---

-

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • marek fisch 01.07.2016
    ok, czuje
  • Była rockmana 01.07.2016
    Ok, fajnie...
  • Tina12 01.07.2016
    Smutny, lecz w tym smutku jest nadzieja na lepszej jutro.
    5
  • Była rockmana 01.07.2016
    Trochę trąci banałem, ale dziś po prostu taki dzień, że nie potrafię...
    za dużo emocji...
  • Była rockmana 01.07.2016
    Ale dziękuję ;-)
  • Margerita 01.07.2016
    Pięć smutny wiersz
  • alfonsyna 01.07.2016
    "smutne oczy boderline" - zdaje się, że wkradła się literówka - zjadłaś "r" - borderline
    Czuć emocje, takie wręcz emocje "na gorąco", jakby całość właśnie powstawała pod ich wpływem, więc przez ten pryzmat trudno mi wiersz ocenić. I chyba nie ocenię, bo właściwie to "nie moja bajka", niemniej jednak pewne emocje warto jest po prostu z siebie wyrzucić - takimi, jakie są, bo to może dać swoistą ulgę, ale też szansę na spojrzenie na wszystko z większego dystansu.
  • Była rockmana 01.07.2016
    Dobrze wyczułaś. Tekst pisany pod wpływem emocji danej chwili. Ale muszę też napisać, ze pomógł. Przynajmniej nazwałam, to, co siedziało gdzieś w środku... Może nie wznosi się na wyżyny kunsztu literackiego, ale nie o to tylko chodzi w pisaniu. Czasami po prostu jest za dużo myśli i za mało czasu na to, by je pięknie oddać, opisać, czy stworzyć z nich coś barwnego. Lecą po prostu same, jak z rękawa... Zdystansowanie czasami jest jedynym ratunkiem... Gorzej, jeśli nie wiemy, czy się zdystansować, czy też nie... Pozdrawiam! :)
  • Hej, a mogę zaproponować zmiany do tego wiersza? Nie musisz korzystać, chyba, ze byś chciała, ale są poważne, nie chciałbym być zabity, bo moze jesteś związana z tym tekstem. Wtedy bym nie grzebał. Nie grzebie sie przecież w cudzych emocjach.
    Choć troche czasu minęło od publikacji, wiec jakie jest Twoje zapatrywanie?
  • Była rockmana 29.03.2018
    Możesz, możesz go też napisać całkiem od nowa, ten wiersz był pisany pod emocjami, dość silnymi z tego, co pamętam i dodany tu, ot tak, by nie zgubił się w stosie kartek, które trzymam na półkach... Nie jest on kunsztem samym w sobie i też nie traktuję go jako coś, co mi się udało. Ot tak, po prostu, czasem daję sobię troszkę luzu. Tutaj tak było. Rymy częstochowskie i mniej wyszukane wyrazy. Po prostu, potrzebowałam się wypisać, ale chętnie poczytam o zmianach, moze powstanie z tego coś fajnego. Dajesz :)
  • po pierwsze zły nie jest, skoro obudził we mnie coś tam. Pisałaś to szmat czasu temu, sama zauważasz jak mówisz sporo, ale coby nie gadać, są tam uczucia, które biją, że mało mi komórki nie rozwaliły.
    Jak mówisz, że mogę to napisać od nowa, to daj mi chwilkę.
    Tylko zastrzegam będę traktował to co powstanie jako Twoje i albo sobie go jeszcze po swojemu doszlifujesz i weźmiesz, albo spuścisz w ubikacji, to tylko Twoja decyzja.
    Czekaj sprobuje to poskładać troche inaczej.
  • Była rockmana 29.03.2018
    Okej, napisz od nowa, poczekam, jeśli Ci się chce :) Chętnie zobaczę, co z tego wyjdzie. :)
  • To jest tak na szybko, pewnie sporo byś jeszcze musiała tam po swojemu spróbować pokombinować, ale szkoda by było oby tej myśli nie ożywić i nie podzielić sie nią z innymi.
    Uważam, że tytuł powinien być krótszy, cześć rymów zostało, bo poprostu nie da się ich pozbyć wszystkich, ale one moim zdaniem nie rażą. Te w oryginale Twoim tez mnie nie raziły.
    No dobra obczaj, najwyżej się poplaczesz ze śmiechu :)
    Pustka

    powiedz życie
    który raz
    znowu czekam
    w bólu trwam

    i dla kogo
    powiedz mi
    kiedy już nie starcza sił
     
    tamte oczy z borderline
    zostawiłeś tylko mi
    i tak mijasz
    tylko teraz mnie

    zegar ciągle cofnąć chcę
    aby poczuć
    jeszcze raz

    ślad odejścia
    pali mnie

    choć przez chwilę blisko bądź
    powiedz znowu
    ty wiesz co
     
    smutku cień odsunął czas
    ja w nim gdzieś
    tam
    chyba trwam

    chciałam ciebie

    garstka pyłu
    tyle mam
  • Była rockmana 29.03.2018
    Dziękuję, ładnie się składa. Poszukam, posiedzę nad nim trochę i podeślę do oceny innym,myślę jutro. Dziękuję za natchnienie :) Tak, teraz wyleci, bo nie pasuje :) Pozdrawiam ciepło :)
  • tylko teraz mnie

    Z tego wersu koniecznie „teraz” by musiało wylecieć.
    Tak to jest jak sie na szybko robi coś,

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania