Rozmyślania w rozpaczy

Śmiało krzyczcie! Mówicie, że jestem głupia i do niczego się nie nadaje. Przecież ja nie mam serca, uczuć. Mi przecież nigdy nie jest smutno. Każdy z was myśli, że wszystko, co robię, kiedyś mnie zgubi i przyjdę i na kolanach was poproszę o wybaczenie. Otóż nie. Bo ja nie mam za co przepraszać. Otóż faktycznie może padło o słowo za dużo, ale kto nie mówi głupot w złości? Wy tylko potraficie oceniać i krytykować. I nie wpadnie wam do głowy, że jeśli nazwiecie, kogoś idiotą sto razy on nauczy się być na to odpornym, ale tylko z pozoru. W środku będzie dusił emocje, płakał po kryjomu i zastanawiał, się w czym oni są od niego lepsi. I nawet jeśli życie da mi w kość, to przyznam się do błędu. Jednak wtedy to wy przegracie nie ja. Bo nie sztuką jest spaść na dno, sztuką jest się do tego przyznać i wstać jakby nigdy nic.

 

 

 

 

Uspokajam, wszystkich tekst nie jest o mnie. U mnie wszystko w jak najlepszym porządku. No może upał zbyt wielki.

Następne częściRozmyślania Rozmyślania cz 2

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Ostatnia 03.08.2017
    Mylisz się Tina, jeśli nazwie się kogoś idiotą sto razy, on się nie uodporni, prędzej uwierzy, że nim jest : (
  • Tina12 03.08.2017
    Uwierzy w to, ale nie przyzna się. Może to nawet da mu kopa aby pokazać że nim nie jest. Ale każdy ma prawo do własnej opini.
  • Margerita 03.08.2017
    pięć fajne
  • Tina12 03.08.2017
    Dzięki
  • Tanaris 03.08.2017
    Brzmi na osobisty tekst. Ale człowiek jeśli tylko ma swój cel do którego dąży, to z pewnością mu się uda go zdobyć. Smutne jest to, że ludzie piszą takie rzeczy. Ale cóż, trzeba znać swoją wartość. Tylko to się liczy. :)
  • Tina12 03.08.2017
    Też tak uważam. Ostatnio mam wene do pisania takich tekstów. Dzięki za wizyte. Może jutro napisze coś mądrzejszego. :)
  • Ostatnia 03.08.2017
    Sama wiara w to, że jest się głupszym osłabia i pęta niby sznur, czy jak kto woli podcina skrzydła.
    Wskrzesza strach przed tym by się choćby odrobinę wychylić i narazić na krytykę otoczenia, po tas sto pierwszy.
    Potrzeba wtedy nadludzkiej siły by dać temu odpór, ale to moje osobiste przemyślenia.
    Dla tych co walczą: Faitingh : )
  • Tina12 03.08.2017
    Dzięki za wizyte. Tak czasem wiara to za mało.
  • betti 03.08.2017
    No widzisz i znalazłaś coś w czym możesz się spełniać. Mało tego, pisać coraz lepiej, czego szczerze życzę.
    Pozdrawiam.
  • Tina12 03.08.2017
    Cieszę się, że jest jakaś poprawa
  • Pasja 03.08.2017
    Najważniejsze, żeby się nie przejmować i dołować. Ale to wiedzą ludzie bardzo wrażliwi, tacy jak ty. Ten co powiedział o kimś idiotyzm jest nie wart aby się nim przejmować. Fajny tekst. Pozdrawiam 5
  • Tina12 03.08.2017
    Dzięki. Może znalazłam swóje miejscw na Opowi. :)
  • Nuncjusz 04.08.2017
    Tinka, Ty od dawna masz swoje miejsce na Opowi i pisz to co Ci serce dyktuje. Wiersze pisz nadal, jeśli masz taką potrzebę. Nie wszystkim musi się to podobać; wszystkich i tak nigdy nie zadowolisz, rób to dla siebie a nie dla publiki.
    A tak poza tym, wiedz, że bardzo Cie lubię :)
  • Ewcia 04.08.2017
    Życie jest zbyt krótkie, by przejmować się debilami.
    Bądź sobą jesteś wrażliwą, miłą osobą gnaj do przodu i nie pozwól sobie wmówić, że jest inaczej.
    Od serca dla ciebie 5
  • betti 04.08.2017
    A jeśli Nuncjusz lubi i to bardzo, to można spokojnie pisać nawet największą grafomanię... tak Tinka pisz, ja już nie będę tego czytała.

    Pozdrawiam.
  • illibro 28.08.2017
    Niby rozmyślania, ale aż poczułem decybele w uszach. Naprawdę ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania