Refleksja niezbyt strawna

*

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Anonim 17.04.2017
    goryle to dresiarze. a szympansy... żaden człowiek nie zabija bez powodu zwierzęta tym bardziej.
    a najsłodsze są orangutany. i podobno ludziom bliżej do nich.
    dobra ale może trzeba sięgnąć dna po nasze DNA.

    jeśli imigrant jest moim bratem, to może Twoja żona jest Twoją siostrą?
    hę?
  • Karawan 17.04.2017
    Genetycznie jak najbardziej! Oczywiście w rozumieniu wspólnego przodka a nie wsobnego chowu. Stąd i był wtręt o Neandertalczykach, którzy musieli wmieszać się do produkcji dzisiejszego człowieka. A całkiem na marginesie umknęło Ci Świnko, że de facto wszyscy ludzie są Imigrantami !
    I protestuję przeciwko suchemu schabikowi!;)
  • Anonim 17.04.2017
    nie umknęło, bo to oczywista oczywistość.
    jednak, pozwól, że sama będę wybierała sobie braci, z którymi zechcę usiąść przy jednym stole.
    kot nie kot, rodziny się nie wybiera, na szczęście istnieją kartki pocztowe.
    zatem z miłymi życzeniami...do mych braci imigrantów - wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej.
  • Karawan 17.04.2017
    Łóżko, stół i łazienka z kuchnią to terytoria intymne. O intymności nie piszę. Niestety w mojej ocenie nie potrafią rządzący poradzić sobie z najprostsza sprawą - gośćmi z innych kultur. Wstyd i prymitywizm ot co! Od zarania dziejów obowiązywała na całym świecie ludzkim zasada: wchodzisz w nasze środowisko musisz być taki jak my a jeśli ci nie pasuje to żegnamy bez żalu. I nie maiło znaczenia czy była to wojna (Polacy w Syrii!!) czy pokój. Teraz używa się imigrantów do dalszego dzielenia, szczucia i wykorzeniania humanitarnych zachowań. Wbrew religiom, wbrew naturalnym skłonnościom, bo kto nie pomógłby dziecku choćby było brudne? Widać rządzącym to potrzebne zgodnie z zasadą dziel i rządź. Jeszcze trochę i pomoc bliźniemu będzie reglamentowana lub uważana za zdradę narodową bo do tego powoli zmierzamy. To ważne - przed rzezią zdehumanizować. łatwiej będzie usprawiedliwić polowanie na Bonobo!
  • Enchanteuse 17.04.2017
    Jest wstęp , jest i ładna refleksja na koniec. Ja jednak nie lubię uogólnień. Wolę patrzeć na ludzi jako mieszaninę różnych osobowości, niż jako na jednolitą masę, którą można zaszufladkować.
    Ale , wracając do tekstu - dobrze , spójnie, intrygująco. 5
  • Karawan 17.04.2017
    Dziękuję. ;)
  • Pasja 17.04.2017
    No przecież wszyscy jesteśmy braćmi. A jak pięknie się cieszymy, gdy ktoś mówi do nas kotku, myszki, żabciu czy misiu. Często zachowujemy się jak nie ludzie. Szczególnie ci co podejmują za nas decyzje. Zamiast pany powinni nazwać się troglodytami. Pozdrawiam serdecznie
  • Karawan 20.04.2017
    Takie czasy. Dziękuję za wizytę i pozdrowienia. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania