,

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • Nuncjusz 29.12.2017
    O sobie mówimy/piszemy polaki robaki cebulaki
  • betti 29.12.2017
    Nie wiem, dlaczego siedzisz w znienawidzonej Polsce zamiast wyjechać chociażby na Syberię. Może warto chociaż raz pójść szlakiem, którym prowadzono na śmierć miliony naszych rodaków, może to nauczy Ciebie pokory... albo chociaż zrozumienia naszej niechęci do ''wyzwolicieli''.
  • Okropny 29.12.2017
    'zastanawia mnie, skąd tyle pogardy dla Rosjan'

    hm, może przez pół wieku socjalizmu? Rosjanie = ruscy = sowieci

    Sorry, man, ja tego nie wymyśliłem
  • Karawan 29.12.2017
    Zapewne z działań Armii Wyzwolicieli, którzy zaczynali rozmowę z wyzwolonymi od "dawaj czasy" i pytania "wodku imiejesz?", a kończyli jak z moją znajomą tak, że ledwo Ja odratowano po plutonie, który ją "użytkował" na szczęście porzucając i nie dobijając. Zapewne z innych działań jak sąsiada zza ściany, który po trzech miesiącach przesłuchań o powiązania z bandytami z AK wrócił do domu by po tygodniu zgasnąć! Zapewne z historii od pierwszego rozbioru w którym to Matuszka Rosija była najbardziej krwawym terrorem na terenie dawnej Polski. Lepiej poczytaj historię!! A najlepiej pojedź do Doniecka, bo wydaje się, że tam Twoje miejsce refluksie.
  • Ozar 29.12.2017
    Refluks . Do pięt im nie dorastamy... Ciekawe w jakiej dziedzinie !!!!
  • Anonim 29.12.2017
    ;-)
  • refluks 29.12.2017
    Ozar No to wymień jakąś dziedzinę.
    Obojętne, literatura, balet, muzyka, lot w kosmos.
    Historykiem jesteś.
    Dawaj.
  • Anonim 29.12.2017
    refluks temat na pracę magisterską ;-) Tak na poważnie? Uprzedzenia, brak szacunku dla odrębności narodowej podyktowana wieloletnimi waśniami...
  • Anonim 29.12.2017
    Aaa i końca nie widać ;-)
  • Anonim 29.12.2017
    Najbardziej w Twoim tekście podoba mi się autoironiczna końcówka ;-)
  • Felicjanna 29.12.2017
    ktoś, kto na byle komentarz nie po własnej linii wyzywa od szmat, etc. - zwraca innym uwagę, że kogoś obrażają komentarzami
  • Canulas 29.12.2017
    Namaszczam ten tekst i mianuję komentarze po nim poczynione Przedsylwestrową Burzą (nie gówno, ot burzą) I wycofuję sie w cienie przyległych drzew, obserwować.
  • Anonim 29.12.2017
    Czy mogę dosiąść się obok Ciebie Canulas? ;-)
  • refluks 29.12.2017
    Felicjanna Nie rozumiesz ćwierćmóżdżku jednej rzeczy.
    Inna sprawa ciebie nazwać po imieniu i do tego bardzo grzecznie.
    Inna sprawa obrażać naród.
  • Canulas 29.12.2017
    Artbook aby zagrychę czy napitek ma, że dupinę bladą, na promienie słoneczne niewystawianą, chce obok mojej, rumianej, sadzać?
  • betti 29.12.2017
    refluks ten naród zapisał się krwią w naszej historii. To, że przez lata komunizmu był to temat tabu nie zmieni historii. My nie czujemy wdzięczności tylko gniew, że zostaliśmy zniewoleni. Tak trudno to zrozumieć?
  • Felicjanna 29.12.2017
    refluks mieszkam na wschodzie- Ruscy mówią do nas - Paliaki - nie inaczej. Nie ma w tym nic obraźliwego rusofilko, że my do nich Ruscy. Kacapy - to by było, owszem. Ale, żeby rozróżniać takie niuanse, trzeba nieco obiektywności, a nie twego zaprzaństwa
  • Anonim 29.12.2017
    Spoko ;-)
  • Anonim 29.12.2017
    Canalus;-)
  • Canulas 29.12.2017
    Artbook To wita. Gałąź jego od tego żąłedzia, aż do tamte dawno zmarłe wiewiórke. Się rozgości i siedzi, a jak ma czipsy otworzyć, to ino teraz otwiera, albo się potem nie waży.. Się już aktory schodzą. Jeno chwila, jak się spektal rozpocznie.
  • refluks 29.12.2017
    betti To „my” w twoich postach.
    Czy to jakaś forma dowartościowania się? Pluralis maiestatis?
    I do tego sugerujesz, że coś mi trudno zrozumieć, gdy u ciebie intelektualna pustka i uległość wobec propagandy i wszechobecnej antyrosyjskiej narracji.
    Krwią w naszej historii zapisali się między innymi Szwedzi.
    Rozumiem, że mijając sklep IKEA spluwasz.
  • refluks 29.12.2017
    Canulas Zabierz swojego kolegę i udajcie się stąd daleko, najlepiej w pizdu.
    Skoro nic na temat.
    A popierdolić to se możecie pod każdym śmietnikiem.
  • betti 29.12.2017
    Refluks gdzieś ty się wychował, że tak słabo znasz Polaków? Niepojęte.
  • Anonim 29.12.2017
    refluks wyluzuj, wiesz jak to jest kiedy wstawia się dość prowokacyjne lub delikatnie ujmując teksty o wrażliwej tematyce, można spodziewać się różnych opinii, ale jak dotąd z mojej strony żadne nie były na "nie", tylko sugerowałem, że możemy się spodziewać "kolorowych" komentarzy i tyle. Więcej dystansu... na opowi to pomaga ;-)
  • Canulas 29.12.2017
    Artbook , Artbook, nie piedziel. Wyczailem zajebisty śmietnik. Bier denaturata i idziem ;)
  • Nuncjusz 29.12.2017
    Canulas fioletowe nosy
  • Anonim 29.12.2017
    Canulas nie mogę przestać się śmiać.... weź się co... ;-)
  • Anonim 29.12.2017
    Nuncjusz :-D
  • betti 29.12.2017
    może to i lepsze niż czerwone. Idę z Wami...
  • Anonim 29.12.2017
    Dobre :-D
  • Karawan 29.12.2017
    Artbook Podpowiem z dala; denaturat jest najlepszym znanym środkiem na komary. Po pół litrze żaden komar nie wzrusza.
  • Anonim 29.12.2017
    Karawan a tak lubię fioletowy kolor, ha, ha, ha, :-D
  • Karawan 29.12.2017
    Refluks nie może zluzować on jest narodem rosyjskim, nie Narodem Rosyjskim a skrzywdzonym narodem rosyjskim i to jego problem. Chamstwem, brakiem wiedzy, nie nadrobisz niczego teoretyku, apolgeto Rosjan. Rosjanie to Czajkowski i Sołżenicyn, ale i ci co "wyzwalali" dokładnie jak wszyscy bandyci i z cynizmem przywoływali to coś przywołał - wygnanie niemieckiego okupanta. Jakiego trzeba zakłamania, by kazać sobie świadczyć uprzejmości od narodu za jego zniewolenie? I prywatnie całkiem refluks: kto ciebie prosił i upoważnił byś występował jako dusza rosyjskiego narodu?
  • Ja używam określeń, w zależności od okoliczności, czyli Rosjanin, czy Rusek. Mam przyjaciół Rosjan. Mowie po rosyjsku dość dobrze, kiedys jeden z Rosjan, zapytał sie mnie z której części Rosji pochodzę? Staram sie nie stosować określen uogólniających do innych nacji. Sa Niemcy i Szwaby... Irlandczycy i Irole , Anglicy i Angolę są Polacy i Polaczki lecz używając takich określeń, tych negatywnych, ubliżamy rownież tym dobrym ludziom z danego narodu.
    Prywatnie, dla jednych jestem Polakiem , dla innych polaczkiem... czasem po poznaniu kogoś bliżej słyszę „ a ja miałem cie za polaczka...” kilka razy gdy zadalem pytanie „ jak rozróżniasz Polaka od polaczka” zapadala niezręczna cisza... Przeważnie nikt nie jest gotowy głośno mowić o swoich uprzedzeniach. Czy to się nazywa życie, nie wiem, ale tak jest.
  • riggs 30.12.2017
    ruskie pierogi mniam, ruskie fajki ok, ruskie paliwo - tanie i dobre, ruski alkohol - nikt nie oślepł, ruskie kobiety....gorące.... 5
  • riggs 30.12.2017
    aha i jeszcze - napiszę po "polskiemu":
    job twoju mać , bliadź
    eta chujnia
    paszoł won
    swołocz
    jobana bliadź
    A tak serio - znam paru "ruskich" i to są bardzo fajni ludzie,ale jak wszędzie zwyroli nie brakuje.
    Nawet dobre filmy ostatnio robią.
    Jeden z kolegów przysłał mi ostatnio za friko dosyć drogi sprzęt do mojej kolekcji.
    A posłuchajcie Kipelova - ja svobodien
    albo pierre edel - voice of russia.
    Kraj piękny, kulturowo bogaty, budownictwo, kultura, technologia - a nie mnie oceniać przeszłość
    Jak już jesteśmy pieskami Niemców, to co się będę Ruskich czepiał.
    Polska mogłaby byc potęgą, ale lepiej
    "plwać na siebie i żreć jedni drugich"

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania