-

 

Średnia ocena: 1.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • sensol 22.11.2018
    Indianie do nich strzelały z łuków i strzelb kowbojki im odpowiadały paru nawet zabiły.

    o jejku! to nie jest po polsku!!! takich kwiatków więcej. powinnaś popracować, doszlifować polszczyznę jednak.

    Jeden z Indianinów je od tyłu i złapał Rithę dłonią za usta, by nie krzyczała, po czym zmusił, by wsiadła na Wiedźmina.

    to też nie jest po polsku. straszne byki walisz. trochę głupio.
  • krajew34 22.11.2018
    Ja wiem, że autor może pisać, jak chcę, ale Marg popraw chociaż te zdania... Brzmią, jakby muzyk dawał koci koncert na dachu, nie obraź się, ale całość wygląda, niczym pisane na kolanie...
  • Wrotycz 24.11.2018
    Jak zawsze z pełną atencją, Pani Margerito.
    Uwielbiam te kawałki i wiem, ile (paradoksalnie) trudu takie pisanie potrzebuje, abyśmy te swoje, nędzne poczucie wartości mogli pielęgnować.
    Czekam na kolejne, bo rzadko się uśmiecham.

    Rodzyn, rodzyneczek : )

    "Alarm! Intruz w obozie! – krzyczała.

    Po czym wybiegła z Tipi i poleciała prosto do wodza Śnieżnego ptaka.

    Margerita wyjrzała na zewnątrz i zobaczyła jak Indianie biegają w tę i z powrotem.

    — Musimy poczekać aż trochę się uspokoi, bo teraz jest za duży ruch. "
  • Margerita 24.11.2018
    dzięki
  • Ritha 06.12.2018
    Ok, nadrabiam zaległości.

    "Jeden z Indian zaszedł Rithę od tyłu i dłonią złapał za usta, by nie krzyczała, po czym zmusił, by wsiadła na Wiedźmina. Sam zaś usiadł za nią, całym ciałem się przytulił do jej pleców, chwycił lejce i pogalopował" - porwano mnie!!!!

    "Ci, co ocaleli z tej walki zaczęli uciekać aż się za nimi kurzyło" - jakiej walki? kto z kim walczył? nic nie było o walce

    "Margerita szybko dosiadła swojego konia Tornado i ruszył w pościg.
    Który trwał trzy dni i trzy noce" - to powinno być jedno zdanie

    Z siadła z konia - zsiadła*

    Nie, Mar. Nie czytam dalej. Robisz więcej błędów niż robiłaś. Nie starasz się. Tłuczesz od groma tekstów, a jakość spada.
  • Margerita 06.12.2018
    Dziękuję za komentarz

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania