Poprzednie częściPuste słowa

Puste słowa

Wiem Wi.. ile on dla Ciebie znaczy. Rozumiem doskonale co czujesz.

Wybacz mi proszę, nie chciałem Ciebie zranić. Nie potrafię stać obojętnie gdy Ty leżysz smutna.

Wiem, że już nie będę z Tobą. Ta myśl każdego dnia przebija moje serce na nowo.

 

Po mej twarzy spływają chyba już setny raz łzy. Nie potrafię się pogodzić, że nie znaczę już dla Ciebie nic.

To rani, lecz mnie nie zabija. Ciemność powoli przykrywa moje oczy, które są oślepione przez światło.

Moja Wi.. widuję Ciebie tylko w wspomnieniach. Serce rozdziera ból.

 

To wszystko traci znaczenie tylko dlatego, że Ciebie kocham. Dobrze wiesz, że odchodzę w cień dla Ciebie.

Chciałbym stać obok Ciebie, lecz wiem, że to tylko marzenie. Proszę nie rań siebie tym metalem.

Bez miłości do Ciebie już nic nie będzie dawało mi siły. Zostań dla siebie, a będziesz dla mnie.

 

Tylko moja miłość do Ciebie pozwala mi żyć. Bez niej jestem tylko pustym człowiekiem.

To przez nią pragnę zostać bohaterem. Kiedyś uratuję Ciebie, lecz jeszcze nie wiem jak.

Wybacz mi... Przebacz mi moje błedy moja ukochana Wi...

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • elenawest 30.01.2016
    Cudowne. Takie szczere wyznanie. 5
  • DanMit 30.01.2016
    Jako człowiek ze stwierdzoną depresją powiem, że tekst jest wyjątkowo dołujący ale ma w sobie krople nadziei... tradycyjnie 5 :)
  • Anonim 30.01.2016
    a u mnie stwierdzono notoryczny świąd odbytu, więc też się pochwale diagnozą :)
  • Senezaki 30.01.2016
    Filipie...
    Wygrałeś u mnie drugie miejsce na najlepszą ripostę na świecie X'D
  • elenawest 30.01.2016
    FilipzKonopii genialne :-P
  • DanMit 30.01.2016
    ooo gratuluje :) ... jeszcze kaszel mam lekki :(

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania