Punkt widzenia - część 8

Tekst usunięty

 

............

............

............

............

............

............

............

............

.............

Tekst usunięty.

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 22

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (52)

  • Akwadar 14.04.2020
    Dobrze, żeś zamienił tego żonę na tę towarzyszkę ;) - "...Wszedłem do baru wieczorem, żeby napić się piwa. Żona wyjechał w delegację, więc nie musiałem się..." - bo to mega nie moralnie i po chrześącijańsku... a swoją drogą, to prawdę powiesz, jak się pomylisz hi, hi
    Zastanawiające, że ta dama musiała koniecznie wejść do takiej speluny w tak trudnym i niebezpiecznym czasie... Ciekawe dlaczego. Skrywany alkoholizm i kawa z wkładką? A może luksusowa girl w desperacji, z ulicy przegoniona... i wcale nie taka bezbronna! Wydawała sie taka delikatna... taki błagalny wzrok i nagle kuflem rżnęła jak rasowa, no tego tam...
    Morał... ano ciągnie do swoich i żadna elegancka szatka tego nie zmeni!
    Za tę żone w męskim wydaniu daję 5 ;)
  • Akwadar 14.04.2020
    *niemoralnie i nie po chrześcijańsku - z wrażenia aż błąd popełniłem ;) i
  • bogumil1 14.04.2020
    Akwadar to był jedyny lokal w okolicy, który otworzył swoje podwoje mimo zakazu, więc gdzie miała wejść jak miała ochotę na kawę, a była daleko od domu. Nie dopatruj się problemów, tam gdzie ich nie ma. W regulaminie konkursu nic nie ma o chrześcijańskich zasadach. Gdyby było akcję umieściłbym w innym miejscu.
  • Akwadar 14.04.2020
    bogumil1 nie czepiam sie, skąd znowu! ;) Bardzo mi sie podoba że bohater ma żonę w męskim wydaniu i zakamuflowana blondyneczka również zajebista, taka normalnie siekiera! Tekst jak wszystkie inne z dozą humoru, wiec czytam między wierszami. Chyba o to chodzi w tej zabawie, prawda? ;)
  • bogumil1 14.04.2020
    Akwadar Oczywiście.
  • Shogun 14.04.2020
    Widzę, że zabawa ostro się rozkręca. Mnie wcześniej postrzelili, teraz Puchacza pobili :D
    Strzelaniny, bójki pełen serwis. Nasz bar oferuje różne atrakcje :D
    Mimo to uśmiechnąłem się przy opisie bójki, doprawdy jak rasowy bokser ;)
    Ode mnie leci piątak ;D
  • bogumil1 14.04.2020
    Niektóre postacie są bardziej zakamuflowane, inne mniej:)) Dziękuję.
  • Kocwiaczek 14.04.2020
    Żona wyjechał - wyjechała
    Uspokoił x2 powtórzenie.

    //

    Hmmm... intrygujące są te prodstarzałe panienki. I barmanka taka spokojna.
  • Kocwiaczek 14.04.2020
    *podstarzałe
  • bogumil1 14.04.2020
    Wątek barmanki celowo pominąłem, bo jest tu poboczny, żeby nie komplikować fabuły.
  • Grzegory 14.04.2020
    No i nie może być inaczej. Mąż szuka rozrywki kiedy żonka w delegacji. Czasy PRL-u kiedy takie delegacje były w modzie hi, hi, hi
    Towarzyszu hi, hi, hi
  • bogumil1 14.04.2020
    Co uważasz, że teraz nie ma delegacji, że tylko w peerelu były? Są i mają się dobrze, corocznie jest ustalana przez jakiegoś tam ministra, chyba finansów kilometrówka na samochód, dieta dzienna i chyba jeszcze maksymalna stawka za nocleg, ale tego już nie jestem pewien.
  • bogumil1 14.04.2020
    Taki humorystyczny, sprawnie napisany ciekawy tekst, a i tak komuś się nie podoba, bo stawia jedynki. Ciekawe komu?
  • Shogun 14.04.2020
    bogumił1 ja też nie wiem, ale nie ma co się tym przejmować. Tekst jest z humorem, a tak właśnie powinno być :D
  • Bardzo ciekawieś to waćpan uplótł, a tu :” Był wśród nich niespełniony literat o pseudonimie Małoryczy, jakiś bubek uczesany na samuraja próbujący nieudolnie pisać prozą i kilku innych osiedlowych lumpów o wybujałych ambicjach literackich.” jak nic siebie poznaję i wcale mnie to nie obraża. Czyż prawda może obrażać? Może czasem, ale tu jest bardzo oki i w dziesiątkę!
    Daję 5 żeby nie było.
    Nie wiem za co tak niskie oceny bo dowcip jest bardzo spoko!
  • bogumil1 14.04.2020
    Maurycy, powiem ci tak, jak ktoś się chce na siłę tutaj obrazić, to się obrazi, a będą to pewnie osoby niewymienione tutaj nawet z nicku, a jedynie niewyraźnie wspomniane.
  • Akwadar 14.04.2020
    bogumil1 nikt się nie obraża i każdy dobrze bawi hi, hi
  • Grzegory 14.04.2020
    Akwadar bogumił ma tak po barze... strach go obleciał, ale taki bokser hi, hi, hi
  • Akwadar 14.04.2020
    Grzegory ;)
  • Dekaos Dondi 14.04.2020
    Mnie się podoba:)→Szczególnie przedostatni akapit, bo taki konkretny. Ale całość, też→Pozdrawiam:))→5
  • bogumil1 14.04.2020
    Też mi się najlepiej podoba. Przepraszam DoDi, że tym razem o Tobie zapomniałem, ale postaram się pamiętać, przy kolejnych okazjach;))
  • Johnny2x4 14.04.2020
    Jak dopiec podprogowo, za przyzwoleniem, pod płaszczykiem dobrej zabawy - rozdział 62 :)
  • Shogun 14.04.2020
    Johnny nie jest źle, więcej w tym humoru moim zdaniem, poza tym trochę dystansu nie zaszkodzi.
    Jeśli jednak tak to odebrałeś, wiedz, że proponując tą zabawę nie to było moim celem.
    Swoją drogą czekam na Twoją część :D, jeśli się przyłączysz.
  • Johnny2x4 14.04.2020
    Shogun Specjalnie tak piszę. :P
  • Shogun 14.04.2020
    Johnny2x4 teraz to wiem, skapnąłem się po czasie haha :D
  • kigja 14.04.2020
    Fragment, przy którym się uśmiechnęłam został już wymieniony.
    Pozdrawiam uczestników zabawy
  • bogumil1 14.04.2020
    Nie wiem, przy którym się uśmiechnęłaś, ale teraz zmieniłem tekst na nikogo nie obrażający, no może poza głównym bohaterem. Mam nadzieję, że nikt nie zrobił kopii oryginału.
  • Targówek 14.04.2020
    Niezłe, troszeczkę nawet podobne do mojej części, siódemki.
  • bogumil1 14.04.2020
    Nie wiem, czy udało Ci się przeczytać starą, czy już nową wersję, która jest gorsza według mnie, ale mnie obraźliwa podprogowo, jak zauważył Johny.
  • Anonim 14.04.2020
    Pięknie!
    Och!
    Ach!
  • bogumil1 14.04.2020
    Żałuj że nie czytałeś oryginału Antoni;)))
  • Akwadar 14.04.2020
    bogumil1 więc miej jaja i wstaw ten oryginał
  • Angela 14.04.2020
    Żona na delegacji a bohater już myk do baru i to jeszcze z blondynką. No, no cicha woda... : )
  • bogumil1 14.04.2020
    Bardzo się cieszę, że Ci się spodobało;)))
  • Johnny2x4 14.04.2020
    Bogumile, tekst, nawet w oryginale, nie był zły jakościowo. Wszystko było okey.
  • bogumil1 14.04.2020
    Johny, nie był ok, po zastanowieniu, bo był pisany na kolanie i wklejony na szybko, stwierdziłem że był/mógł być bardzo obraźliwy dla pewnej osoby, która na to nie zasłużyła. I bynajmniej nie mam tu na myśli puchacza, bo akurat on opisany jest bardzo realistycznie. Ale dobrze się stało, że nikt tego nie zauważył.
  • Johnny2x4 14.04.2020
    bogumil1 To był sarkazm.
  • bogumil1 14.04.2020
    Johnny2x4 ja nie zmieniłem tekstu dlatego, że był zły jakościowo, tylko ze względu na sprawy merytoryczne. No ale jak widzę, puchacz nie potrafi się dobrze bawić, bo dopóki były teksty o mnie to mu pasiło, a jak się pojawił o nim to wybrzydza i smęci. No szkoda.
  • kigja 15.04.2020
    Tekst został usunięty?
    Ktoś poczuł się dotknięty do krwi?
    Niektórzy nie potrafią się bawić.
    Pozdrawiam
  • bogumil1 15.04.2020
    Masakra, zero poczucia humoru;(((
  • Keraj 15.04.2020
    Szkoda że nie zdążyłem przeczytać, ale pewnie napisane było z dużym jajem . Pozdrawiam
  • bogumil1 15.04.2020
    Jarku, było zbyt realistyczne, dlatego musiało zniknąć:)))
  • Akwadar 15.04.2020
    bogumil1 nie zgrywaj bidaka, wstaw ten tekst i nie rob z siebie sieroty.
  • bogumil1 15.04.2020
    Akwi jak już usunąłem to nie będą ponownie rozgrzewał konfliktu, poza tym dysponuję jedynie kopią w wersji hard, więc daruję sobie. Kto przeczytał, to i tak wie o co chodziło.

    Pozdrawiam
  • Akwadar 15.04.2020
    bogumil1 dla mnie ta hard to soft, dawaj, jak zabawa to zabawa ;)
  • bogumil1 15.04.2020
    Akwi wątek zamknięty i nie będziemy do niego wracać.
  • kigja 15.04.2020
    Można tekst edytować i usunąć przykre dla innych fragmenty.
    W tytule jest napisane część 8, po skasowaniu będzie wyrwa w całej serii i Szogunowi może być przykro.
    Szogun jest bardzo wartościowym człowiekiem i nie wypada robić jemu przykrości.
    Pozdrawiam
  • Akwadar 15.04.2020
    Tiaaa... kigja ;)
  • kigja 15.04.2020
    Akwadar Czy napisałam coś niewłaściwego?
  • Akwadar 15.04.2020
    kigja a napisałaś? skąd pytanie?
  • kigja 15.04.2020
    Co oznacza Tia -
    Słowo oznaczające, że wcale nas nie obchodzi, co ktoś do nas mówi, bo nie jest to godne naszej uwagi. Im więcej "a" po "i", tym większą ignorancję to oznacza.
    https://www.miejski.pl/slowo-Tia
    Stąd.
    Pozdrawiam
  • Akwadar 15.04.2020
    kigja jak naukowo! jak profesjonalnie! teoria jedno, a praktyka drugie ;)
    ja mam swoje www ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania