,,Rodzaje miłości"

Czy istnieje miłość na tym świecie owianym nienawiścią? Znam Cię długo, przez co stałeś się częścią mnie. Jednak czy ja Cię tak właściwie kocham? Czasami myślę, że to zwykłe, samolubne pragnienie posiadania cię blisko siebie. Zawsze jesteś obok gotów pocieszyć. Twoja siła jest czymś co pomaga mi żyć. Lubię, gdy oplatasz mnie swymi silnymi ramionami. Jednak...Nie pragnę twojego dotyku, nie tęsknie za smakiem twych ust. Wiem jednak, że gdy przebiję pańkę miłości szpilką, trafi cię ona prosto w serce. Nie chcę Cię zranić. Twój ból i brak ciebie zabiją mnie. Muszę trwać tak, bo może to właśnie jest miłość? Ty potrzebujesz mnie fizycznie, ja ciebie psychicznie. Nie ma w tym nic złego, póki jesteśmy szczęśliwi.

-Czy ty mnie kochasz?

-Tak.-odpowiadam bez chwili zastanowienia.

Wiem jednak, że nie mówię pełnej prawdy, bo ja kocham Cię jak przyjaciela.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Rasia 11.11.2015
    1. "Zawsze jesteś obok gotów pocieszyć" - przecinek po "obok"
    2. "Twoja siła jest czymś co pomaga mi żyć." - po "czymś"
    3. " Jednak...Nie" - spacja
    4. "nie tęsknie" - tęsknię*
    5. "pańkę miłości" - bańkę*
    6. Po myślnikach spacja
    Zdaje mi się, że to osobisty tekst, więc pozostawiam bez oceny. Miłość przyjacielska jednak wciąż pozostaje miłością. Inną, ale to wciąż miłość :)
  • comboometga 11.11.2015
    Rzeczywiście, tekst wydaje się być bardzo intymny :) Nie zmienia to faktu, że naprawdę ładnie napisany, tak...żywo i prawdziwie. 5 mogę dać spokojnie
  • elenawest 12.11.2015
    Ładny tekst, choć według mnie zawiera jakąś nutkę smutku. Niemniej zasługuje na 5
  • Lady_Makbet 12.11.2015
    To jest takie rozdarcie wewnetrze. Nie chcesz kogos zranic odchodzac ale tez nie chcesz calego zycia przezyc w klamstwie. Swoja droga bardzo szlachetnego, o ile takie klamstwo istnieje. Z twojego tekstu moge wyczytac o uzaleznieniu psychicznym od drugiej osoby - to nie jest zdrowe. Lady_Makbet (nie moge sie z telefonu zalogowac na swoim koncie)
  • Panna Weronika 12.11.2015
    Tekst jest piękny i przemawiający :) Daję 5
  • KarolaKorman 12.11.2015
    Bardzo ładnie opisałaś ten związek, 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania