.

.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Artbook 05.10.2018
    Szczerze? Rozpocząłem komentarz jak bym co najmniej nie miał być szczery, a tu masz, napiszę co myślę: sugestywnie, dobitnie i z dobrym, podwójnym dnem ;-) Co prawda nie przepadam w tekście za fekaliami, ale w tym kontekście jakoś to udźwignę ;-D
    Co do treści to krótko, bo w sumie osiem zdań, ale wystarczająco dobre ;-D
    Pozdrawiam, czwóreczka :-)
  • kalaallisut 05.10.2018
    To część ... tylko metafora... jest pewne dno, które chcę odkryć.
  • betti 05.10.2018
    Kalaallisut jak się nie ma pomysłu i weny, to trzeba przeczekać, a nie jechać gównem... takie moje zdanie.
  • kalaallisut 05.10.2018
    Mam pomysł i wenę nie mam czasu by napisać odrazu całość.
  • betti 05.10.2018
    kalaallisut ale to jest niesmaczne, niezdrowe... wywołuje odruch wymiotny. Nie wiem jaki sens tworzyć coś takiego...
  • kalaallisut 05.10.2018
    betti obiecuję że tylko w tej części... Dla mnie to metafora dla czegoś więcej tekst jest dla mnie i kogoś kto zrozumie i może innych co zrozumieja
  • Nuncjusz 05.10.2018
    Bardzo dobry pomysł. Może skorzystam z tej podpowiedzi i namaluję kolejny, gówniany obraz, ale tym razem w dosłownym sensie :)
  • kalaallisut 05.10.2018
    Ktoś już wpadł na ten pomysł ale chyba nieurealnił ;)
  • Nuncjusz 05.10.2018
    kalaallisut wszystkim można malować. Nieważne czym, liczy się przekaz ;)
    Tak, przekaz betti
  • kalaallisut 06.10.2018
    Nuncjusz Wiem węglem, burakiem, gazą, szczotką do zębów - to tak z moich, kiedyś dziecięcych pomysłów;)
  • Canulas 06.10.2018
    Odbierasz sobie drogę, poprzez wskakiwanie na świecznik. Jesteś kontrowersyjna i ciągle szukasz.
    Tutaj zupełnie nie razi mnie treść, a dodam, że i bardzo ładnie ujęte w słowach.
    Natomiast jeśli jako głównego waloru upatrywać miałbym zaszokowania czy zniesmaczenia, to nie. Nie odczułem.
    Ale ja już nic nie czuję prawie, więc się nie liczy.
    Pozdrox
  • kalaallisut 06.10.2018
    Canulas juhu, czemu mi nie wisi ostatnia część w menu mam już 5 opowiadań. Na mojej liście jest ale na na głównym. Dwa na dobę to dziś powinny wskoczyć oba? Tu nie ma takiego waloru. To od tak moje smutne rozważania. Przeczytałeś całość? Rozumiesz metaforę?
  • Canulas 06.10.2018
    kalaallisut, nie. Inaczej bym zostawił komentarz. W sensie, pod drugą częścią.
    Limit raczej jest ustalony bez podziału na dobę. Czyli jeśli wrzuciłaś dwa teksty około 22, to jie znaczy, że zmieni się dzień i możesz o 1 w nocy wrzucić kolejny. Musi upłynąć doba. Czyli musisz czekać do kolejnej 22
  • kalaallisut 07.10.2018
    Canulas wczoraj weszły wszystkie części tylko dwójki nie zauważyłeś, bo wskakuje z opóźnieniem więc jak wskakuje to już jest gdzieś pod koniec menu z listy, plus zmieniłam ave zdjęcie więc mogłeś nie zauważyć. Ostatnie 3i4 weszło i było do odczytu bo miałam wyświetlone przez parę osób, ale nie było w menu główne. Ok już nie istotne, więcej tak już nie zrobię szczególnie że chyba druga część wskoczyła mi gdzieś na menu na przedostatnie pozycję chociaż była dodawana z 12 godzin wcześniej np. wskoczyły kolejne 3 teksty i poszło ;) Dwójka jest od wczoraj więc lukaj. 3 i 4 jeszcze raz będzie poślizg ale wskoczy w końcu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania