Rodział1 - Młodość

Oh ho kto to zawitał!

Witaj siadaj przy kominku ogrzej się,

Oh witaj karczmarze to samo co ostatnio rzekł nieznajomy

karczmarz na to oczywiście co cie sprowadza w moje progi,

odpowiadaj nieznajomy chciałbym usłyszeć dalszą opowieść

karczmarz zdziwiony lecz ucieszony, zbytnio nikt nie zainteresował się jego opowieścią.

Bez przedłużania mówił karczmarz

Nastał ranek, wstał znudzony i niechętnie jak by nie miał ochoty wstawać co dzień i wracać do rzeczywistości wolał by sen mógł trwać więcej. Lecz życie nigdy nie da ci to co chcesz mieć, trzeba się zapracować chociaż jakąś przyjemność, która krótko bedzie trwać. Pora się ogarnąć myśląc poszedł do łazienki. Po 20min szedł do kuchni by przyrządzić posiłek i wyruszyć do szkoły.

lecz w szkole zbytnio niechętnie przekonywała go szkoła, i tak chodził. W szkole nie miał ochoty w trącać się w spory rówieśników wolał ich unikać szerokim łukiem. i tak przyciągały się jak magnes.

lekcje ciągłe nie ubłagania, coraz bardziej traciły interesowanie, aż się chciało pójść spać.

Zaczęła się lekcja historii ostatnia w tym dniu, aż chciało uciec z tej lekcji.

Nauczyciel zapytał: Co to jest Wiedza i z czym wiąże się?

klasa zbytnio nie wiedziała jak o co chodzi i zdziwieniem zapytała: o co chodzi?

Wiedza to potęga, władza która może osiągnąć własne cele, zmanipulować kogoś, wykorzystać do własnych potrzeb.

Wiedza nie zbiera się tylko w książkach. Zbytnio w książkach nie dowiedzie się jak poradzić sobie z przeciwnikiem w szachach czy na uboczu uliczki.

Nie każdy jest stworzony idealny, lecz z Wiedzą wiąże się wielki ból i cierpienie. każdy podoła tej drodze życia. tylko najbardziej pożądli Wiedzy mają na tyle odwagi by po nią sięgnąć. Decyzja zależy od was co wybierzecie życie w kłamstwie. czy chce cie wiedzieć jak wykorzystać życie na różne sposoby by mieć spełnione życie. i nie oczekiwać nic w zamian.

 

Ciag dalszy nastopi :D

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Mex 24.07.2020
    Nie każdy jest stworzony idealny, lecz z Wiedzą wiąże się wielki ból i cierpienie. każdy podoła tej drodze życia. tylko najbardziej pożądli Wiedzy mają na tyle odwagi by po nią sięgnąć. Decyzja zależy od was co wybierzecie życie w kłamstwie. czy chce cie wiedzieć jak wykorzystać życie na różne sposoby by mieć spełnione życie. i nie oczekiwać nic w zamian.

    ??????

    Pełno błędów. Interpunkcyjnych, gramatycznych, składniowych. Nie ma pauz dialogowych. Pozwolę się zapytać... Miałeś kiedyś książkę w rękach? Opowiadanie chyba dzieje się w średniowieczu no nie? To jakim cudem główny bohater idzie do szkoły? Polecam poczytać o epoce, zanim znaczenie się o niej pisać, żeby potem nie było takich kwiatków. No spoko zgadzam się, trzeba zdobywać też wiedzę praktyczną, na samej teorii daleko nie zajedziesz. Tutaj jest coś, co można by rozwinąć w dobry tekst. Oceny nie zostawaim.
  • Mex 24.07.2020
    *Zostawiam
  • Pan Buczybór 25.07.2020
    Przepraszam, przestałem czytać gdzieś po paru pierwszych linijkach tekstu. Zdecydowanie zbyt dużo dyskwalifikujących błędów - warto zadbać o choćby podstawy, bo nikt nie ruszy takiego opowiadania

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania