Punkt widzenia na menu barowe _ Satyriada grzybowa

Stary grzyb bardzo lubi podtruwać młode dziewczyny, są obiektem jego podbojów miłosnych. Strasznie upierdliwy i obleśny. Ślini się na widok każdej spódniczki. Od swojej ślubnej ciągle słyszy... Ty stary grzybie.

Szmaciak pospolity elegancik w garniturze. Wzrok przyczajony i bystry. Wyszukuje swoje ofiary zza biurka w urzędzie, tam też grzebie w papierach. Biega z aktówką po okolicy i węszy. Taki szmaciak już niejednemu zatruł życie.

Kania modra to grzyb jadalny, ale bardzo drogi. Nie zawiera znajomości z kurką domową ani gąską zieloną. Lubi towarzystwo czarnego kawioru. Kokietka krążąca po hotelach pięciogwiazdkowych.

Kozak czerwony przystojniaczek ze wschodu. Artysta śpiewa pięknie dumkę i gra na harmoszce. Sokolim okiem przejrzy każdy step wzdłuż i wszerz. Opowiada pięknie bajeczki... „Nu, pogodi!”

Maślak lepki to lowelas i wszystko przyczepia mu się do rąk. Stały bywalec kasyna lubi alkohol, kobiety, karty i dym. Często starsze panie przyciąga na śluz. Jest grzybem śliskim z gilami u korzeni.

Borowik szatański krwisty i jurny. Stoi i nikogo się nie boi. Rozbiegane oczka zza okularów i kominiarek wypatrują punkt zapalny. Jako bodyguard ochrania i rozkochuje celebrytki z pieniędzy. W rozkroku potrafi zaskoczyć nawet w ciemności.

Rydz obwisły, grzyb słynący z elokwencji, dużo wie, ale mało robi. Jego dewiza to: Odebrałeś siły, to odbierz też chęci. Opowiada ciekawostki intymne z pogranicza science-fiction; goło i wesoło.

Zasłonak brodaty cicho-ciemny osobnik we fioletowym kapeluszu. Przesiaduje u Sowy podgląda, podsłuchuje, nagrywa. Szuka haków i pozostawia po sobie nieprzyjemny klimacik. Podniecają go ośmiorniczki.

Grzyb workowy wszystko, co tylko może chowa do sakwy. Jest to emeryta; długie wory, krótka pyta. Jednak czasem trafi mu się mocna opieńka nadgarstkowa, która uczyni cuda z jego emeryturą. Wówczas pozostaje w butach i z pustym workiem.

Huba zjadliwa jak czyrak na dupie, gdy się przyczepie to na wieki. Lubi podłoża o mocnych korzeniach. Wtedy żyje i tyje, wszystko wyssie z naiwnych dupków. A kiedy brak już owoców... Bez jaj odpada i szuka nowych obiektów.

Kropidlak kapiący znany pośród duchownych. Tu kropnie, tam kropnie i w spodniach luźniej się robi. Odpuszcza, spuszcza grzechy nieczystości, podlewa i orze jak może. A wszystko w imię miłości. Więc strzeżcie się dziewki hoże, bo nieznane są wyroki Boże!

Kurka domowa to grzyb pospolity, wszystko ukrywa pod zapaską. Czasem listonoszowi coś spod niej wygrzebie. Kurki z wolnego wybiegu jaja znoszą, lecz nie do śmiechu. Lubią tylko zdrowe okazy. Nie cierpią zbuków.

Gąska z błonką zieloną to grzybek z klasy wiotkich pań... Cienka w pasie wygina sie. Nic nie wie, ale robi słodkie miny do swojej gry, więc wielu nabiera się na jej sztuczki. Nadzieja to jej atut dla zbłąkanych. Niejednego ogołociła z marzeń.

Grzyb budowlany upierdliwy do granic. Spartaczyli tak, jak chcieli i zrobili grzyba i wypierdolić się już go nie da. Taki to z niego grzyb. Śmierdzący i kaszlący, ale jeszcze potrafi zatruć powietrze.

Grzybki w occie to doskonała zagrycha. Podaj kielicha! Zakrzyknie Krycha do Zbycha. Razem za(Jara)my. Spijmy ten miód, a potem niech zalewa zalewa i ugasi moralnego kaca.

Grzyb atomowy to najpotężniejszy grzyb, który zrówna i morza i góry. Wytryśnie i błyśnie. Koniec...

 

Do zobaczenia na łonie natury.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • Szpilka 20.04.2020
    Ale kapitalne i oryginalne, no i zabawne ? ?
  • Pasja 20.04.2020
    Dzięki za uznanie ?
  • Johnny2x4 20.04.2020
    Oryginalne, z humorem, i napisane bardzo dobrze. Czego chcieć więcej? :)
  • Pasja 20.04.2020
    Takie miało być- z humorem ?
  • Shogun 20.04.2020
    Świetne :D Oryginalnie, z pilotem i humorem. O to właśnie chodzi :D
    Pasjo gdybyś mogła jeszcze wstawić link w wątku o Punkcie widzenia na forum, byłbym bardzo wdzięczny :D
    Pozdrawiam serdecznie ;)
  • Pasja 20.04.2020
    Też pozdrawiam ciepło. Zabawa i tyle.
  • Kocwiaczek 20.04.2020
    :D Uśmiech jest na paszczy, bo satyrka jak się patrzy :)
  • Kocwiaczek 20.04.2020
    Tylko dlaczego tak negatywnie?
  • Pasja 20.04.2020
    Kocwiaczek dzięki piękne za uśmiech... są też pozytywy. Tylko koniec apokaliptyczny. Pozdrówka
  • kigja 20.04.2020
    Z humorem bez wulgaryzmów i na pewno nikt nie poczuje się urażony.
    Pozdrawiam
  • Pasja 20.04.2020
    Dzięki kigja za zrozumienie. Żart powinien mieć granice. Miłego
  • befana_di_campi 20.04.2020
    Nie widzę pana borowika... -) Albo nie doczytałam tego, co należało :-)
  • Pasja 20.04.2020
    No, nie ma borowika ale ja cos wymyślę to może wstawię. Miłego dnia życzę.
  • Piotrek P. 1988 20.04.2020
    Bardzo zabawny tekst, humor zdecydowanie poprawiony, 5, pozdrawiam :-)
  • Pasja 20.04.2020
    No, jak to w barze, zabojony człowiek i tyle. Pozdrawiam serdecznie
  • Puchacz 20.04.2020
    Strach się bać w którego grzyba Mirusia ubrałaś :)))
    Fajne.
  • Shogun 20.04.2020
    A to dobre pytanie :) Sam nie wiem, którym grzybem jestem haha :D
  • Pasja 20.04.2020
    A to jest słodka tajemnica. Wszak grzybów w barze pod dostatkiem i każdy coś dla siebie znajdzie. ?
  • Pasja 20.04.2020
    Shogun wybieraj poki jeszcze możesz. ?
  • Shogun 20.04.2020
    pasja w sumie racja, nie ma na co czekać :D
  • Puchacz 20.04.2020
    Ja mam dwa typy dla siebie, a jeden bardziej obrzydliwy od drugiego! :)
    Pasji wyrwę przeszczepy dolne.
  • Pasja 20.04.2020
    PArerny jesteś Puchaczu... tylko jeden przysługuje w tym lokalu.
    Ja ci dam przeszczepy ha, ha, ha
  • Puchacz 20.04.2020
    pasja Bo Ty jesteś Pasja - scichapęk.
  • Pasja 20.04.2020
    Puchacz ?
  • Bożena Joanna 20.04.2020
    Świetne grzybobranie na wesoło. Bravissima!
  • Pasja 20.04.2020
    Dziękuję pięknie Bożenko ?
    Pozdrawiam cieplutko
  • Niezły katalog :)
    Te w occie poproszę:) !
  • Pasja 20.04.2020
    O jaki smakosz? A może jakiegoś innego grzybka wolisz??
    Pozdrawiam
  • Ozar 20.04.2020
    Dobre i zabawne. Takie grzybki na wesoło, choć i sporo w tym poważnej prawdy. Dla mnie w occie poproszę!.
  • Pasja 20.04.2020
    Witaj Ozar
    Następny smakosz się znalazł ? Pozdrawiam
  • Akwadar 20.04.2020
    Ha, ha, ha niezle grzybobranie!
    Grzybnia i jej produkty, wypisz wymaluj znany nam zagajnik ;)
    Gratki, Pasjo!
  • Pasja 20.04.2020
    Ha, ha, ha Jaki pan taki bar ? Gorzej jak zarodniki się rozpylą po zagajniku.
    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 21.04.2020
    Pasjo→No pięknie to opisałaś. Chciałem się utożsamić z którymś, ale trudny wybór:)
    Jam cały czas, jeszcze grzybnią chyba:))→Pozdrawiam:))
  • Pasja 21.04.2020
    Dziękuję. E tam poszukaj, a na pewno znajdziesz cos dla siebie do konsumpcji. ?
    Pozdrawiam
  • nerwinka 22.04.2020
    zacny tekścik to jest. Dzięki.
    pozdrawiam
    bzdyk
  • Pasja 22.04.2020
    Ojejku aż zaniemówiłam z wrażenia. Dziękuję pięknie za zacnego gościa.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania