x

 

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Niemampojecia96 10.10.2015
    Może ona nie chciała wcale wbijać, tylko chciała czegoś innego, ale źle zrozumiała twoje słowa i nie wiedziała, jak to wszystko odbierać i odebrała na odwrót? Żeby nie było, że bronię tej baby, ale gdyby wiedziała, że cierpisz, to na pewno byłoby jej źle. Nie płacz :c.
  • comboometga 10.10.2015
    Przeczytałam ogólnie dotychczas już kilka Twoich wierszy i muszę stwierdzić, że są bardzo tajemnicze. Wydają mi się jednak dość osobiste i intymne, jestem pełna podziwu, że je publikujesz : ) Mimo wszystko muszę powiedzieć, że mają fajny klimat, przyjemnie się je czyta. Są prawdziwie i życiowo napisane. Daję mocne 4 :3
  • elenawest 10.10.2015
    A ja osobiście mam już dość tych ponurych klimatów D4wida. Ciągle to samo. W kółko zadręczanie się tym, że ktoś odszedł, zostawił go i że nikt chłopaka nie rozumie. Jak chcieliśmy mu pomóc, bo jego teksy naprawdę stały się nieciekawe, to zostaliśmy opieprzeni że mamy zostawić go w spokoju. Jak dla mnie chłopak zaczyna być już lekko żałosny. Nie myślcie o mnie źle, bo jeśli on jest w depresji czy coś, to rozumiem co przechodzi, bo też miałam taką sytację, ale nie publikowałam tekstów typu "nikt mnie nie rozumie, jestem samotny i chciałbym aby się to zmieniło" a potem brutalnie odpycham ręce, które chcą pomóc.
    Tyle ode mnie. Daję 1. Przykro mi.
  • Panderlul. 10.10.2015
    Zgadzam się z Tobą. Według mnie, Dawidzie, odpychasz od siebie jakąkolwiek krytykę, używając argumentów podanych przez elenę. Wszystko, co dodatkowo chciałabym napisać zostało dobrze ujęte powyżej.
  • elenawest 10.10.2015
    Panderlul. Ponadto D4wid zamieszcza te teksty by tylko zwrócić na siebie naszą uwagę. Pokazać wszystkim jak bardzo cierpi... Tak jakby uważał, że wszyscy mają cierpieć wraz z nim, współczuć mu, zapominając, że my też mamy swoje życia i problemy
  • D4wid 10.10.2015
    elenawest Nie potrzebuję waszej pomocy bo piszę i rozmawiam z psychologiem. Tak, więc na co mi jeszcze więcej? Skoro mam już pomoc profesjonalisty
  • D4wid 10.10.2015
    Rany ludzie ja nie piszę tego abyście się nade mną litowali... Pisze bo to mi pomaga. Czy to tak ciężko zrozumieć?
  • elenawest 10.10.2015
    D4wid heh, no mogłeś to kiedykolwiek napisać a nie opieprzać nas od razu za chęć pomocy. No nic, trudno. Stało się. Teraz już rozumiem. I głęboko współczuję ci, że musisz leczyć się u psychologa. Naprawdę rozumiem, chociaż mnie się udało niemal samej wyjść z depresji. Pozdrawiam, trzymaj się cieplutko w te zimne dni i życzę powodzenia w wyjściu z tej okropnej choroby .
  • KarolaKorman 10.10.2015
    Owszem są dołujące Twoje wiersze, ale mnie też się podobają :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania