Sny prorocze, prolog.

Sny prorocze.

Sny pojawiają się i znikają, wielu z nas nie zdaje sobie nawet sprawy z ich wagi.

Jednak często sen nie jest tylko pustym obrazem, zdarza się, że pokazuje on to, co może się przydarzyć, choć nie musi.

Trudno jednak uwierzyć, że wśród nas żyją osoby, które przewidują przyszłość .

Czy to jednak jest faktycznie możliwe?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Canulas 19.02.2018
    Lecim.

    "Budzę się z strasznym bólem głowy" - lepiej "ze"

    Wyżej masz "ubieram"
    Teraz: "Droga nie była długa, ponieważ mieszkam w małej miejscowości." - droga nie BYŁA ponieważ MIESZKAM - ujednolić czas.

    "(przynajmniej im się tak wydaje,naiwniacy)." - odstęp po przecinku.

    "Przekraczam teren sklepu i od razu mi coś nie pasuje,jest wiecej ludzi niż zazwyczaj." - i tu też.

    "Zastanawiam się nad tą dziwna zmianą,może jest jakieś święto," - i tu

    "które ja przeoczyłam, nie możliwe," - niemożliwe

    "Piedziałek-mama w pracy,ja jestem w domu robię zakupy,ogarniam dom i wychodzę z psem na spacer." - brak odstępów. Dalej nie wyciągam. Ogarnij tekst pod tym kątem.

    "Wchodzę do sklepu, kiwam głowa na przywitanie babci" - głową.

    " Ustawiam się w kolejce, bardzo długiej kolejce, po pewnym czasie przyszła kolej na mnie,wypakowałam zakupy, zapłaciłam znowu zapakowałam do torby." - tu masz przykład mieszania czasów.
    Ustawiam się, więc - po pewnym czasie PRZYCHODZI moja kolej, więc WPAKOWUJĘ zakupy, płacę, itd.

    "a w rzeczywistości minęło nie całe siedem minut." - niecałe.

    "- Jak się dziś czujemy? Takie same oceny dostaniemy xd" - ok. docieram dotąd, ale xd w tekście mnie przekonuje, że styka.
    Dużo do poprawy. Mozesz to zrobić w profilu (w edycji) Chwilowo bez oceny.

    Jeśli będziesz potzrebować pomocy, mogę Ci pomóc, ale podtawy musisz poprawić sama.

    Pozdrawiam (wszelkie rady mają życzliwy charakter)
  • KarolaKorman 19.02.2018
    ,, nakładam '' i ,, ubieram się'' - to czas teraźniejszy, a zaraz po ,,Droga nie była...'' - tu jest przeszły
    ,,oceny dostaniemy xd ''- xd - to ma jakiś podtekst :) W opowiadaniach nie stawiamy takich znaków :)

    jest dużo innych błędów, ale poprzednik już wypisał. Po przecinku spacja, bo wszystko się zlewa.
    Mam wrażenie, że kiedyś już czytałam podobne opowiadanie.
    Nawet zaciekawiłaś tym snem i porwaniem, czekam więc na cd :) Pozdrawiam, dziś nie oceniam :)
  • Writer'sWife 19.02.2018
    Stylistyka nieco kuleje. Niektóre zdania są zdecydowania za długie, przez co splątane, a brak spacji pieczołowicie dopełnia dzieła.
    Ten fragmetnt szczególnie: "Wycofuje sie z kolejki,chce pójść do domu,wychodzę ze sklepu, nagle nic nie słyszę, kilka par oczu skierowane są w moją stronę,nie wiem co sie dzieje,wyszlam poza teren sklepu, kieruje się w stronę domu, przyspieszam kroku. Naprzeciw mnie stoi czarny duży samochód,wychodzi z niego mężczyzna i idzie prosto w moja stronę,nie myślałam o tym,chciałam znaleźć sie jak najszybciej w domu,jednak okazało sie inaczej. Mężczyzna zatrzymał mnie,chciałam uciec,zaczęłam krzyczeć...".
    Totalny chaos.

    Porwanie - moje klimaty, więc bardzo na plus, aczkolwiek korektę przydałoby się zrobić.

    Bez oceny z nadzieją, że dwójka będzie poprawniejsza (czego Ci z całego serca życzę). Pozdrawiam ;)
  • e_g_b_o 20.02.2018
    Dziękuje, postaram sie lepiej pisać

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania