...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Pan Buczybór 11.08.2020
    Interesujące. Obraz, jak wskazuje chociażby tytuł, pesymistyczny, ale bardzo często pada słowa "szczęście". W sumie to taka bardziej pogoń, pragnienie, pogodzenie się ze smutnym losem, ale jednak nadal pamięć, że gdzieś tam jest ta radość.
  • Bożena Joanna 13.08.2020
    Tych szczęśliwych chwil jest wciąż mało, dlatego tęsknimy. Boimy się, że nigdy się nie powtórzą, dlatego rodzi się pesymizm. Dziękuję za wizytę i serdecznie pozdrawiam!
  • kigja 12.08.2020
    Bożena Joanna
    Człowiekowi nie dano nic na wieczność.
    Ni młodość, ni zdrowie, ni życie, ni szczęście. Może po to, by mógł bardziej docenić to co dostał w darze.
    Możemy nawzajem życzyć sobie dużo Zdrowia, dużo Szczęścia i dużo Uśmiechu.
    Pozdrawiam Cię
  • Bożena Joanna 12.08.2020
    Zawsze pozostaje tęsknota za tym, co okazało się ulotne i nie wróci. Poszukujemy nowych dróg, a opłakujemy krótkie chwili, kiedy gościła radość i szczęście, które znikło, chociaż wtedy nie wiedzieliśmy, że to było ono. Dziękuję za życzenia. Przyda się zdrowie i uśmiech. Pozdrawiam serdecznie!
  • kigja 12.08.2020
    Refleksyjny wiersz na 5.
  • Bożena Joanna 12.08.2020
    Bardzo dziękuję. W moim wieku często sięga się po refleksję. Jeszcze raz pozdrawiam!
  • Pasja 12.08.2020
    Szczęście jest chwilą która może nas ominąć, kiedy jej nie zauważymy. Tęsknimy często za szczęściem, chociaż już go mamy i nie doceniamy. Chcemy więcej. A najważniejsze są te małe cząsteczki z których można zbudować gorę szczęścia.

    Pesymistyczny obraz chociaż ten motyl daje nadzieję.

    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 13.08.2020
    Jak motyl, bo żyje przez chwilę. Ciągle mało nam tych "atomów", których wypatrujemy. One pojawiają się i zaraz znikają, trwają krótko, a chcielibyśmy z nich zbudować wieczność. Dziękuję za wizytę i komentarz. Serdecznie pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 13.08.2020
    Bożeno Joanno→No właśnie.Nieuchwytne. Jak mgła lub wiatr. Dla każdego, co innego oznacza.
    Dla jednego, szczęście, to brak nieszczęścia, a dla drugiego, coś więcej... i ;;1000'' różnych możliwości.
    Gdyż każdy człek, niepowtarzalnym jest, a zatem powody do szczęścia, też są różne.
    A każda chwila, przemija bezpowrotne i już dokładne taka sama, nigdy nie powróci.
    Dlatego są takie bezcenne. Hmm... ale się rozpisałem:))→Pozdrawiam:)→5
  • Bożena Joanna 13.08.2020
    Dziękuję za przeczytanie i obszerny komentarz, dokładnie odczytałeś moje intencje. Szczęścia nigdy za wiele. Serdecznie pozdrawiam!
  • MarBe 16.08.2020
    Szczęściem może być głęboki oddech, zapach, widok czy chwile spędzone we dwoje. Tylko od nas zależy tego uchwycenie.
    Pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 17.08.2020
    Na ogół spostrzegamy szczęście z perspektywy różnych wydarzeń, nie od razu. Dziękuję, że wpadłeś. Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania