Rezydencja Śmierci - Część I

W wolnym czasie w pracy, Hugo usiadł przy komputerze, uruchomił urządzenie, spokojnie położył dłoń na srebrnej myszce i uruchamiając przeglądarkę internetową, rozpoczął przeglądać wiadomości na poczcie. W pewnym momencie wszedł na swojego maila, aby sprawdzić, czy otrzymał od klienta wiadomość. Chłopak zjechał scroll'em w myszce na sam dół strony, tam znalazł filmik nadesłany przez swoją dziewczynę, która kilka dni temu wyjechała do rodziców w odwiedziny. Hugo odtworzył plik, siadając w wygodnej pozycji na drewnianym, skrzypiącym krześle, które ze starości wyglądało jakby się miało zaraz rozlecieć.

 

- Hej kochanie, przesyłam buziaczki i uściski - z uśmieszkiem powiedziała Lena - muszę Ci coś powiedzieć. Będę musiała zostać jeszcze troszkę dłużej... Ponieważ mama rozchorowała się, wygląda strasznie blado i od kilku godzin non stop wymiotuje. Musze jej podawać leki... Ale nie musisz się martwić niedługo wrócę - rzekła dziewczyna, wzdychając z tęsknoty - kocha... - Nagle wideo urwało się, pozostawiając szary, trzeszczący obraz.

 

Po kilkunastu sekundach, filmik automatycznie dalej się odtworzył, w tym nagraniu Lena była jakaś inna. Wyglądała blado, jakby zaraziła się tą samą chorobą co jej mama. Trzymała się z bólu za głowę, mając głowę zniżoną ku podłodze.

 

- Hugo... - szybko oddychając, powiedziała z przerażeniem

 

Wyglądała jakby się czegoś przestraszyła, jej szybkie bicie serca słychać było na nagraniu, rozglądając się na lewo i prawo rzekła:

 

- Jeśli otrzymasz tę wiadomość to... Trzymaj się z dala - dziewczyna pod koniec łapiąc się obydwiema dłońmi za włosy, wrzeszczała głośno. Na tym filmik zakończył się.

 

Hugo był przerażony tym co zobaczył. Bez zastanowienia opuścił swój gabinet i z pośpiechem opuścił budynek. Wsiadłszy do autobusu pojechał do domu.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Canulas 28.11.2017
    Jedna literówka, kilka powtórzeń, krótkie.
    Ale tak, poza tym, w sumie może być. Lubię niedokończenia w opowiadaniach, Tak, że można sobie sporo dośpiewać. Tutaj jednak, mogłoby to (w kwestii treści) być dłuższe.
    Reasumując.
    Od strony technicznej - nawet strawnie
    Treść - zasługująca na rozbudowanie
  • Tanaris 28.11.2017
    Zaciekawiło mnie, stąd będę czytać dalej. :)
  • littlegiant 28.11.2017
    dziękuję, dzisiaj powinien być ciąg dalszy :D
  • Ozar 28.11.2017
    Tekst moim zdaniem nawet lepszy niż ten o I wojnie. Czekam na dalszy ciąg. Pachnie całkiem niezłym horrorem...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania