Raj na ziemi cz.1

Szli sobie przez las pełen zarośli i złowrogiej ciszy, aż tu nagle coś ściągnęło ich w dół.Lecieli tak i leci w dół w jakiejś dziwnej spirali, aż wreszcie trafili na oazę pełną bananów, płatków róż i drożdżówek na drzewach proszących się o zerwanie.Początkowo nie wiedzieli o co chodzi, byli zszokowani zaistniałą sytuacją, lecz powoli acz niespiesznie zaczęli ochłaniać i dotarło do nich gdzie się znaleźli.Gdy już całkowicie otrzeźwieli, wstąpiło w nich istne szaleństwo co znamionowało śmiertelne niebezpieczeństwo dla flory i fauny tam zamieszkującej.I rzeczywiście nie minęło parę chwil a zaczadzeni szaleństwem ludzie poczęli obgryzać korę z drzew co musiało źle się skończyć dla ich zębów, które zamieniły się w kruchą papkę.Nie zniechęciło ich to i zabrali się za wspinanie na drzewa a że był wiatr i drzewa hulały we wszystkie strony to jednego z nich zrzuciło na ziemię.Coś nagle gruchnęło.Okazało się iż był to kręgosłup, który został złamany, ale i to nie przeszkodziło ludziom w dalszych próbach rujnowania flory i fauny.

Następne częściRaj na ziemi cz.2

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Aisak 13.08.2018
    Badziew, wkurzasz mnie z tymi błędami.
    Robisz to celowo.

    PROTESTUJĘ!
  • Buziak 13.08.2018
    Daję 5, ponieważ tekst ma ukryty, aczkolwiek zabawny przekaz. :))) Wbrew pozorom jest to bardzo mądry i przemyślany kawałek.
  • Canulas 14.08.2018
    Dużo lepsze niż poprzednie hity, ale tego rodzaju błędy zawsze będą denerwować. Taka niedbałość w zapisie kosztuje w menu aż półtorej gwiazdki.
    Ale i tak idzie ku lepszemu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania