na plus egzystencji w sieci mu zapisuję. Gdyby jeszcze nie okupował świątecznie mego lapka… Weź i zaproś gościa, a zapieprzy ci komputer do niecnych celów pitolenia na pitoleniu!

Ciekawym bardzo, jak sytuacja „Baru pod płynną weną” się rozwinie, bo inicjatywa cudaczna, śmieszna i wyjątkowa w swej inicjatywie. Ludki nietuzinkowe, mniej lub bardziej zaangażowane w internetowy światek, ze swymi wadami i zaletami, nerwami zszarganymi lub jak postronki napiętymi, przeświadczeniami najróżniejszymi, o swej oryginalności przekonane ( w duchu i po cichutku oczywiście), do swarów i kompaniji wszelakiej chętne jak mało kto, przez co swawole i hulanki jak nigdzie na innym portalu.

A ja, naczelny troll Opowi między tym towarzystwem doborowym… i kto by pomyślał?!

Coś o morale w wypowiedzi mówiono…

Ot życie, nieprzewidywalne i rozrywkowe, a na duże kłopoty jeden lek - małe przyjemności, opowi.pl.

I tego się trzymajmy.

 

p.s. Na teraz tyle, bom zmęczony dziś ha, ha, ha!

cdn może nastąpi

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 27

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (44)

  • Kocwiaczek 13.04.2020
    Polać mu! ;)
  • Akwadar 13.04.2020
    jestem za!
  • A. Hope.S 13.04.2020
    Akwadar już polewam... ze szpileczka, czy bez... wodniczku? XD
  • Akwadar 13.04.2020
    A. Hope.S dawaj szpileczkę!
  • A. Hope.S 13.04.2020
    Akwadar jakiego rozmiaru?
  • Akwadar 13.04.2020
    A. Hope.S wybór pozostawie Tobie :)
  • A. Hope.S 13.04.2020
    Akwadar Zła odpowiedź ha ha ha
  • Akwadar 13.04.2020
    A. Hope.S dyplomatyczna! co można w barze, to na głównej nie wypada hi, hi
  • A. Hope.S 13.04.2020
    Akwadar ;)
  • Anonim 13.04.2020
    No i fajnie!
    Dobra reklama nie jest zła, i choć opowieści nam nie brakuje,to i ten tekst przyjmiemy, jak wróżbę pijaństwa!

    Pozdro!
  • Akwadar 13.04.2020
    Anton, bogowie po naszej stronie!
  • A. Hope.S 13.04.2020
    Aqua - to było piękne, aż się wzruszałam! A Angie jak się zruszy.!
  • Akwadar 13.04.2020
    Hopeczku,, nie spodzialem się... :)
  • A. Hope.S 13.04.2020
    Akwadar lepiej zamilknę ;)
  • Akwadar 13.04.2020
    A. Hope.S to chyba niemożliwe ;)
  • Shogun 13.04.2020
    Świetne, iście prawdziwy punkt widzenia Pana Akwadara :) O to chodzi :D
    A polać mu to mus, pod ten zacny tekst ;D
  • Akwadar 13.04.2020
    Shogun, bracie od szklanicy, na Cię zawsze można liczyć! ;)
  • Tjeri 13.04.2020
    Panie Łodniak, ale co złego we wkopywaniu krzaków? Ja lubię :). A jeśliś Ty troll, to jak nazwać innych? ?
    Nio. Sympatycznie :)
  • Akwadar 14.04.2020
    Pani Tjeri, dziesiątki dołków, tysiące pomysłów na zmianę lokalizacji dołka/ów... a akrów w pi.. znaczy się dużo.
    Ot, jam wodniak pospolity, szczur sieciowy i tekstowy, a szpadel obcą mi maszyną i mocno niewdzieczną ;) Trollem, żem okrzyknięty był i dobrze mi z tym było, ale jak to w zyciu bywa, coś nie pykło...
    Dzieki za komenta :)
  • Szpilka 14.04.2020
    Zabawne opowiadanko ?

    Ja bym sobie życzyła więcej takich "trolli", a tak pozostaje tylko zanucić:

    "Jak pięknie by mogło być"

    https://www.youtube.com/watch?v=9lbYGT7uM2k

    Halina Frąckowiak
  • Akwadar 14.04.2020
    Co za dużo to niezdrowo ;) Taki troll może być tylko jeden! Nieskromnie powiem... :)
  • Pan Buczybór 14.04.2020
    No, całkiem spoko tekst. Bardzo fajnie to wygląda pod względem językowym - płynna wypowiedź, dobrze dobrany język i kompozycja.
  • Akwadar 14.04.2020
    Panie B, ot taka mnie refleksja naszła, a ton trza utrzymać, coby klimacik forumowy na zatracenie w diabły nie poszedł...
    Dzieki
  • Tjaa, to sadzenie :)
    Zainspirowany zaraz chyba też coś dorzucę w tej materii, w sensie podejmę temata :)
  • Akwadar 14.04.2020
    Mauryc podejmuj temata, podejmuj, bo zdaje mnie się, że na podobnym wózku jedziem hi, hi
  • Akwadar poszło, chociaż ja z innej beczki :)
  • Akwadar 14.04.2020
    Maurycy Lesniewski tiaaa z Dębowej ha, ha
  • Dekaos Dondi 14.04.2020
    Akwadorze→Jam przeczytał z zadowolonymleniem:))→Czekam na ciąg:))→Pozdrawiam:))→%
  • Akwadar 14.04.2020
    Również zadowolniony komenta żem czytnął se i pozdrowienia pod adres Twój ślę ;)
  • Grzegory 14.04.2020
    Kto jeśli nie ty może tak napisać. Panie redaktorze.
    Grzesiu wspiera mą duszę podatną i ideologii zmienić nie pozwala... za to masz brachu, wiesz co.
  • Akwadar 15.04.2020
    Ano ja, krótka forma to dla mnie coś nowego, ale wciągam się, wciągam... Wiem i wyegzekwuję hi, hi ;)
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Akwadar "Krótka forma to dla mnie coś nowego..." - no właśnie.. O tych nie krótkich można by czasami pogadać... Czy nie?
  • Akwadar dwa lata temu
    błękitnypłomień nie ma chyba o czym... ;)
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Akwadar Czyli zdecydowałeś za nas oboje - szkoda. Ale szanuję każdą z
    twoich decyzji, jak wiesz... w kazdym razie decyzje zawzze mozna zmienic.
  • Angela 14.04.2020
    Jestem wzruszona : ) A tak na serio, bardzo fajnie się czytało.
    Pozdrawiam.
  • Akwadar 14.04.2020
    Klaniam się, Pani!
  • kigja 15.04.2020
    Bardzo przyjemne opowiadanie. Bez zbędnego słownictwa.
    Pozdrawiam
  • Akwadar 15.04.2020
    Trudno to nazwać opowiadaniem... co do słów, ano oszczędny w słowach jestem ;)
    pozdr
  • Grzegory 15.04.2020
    Akwadar kigja to taka pszczółka hi, hi, hi i przypomina kogoś?
  • Akwadar 15.04.2020
    Grzegory narazie nie chce mi się myśleć :) siedzę nad tekstami, kuźwa mać!
    Coś tam Harem wezyra mruczy, ale zerknę później.
    A ty co bałaganisz w sieci? Za duży wiatr macie? Nie latacie? u mnie wieje jak w kieleckim... psia mać.
  • Grzegory 15.04.2020
    Akwadar no tera my są przwdziwi opowijczycy, a kigja zwykły Troll hi, hi, hi
  • Grzegory 15.04.2020
    Akwadar też wieje. A latamy więcej niż potrzeba.
  • Akwadar 15.04.2020
    Grzegory chyba bym się spietrał ha, ha
  • Dzisiaj i jutro czytamy i komentujemy i zgadujemy Dziewięć tekstów wystawionych, a o hasło poprosiło 13 ludków; czyli 13 : 9.
    Kolektura otwarta.
    Obstawiamy i bawimy się dalej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania