.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Canulas 11.12.2017
    Niby zwykły dialog, ale...
    Ja ostatnio próbowałem właśnie w taki sam sposób tekst. Chryste Panie na gumowym banalnie, ciężko. Strasznie ciężko to zrobić, by się nadawało do przeczytania.
    Gdybym sam nie próbował, dalbym cztery, pisząc, że szału nie ma.
    Z tej perspektywy jednak, uważam, że wyszło.
    Wydaje się proste, ale wcale takie nie jest.
    Pozdro
  • Pasja 11.12.2017
    Pewnie szału nie ma. Zwykła scenka rozstania się dwojga ludzi. Chciałam to opisać tylko dialogiem.
    Pozdrawiam
  • Anonim 11.12.2017
    Trzeba przyznać, że to niezwykle aktualne ujęcie tematu w tym dialogu ;-) Bardzo realistyczny obraz przedstawiłaś pasja, jak czytałem to odniosłem wrażenie jakbym był świadkiem tej rozmowy i o to chyba chodziło ;-) Choć temat sam w sobie trudny i smutny, to sam tekst ma jednak w sobie coś z komedii, albo zabawnej sytuacji, szczególnie wskazuje na to końcówka tej rozmowy, w której wyłania się trzeci bohater ;-) Pozdrawiam, piąteczka z plusem :-)
  • Pasja 11.12.2017
    I właśnie ta trzecia osoba załatwiła wszystko. Podział majątku i rzut monetą. Dziękuję za przemyślenia.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Bożena Joanna 11.12.2017
    Fantastyczne, jednocześnie dramat i farsa. Zakończenie Deus ex machina jak w komedii. Super!!!
  • Pasja 11.12.2017
    Dwa w jednym. Rozwiązaniem był ten mały człowiek. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.
    Pozdrawiam:)
  • Agnieszka Gu 11.12.2017
    Ehhh gdyby tylko tak zgodnie wszyscy się rozwodzili, to było by super.
    Niestety, to wyidealizowany obraz, odpowiadający wg mnie, jakimś 5 %, najwyżej.
    Sam tekst jest spokojnie, lekko napisany. Niby rodzinny dramat, ale wszystko z niewielkim dodatkiem emocji...
    Bez wyzwisk, rękoczynów, rzucania talerzami.
    Dobrze uchwycony obraz ewidentnego znudzenia sobą ;)
    Pozdrawiam :))
  • Pasja 11.12.2017
    Mówisz 5% ? Tylko czy, aby tak zgodnie myśleli o dziecku. Największym problemem okazał się ten mały człowiek. Po cichu, ale z jakim hukiem zakończono całe przedsięwzięcie związane z rozwodem.
    Pozdrawiam serdecznie:)
  • Agnieszka Gu 11.12.2017
    Tak, w tym aspekcie przyznaję ci rację stuprocentową, niestety :(
    Pozdrowionka ;)
  • Angela 11.12.2017
    Na początku, tekst wydał mi się zabawny, kiedy jednak doczytałam do "małego" zrobiło mi się tak jakoś przykro.
    W pierwszej kolejności majątek, a dzieciak na końcu.
    Zgrabnie ujęte, wbijam 5 i pozdrawiam cieplutko.
  • Pasja 11.12.2017
    Niby spokojnie i kulturalnie, ale z wielką dbałością o podział majątku.
    Bardzo dziękuję i pozdrawiam:)
  • Blanka 11.12.2017
    O! I to ja lubię. Krótko i na temat! W sedno pani strzeliła! Jestem na tak!:)
  • Pasja 11.12.2017
    Dziękuję, że dogodziłam pani.Miłego wieczoru
  • Pan Buczybór 11.12.2017
    Niby śmiesznie, ale jakby gdzieś delikatny smutek za szybą. Fajna miniaturka z dobrą puentą. Pozdro.
  • Pasja 11.12.2017
    Taka krótka forma dialogowa. Smutna, bo kogoś zawsze się krzywdzi, jeśli się rozstajemy.
    Pozdrawiam:)
  • Dekaos Dondi 12.12.2017
    Ja lubię pisać dialogi. A ten jest - składny. Płynnie się ''pije wzrokiem'' Dlatego - 5.
  • Pasja 12.12.2017
    Dzięki DD za odwiedziny i komentarz. Dialogi często są dwuznaczne. Pozdrawiam
  • Luciferia 12.12.2017
    Najpierw się zaśmiałam, ale potem naszła mnie refleksja :) czyli tekst zadziałał tak, jak powinien. Podobało mi się. Zostawiam 5!
  • Pasja 12.12.2017
    Dziękuję za odwiedziny i refleksję. Pozdrawiam serdecznie:)
  • MarBe 13.12.2017
    Jeden z dialogów jakich wiele jest wypowiadanych każdego roboczego dnia w Sądach w całej Polsce.
    Pozdrawiam 5:)
  • Pasja 13.12.2017
    Taka prawda. Zawsze takie sprawy przebiegają dosyć sztampowo.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Samo życie. Kiedy dziecko to po prostu przeszkadzający pionek, w rozgrywce szachowej pomiędzy rodzicami. Cóż smutne, ale na pewno prawdziwe, „ rzut monetą” o dziecko to oczywiście metafora, ale jakże trafna. Pozdrawiam Pasjo :)
  • Pasja 13.12.2017
    Dzięki Maurycy za odwiedziny i spostrzeżenia całkiem trafne.
    Miłej nocy

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania