Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Rodzinka.pl - Rosyjskie kabanosy

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe)

 

Szef kancelarii premiera: Od teraz macie 4 lata by naprawić Polskę.

 

SKP wyjął stoper i go nacisnął. Odtąd partii Beknięcie pozostawało do końca rządów 3 lata, 365 dni, 23 godziny i 59 sekund. Natomiast po tym czasie Ludwik jeszcze przez rok będzie prezydentem.

 

Ludwik nie garnął się do spraw Polski. W pierwszą noc po objęciu urzędu najebał się i został odnaleziony rankiem przez oficera SOP w krzakach. Następnie kupił od Putina niepotrzebne tony kabanosów. Po tym zdarzeniu niezadowolony obywatel wszedł do kancelarii prezydenta, nabił Ludwika na widły i wypierdolił przez okno. Był to symboliczny koniec jego elekcji. Nowym prezydentem został Miętus z Targówka, ale został rozstrzelany po tym, jak zjadł budynek sejmu w całości swoimi potężnymi szczękami. W Polsce wybuchła anarchia, a po dwóch tygodniach odbył się wojskowy zamach stanu. Rządy objął dyktator Don Makabre, jednak po tym jak padł na zawał, Polsca znalazła się w punkcie wyjścia i jej obecny stan przypominał czasy przed Mieszkiem I.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Tomek Bordo 12.07.2019
    Niestety nie pokazało się na głównej
  • betti 12.07.2019
    To jakieś słabe.
  • Tomek Bordo 12.07.2019
    A to czemu?
  • betti 12.07.2019
    Może po tym wcześniejszym, który był super, ten rozdział wydaje mi się słaby. Lubię mocne uderzenia.
  • Canulas 12.07.2019
    Ech, "rządów 3 lata, 365 dni, 23 godziny i 59 sekund." - a minuty?
  • Aisak 12.07.2019
    Zamieniłabym "l" na "r"
    Bo tak jakoś pasuje.
    Do całego tekstu.
  • Tomek Bordo 12.07.2019
    Nie rozumiem
  • Neurotyk 13.07.2019
    "Po tym zdarzeniu niezadowolony obywatel wszedł do kancelarii prezydenta, nabił Ludwika na widły i wypierdolił przez okno."

    :D

    Masz wyobraźnię;) Poczytaj Mrożka, zmień język, ale jest potencjał;)
  • Neurotyk 13.07.2019
    Plus to świetnie absurdalne:

    "Następnie kupił od Putina niepotrzebne tony kabanosów"

    ;₩
  • fanthomas 14.07.2019
    uczy się ode mnie chyba ;)
  • Neurotyk 14.07.2019
    fanthomas, dzięki nowej funkcji "powiadomień' wiem, że odpisałeś mi, a zatem mogę też odpowiedzieć:

    niedługo Cię prześcignie.

    Chyba też dostaniesz teraz powiadomienie....
  • fanthomas 14.07.2019
    Neurotyk mam przydatna funkcja
  • Neurotyk 14.07.2019
    fanthomas, to straszne. Jak wyłączyć powiadominia? :D
  • Neurotyk 14.07.2019
    Akurat to powiadomienie jest niepotrzebne: żyby powiadamiać, że ktoś odpisał mi na komentarz gdzieś tam, u kogoś tam, pod jakimś tam niezbyt ważnym tekście ;)

    No dobra, moze być :) Lepsze to niż nic :)
  • fanthomas 14.07.2019
    Neurotyk już więcej nie będę odpisywał żeby cię nie stresować
  • Neurotyk 14.07.2019
    fanthomas STOP
  • Canulas 14.07.2019
    Neurotyk, a masz. Ciachhh z powiadomienia w kubełek
  • Neurotyk 14.07.2019
    Canulas litości

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania