Poprzednie częściRozmyślania w rozpaczy

Rozmyślania

Doceń to, co masz! Ile razy w ciągu życia każdy z nas słyszał te słowa. I za każdym razem, kiedy próbujemy zmienić cokolwiek w swoim życiu. To zdanie podcina nam skrzydła. Mało tego sprawia, że stajemy się tacy jak wszyscy. Szarzy i smutni ludzie goniący przeważnie za sławą i pieniędzmi. Ale czasami znajdują się odważne jednostki, które głośno i wyraźnie krzyczą. To jest moje życie i moje błędy! I nikt nie wie, co sprawia mi radość! A co wtedy robią szare jednostki? Zmuszają ich do milczenia, zamykają im usta iście psim szczekaniem. Ale z perspektywy czasu to jednostki mogą czuć się zwycięzcami, bo choć próbowały przeciwstawić się światu. Chcieli choć przez chwilę być wyjątkowi.

Następne częściRozmyślania cz 2

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • nie-ten-sam 28.08.2017
    Znam takie sytuacje chyba trochę zbyt dobrze :(
    Tekst krótki, ale według mnie niezły! Tylko zdania trzecie i czwarte scaliłbym w jedno, a w piątym chyba powinien być przecinek po "mało tego".
  • Tina12 28.08.2017
    Dzięki za wizyte.
  • Margerita 28.08.2017
    pięć
  • Tina12 28.08.2017
    Dzięki
  • Pan Buczybór 28.08.2017
    Właśnie dlatego unikam ludzi... mieszkając w bloku, pośrodku miasta... Ta. Kiedyś się wyniosę na jakieś odludzie i już nie będę się przejmował resztą. Przemyślenia całkiem fajne, może trochę naiwne, ale to raczej moje zboczenie, bo nieszczególnie przepadam za pseudofilozofią. Niemniej, tekst dobry, także...
    Gratki i pozdro
  • Tina12 28.08.2017
    Ja mam to szczęście że mieszkam na wsi. Ale i tak ludzie gadają.
  • betti 28.08.2017
    Nie wiem, czy można przeciwstawić się światu - milczeniem. Szczerze wątpię.
  • Tina12 28.08.2017
    Mi chodziło o to jak takie osoby są że tak to nazwe uciszane.
  • Anonim 28.08.2017
    Tina, to naprawdę świetny tekst. Bardzo mi się podoba, bo oprócz warsztatu pisarskiego - co prawda prostego - uchwyciłaś sedno naszego życia. Dobre i warte przeczytania, 5+ dla Ciebie :-)
  • Anonim 28.08.2017
    Nie wiem jak reszta opowijczyków, ale odnoszę wrażenie, że szczery utwór, zawsze się obroni, bez względu na literackie wpadki ;-)
  • Violet 28.08.2017
    Artbook To prawda. Utwór z ciekawą fabułą i dobrym pomysłem, choć z nienajlepszym warsztatem zawsze się obroni; doskonały warsztat, ale bez pomysłu i z kiepską treścią ma małe szanse.
  • Anonim 28.08.2017
    Violet :-) Pozdrawiam
  • Tina12 29.08.2017
    Cieszę się, że sie spodobało. Ale bez warsztatu i najlepsze pomysły się nie udają.
  • Violet 28.08.2017
    Jednostki o których wspomniałaś, są barwne, mają bogate życie wewnętrzne i jest im... trudno. Są samotni wśród tłumów w walce o własną tożsamość i nie zawsze bywają zwycięzami, ale zawsze są ciekawymi i interesującymi ludźmi. Tina, mądre i ciekawe spostrzeżenie, takie proste, a tak łatwo zapominane. 4+
    Pozdrawiam.
  • Natalka199824 29.08.2017
    Racja w 100%
  • Tina12 29.08.2017
    Dzięki za wizyte. Czasami to co mi wydaje się zbyt proste jest tak jak zauważyliście dobre.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania