Pokaż listęUkryj listę

Pytanie do WAS - Synopsis "Dźwięku pamięci"

Cześć!

Ostatnimi czasy zaczęłam się interesować pisaniem scenariuszy i próbuję w tej kwestii działać.

Chcę napisać scenariusz na podstawie mojego opowiadania "Dźwięk pamięci", jednak pierwszym krokiem jest synopsis - krótki opis tego, o czym będzie film. Stąd moje pytanie: co o nim sądzicie?

Proszę o szczere i bijące po twarzy komentarze.

 

Synopsis

„Dźwięk pamięci”

Anna Ziółek

 

Dziewiętnastoletni Paweł po śmierci matki, mieszka i utrzymuje się sam pracując w pobliskiej kawiarni jako kelner. Jest pracowitym nastolatkiem, bez nałogów, powtarzającym klasę maturalną. Paweł ma przyjaciela – Michała, ps. „Marfi”. Dwudziestoletni Marfi jest przeciwieństwem Pawła – pije do nieprzytomności, pali marihuanę i pochodzi z rodziny patologicznej. Łączy ich ogromna miłość do ciężkich brzmień. Pewnego dnia Marfi przedstawia Pawłowi swój biznes plan, polegający na handlu kolekcjonerskimi płytami muzycznymi. Zleca Pawłowi przesłuchanie każdej z nich i zarejestrowanie każdych uszczerbków, aby mógł na tej podstawie określić cenę. Paweł podczas przesłuchiwania płyt, znajduje w kartonie jedną płytę nieznanego pochodzenia. Gdy postanawia ją włączyć, okazuje się, że płyta dysponuje nagraniem, które wyłania ludzkie wspomnienia leżące głęboko w podświadomości. Paweł jest świadkiem sytuacji, w której jego matka porywa go ze szpitala na oczach kobiety, która okazuje się być jego biologiczną matką. Przerażony Paweł opowiada Marfiemu o płycie i każe mu ją przesłuchać. Marfi również jest świadkiem wydarzeń potwierdzających niezwykłe właściwości nagrania i postanawia dotrzeć do jej właściciela. Paweł mimo przeszkód próbuje odnaleźć biologiczną matkę. Gdy w końcu udaje mu się ją odnaleźć, okazuje się, że kobieta nie jest tym, kim się wydaje.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania