.

 

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • candy 20.09.2016
    Ty to umiesz człowieka zaskoczyć. Tego się nie spodziewałam. Skupiłam się bardziej na jego 'wojennej' osobowości, a tu proszę - niedoszły ojciec, guz w mózgu. Smutne, przerażające i... Sama nie wiem, co tu jeszcze pisać. Zwrot akcji na 5.
  • Rasia 20.09.2016
    Uff, no to całe szczęście, że udało mi się skupić uwagę na czym innym :)) Dziękuję bardzo za takie satysfakcjonujące słowa!
  • Kociara 20.09.2016
    A ja tak myślałam, jak opowiadał o kobiecie to tak pomyślałam że to matka dziewczyny. Chociaż guz mózgu.. To trochę jakby usprawiedliwia jego szaleństwo. 5
  • Rasia 20.09.2016
    Cieszy mnie, że mogłam sprawić, żebyś jednoznacznie nie mogła ocenić tej postaci :) Ale i tak gratulacje za odgadnięcie tej jednej części :D Dziękuję za odwiedziny!
  • Kociara 20.09.2016
    Rasia jestem cały czas tylko jak zwykle - cichociemna :D
  • Rasia 20.09.2016
    Dziękuję za piątki ;)
  • Nie ma sprawy! Wybacz, ale pisanie komentarza przerwał mi spacer z psami i później zapomniałem. Ale bardzo mi się podobało, tak jak reszta, chociaż... za mało gorzkości w zakończeniu :D 5
  • Rasia 20.09.2016
    Ależ to jeszcze nie zakończenie, Szymonie :) Jeszcze jedna część. A to niedobre pieski :) Dzięki!
  • Rasia a więc czekam ze zniecierpliwieniem na GORZKOŚĆ! :)
  • Angela 20.09.2016
    Mi też myśl, że kobietą z przeszłości może być mama bohaterki przeleciała mi przez głowę. Cieszę się, że się nie pomyliłam : ) 5
  • Rasia 20.09.2016
    No to również gratulacje Ci się należą, dziękuję! :)
  • Freya 20.09.2016
    Wreszcie wylazło jakieś uzasadnienie jego postępowania, według mnie całkowicie irracjonalne, ale niech mu tam. Najgorsze, że psycholowi udało się uzależnić dziewczynę wobec siebie. Jego choroba stała się wspózależna i Maude najwyraźniej nie zdaje sobie z tego sprawy. No i wreszcie wiadomo kto jest wszystkiemu winien. To obywatelka Wojna namieszała jak zwykle i gdyby nie ona, to matka Maude byłaby z Adrianem, oszzz kierwa. Nie wiadomo śmiać się czy płakać. Heyka;-)
  • Rasia 20.09.2016
    Usprawiedliwienie z jego strony rzeczywiście irracjonalne, bo przecież brak odpowiedzialności za jakiekolwiek czyny nie jest kwestią choroby, chociaż ona także miesza w głowie. Cieszę się, że poczułaś się taka skonsternowana, dziękuję za wierne czytanie :)
  • Marzycielka29 21.09.2016
    Jednym rozdzialem obalilas moja teorie :D Ale to chyba dobrze :) Rozdzial zaskakujacy i spokojniejszy jednoczesnie, 5
  • Rasia 21.09.2016
    No to jestem z tego bardzo zadowolona :D A jakaż była ta Twoja teoria? :) Dziękuję bardzo!
  • Marzycielka29 21.09.2016
    Rasia, jest lekko glupia :P MYSLALAM, ZE ON JEST PISARZEM, A TO CO ROBI BOHATERCE, JAK SIE ZACHOWUJE, TO MOZE HISTORIA, KTOREGOS Z JEGO KSIAZKOWYCH BOHATEROW, KTORA WCIELIL W ZYCIE
  • Rasia 21.09.2016
    Czemuż znowu głupia? To bardzo ciekawa koncepcja :D
  • comboometga 22.09.2016
    Jaki szok :o
  • Rasia 22.09.2016
    Miło słyszeć :D
  • Anonim 25.09.2016
    Puzzle zaczynają tworzyć całość, zastanawia mnie jednak postępujące szaleństwo Adriena, coś dalej kryje się za mężczyzną, przede mną ostatnia część, a ja ma ochotę tu zostać ;c Tak naprawdę, przykro mi się zrobiło z powodu tego, jak potoczyła się ich znajomość, choć stali się bliżsi, zaczęli oboje bardziej cierpieć niż na początku. Zastanawiają mnie też te słowa skreślone, czyli w nawiasach, one są takie nietypowe, usadowione w dziwnych miejscach, że sama zastanawiam się dlaczego tam je dałaś, czy to przypadek, czy jakaś łamigłówka? Aż chyba zbiorę je do całości :D I wypiszę je w ostatnim rozdziale.
    W każdym razie, historia postępuje, chwyta gdzieś w serduchu, porusza - to jest niesamowite.
  • Rasia 25.09.2016
    Może kiedyś rozwinę bardziej tę serię, choć... na razie jeszcze nie tchnęła mnie ta magiczna siła pozwalająca uczynić z tego tekstu coś większego. A słowa w nawiasach, jeśli mogę zdradzić tajemnicę i chyba niestety odjąć trochę uroku, żadną łamigłówką nie są :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania