Robactwo astralne zagraża ludzkości

Robactwo astralne jest zagrożeniem dla ludzkości. Wczoraj jechałem pociągiem z Rzeszowa, gdzie mieszkam, do Przemyśla. W czasie tej krótkiej podróży miałem okazję usłyszeć rozmowę dwóch dziwnych mężczyzn, bo na czarno ubranych starszych, których twarze sugerowały, że nie są duchownymi z powszechnej denominacji religijnej, lecz jakimiś wyznawcami mało znanej sekty. W każdym razie mieli długie włosy i siwe brody, czego nie noszą duchowni, aby nie straszyć dzieci.

Przysłuchiwałem się mimo woli ich rozmowie, ponieważ siedziałem naprzeciwko i po prostu nie miałem innego wyjścia. Rozmawiali oni na temat jakiejś ludziom nieznanej inwazji ciał astralnych, obcych rodzajowi ludzkiemu. Chodziło tu o robactwo astralne, które pożera ludzką duszę i umysł. Zdaniem tych dwóch magów ludzie hodują w sobie takie robale. Robale astralne żywią się ludzką negatywną energią, czyli grzechami jak zawiść, nienawiść, złodziejstwo, pycha i rozpusta. Ich istnieniu w ciele sprzyja też dieta bogata w skrobię, cukier i uzupełniana truciznami jak alkohol i nikotyna, również o glifosacie wspominali.

Zdaniem tych rozmówców jedynym lekarstwem na wytępienie robactwa astralnego jest post, czyli dieta bez cukru skrobi i alkoholu oraz dobre uczynki, dobre myśli i czyny jak okazywanie miłosierdzia i współczucia. Wtedy te paskudztwa wysychają i przestają świecić, bo ta diabelska poświata jest właśnie tą trutka dla umysłu ludzkiego (chodzi tu m.in. o modne i powszechne życie w iluzji, np. złudzenia polityczne i handlowe). Dowiedziałem się, że ludzkość oszaleje wkrótce z powodu pandemii robali astralnych pożerających głównie mózg ludzki i wskutek tego przeobrazi się homo sapiens w homo zombiensis.

W pewnej chwili znudzony tymi bajkami, przysnąłem i gdy się obudziłem to już nie, było tych czarnych postaci, a wkoło siebie widziałem przez chwilę tylko łażące po ludziach przezroczyste, ale trochę białe, tłuste, świecące robale. Pomyślałem, że ta inwazja jest faktem dokonanym, a ja musiałem się o tym dowiedzieć, aby wam napisać, czyli przekazać ludzkości wiadomość o możliwej katastrofie.

W każdym razie widząc na ludziach te robale, nie zauważyłem ich na sobie. Zatem domyśliłem się, że ci mężczyźni wybrali specjalnie mnie jako wolnego osobnika od tych pasożytów. Z moralnego punktu widzenia do poczułem się zobowiązany do przekazania tej wiadomości, co niniejszym czynię!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Bajkopisarz 30.01.2020
    "skrobi i Alkoholu"
    Jeśli alkohol jest wyborny to może i słusznie pisać go wielką literą, ale zwyczajowo jednak używamy małej ;)

    Dziękuję za ostrzeżenie. Biorąc pod uwagę ilość astralnych pająków, które się ostatnio rozpełzły, inwazja robali zostanie wkrótce powstrzymana.
  • Matt Custor 30.01.2020
    Dziękuję. Poprawiłem.
    Również dziękuję za informacje o pająkach. Myślę też o szczepionkach, bo to teraz powszechne (przymus szczepionkowy).
    Pozdrawiam!
    MC
  • Infernus 30.01.2020
    Na początku myślę wow! fajny temat - świat astralny. Potem myślę, e tam napisał o problemach społeczeństwa. Kiedy skończyłem powiedziałem znowu wow:) fajnie wymyśliłeś ze światem astralnym wplątując w niego - według mnie - brudną politykę.
    "W każdym razie widząc na ludziach te robale, nie zauważyłem ich na sobie. Zatem pomyślałem sobie, że ci mężczyźni... " / powtórzone "sobie" jest niepotrzebne :)
    Przyjemny tekst...
  • Matt Custor 31.01.2020
    Dziękuję. Poprawiłem.
    Pozdrawiam!
    MC

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania