,

,

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Szymon Skolarus 11.08.2017
    Nie obraź się ale to było trochę, jakby..ochydne. aż mnie ciarki przeszły
  • Nuncjusz 11.08.2017
    a za co ma si e obrażać, skoro, najprawdopodobniej o taką właśnie reakcję jej sie rozchodziło
  • Szudracz 11.08.2017
    Szymon nie mam na co się obrazić. Ucieszyłam się z Twoich odwiedzin. Chciałam pojechać, ostro, masakrycznie, ale mam za małe jeszcze doświadczenie. Następnym razem zaznaczę, na wstępie, że jest niesmacznie. Dzięki i pozdrawiam :)
  • Pasja 11.08.2017
    Nawet rozkład dzisiaj nie przebiega według fizjologii. Wszystko, najmniejszy skrawek naszego ciała jest brany pod lupę. A nuż coś wynająć, a za tym pójdą duże pieniądze. To już wygląda jak rozkład jazdy po naszym organiźmie. Pozdrawiam z przedsionka nicią organów. 5 jak się patrzy.
  • Pasja 11.08.2017
    Wynająć*
    Gnicia*
  • Pasja 11.08.2017
    pasja wynajdą*
  • Szudracz 11.08.2017
    pasja Dzięki i tak sobie pomyślałam, że mogłabyś coś skrobnąć z własnych doświadczeń zawodowych.
  • Erupcja 11.08.2017
    Czytało się dziwnie ale ciekawie. Mamy ochotę umrzeć, jesteśmy ograniczeni, nie jesteśmy w stanie normalnie funkcjonować jak zdrowy człowiek. Nikt nam nie pomoże, będą ciągnąć nasze życie choć my tego nie chcemy, cierpimy nie mamy w tym temacie wolnej ręki.
  • Szudracz 11.08.2017
    Erupcja Dzięki i miło widzieć Twoje spostrzeżenia. Pozdrawiam :)
  • Canulas 11.08.2017
    nie wiem, co powiedzieć/napisać. Czuć tu artyztyczny zamysł. Działa na głowę. Jest niepokojące, w sugestywny i (jak dla mnie) piękny sposób. 5
  • Szudracz 11.08.2017
    Canulas Szukam swojego miejsca, w tej skomplikowanej formie przekazu, jakim jest słowo pisane. Wielkie dzięki i pozdrawiam. :)
  • Canulas 11.08.2017
    Jak dla mnie, śmiało możesz iść tą stroną.
  • Szudracz 11.08.2017
    Canulas spróbuje, chociaż u mnie nigdy nic do końca nie wiadomo. :) dzięki :)
  • KarolaKorman 11.08.2017
    Klimat obrzydliwości, super dobrane słownictwo - ogółem dobra robota. 5 :)
  • Szudracz 12.08.2017
    Karola staram się żeby nie było monotonnie :) Dzięki bardzo za odwiedziny. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania