Rzeczywistość

Jak łatwo dziś samemu być,

Wśród tłumu ludzi.

 

Jak łatwo iść, potykać się,

I znów się smucić.

 

Jak łatwo jest zagubić się,

Gdy wszystko idzie źle.

 

Jak łatwo jest odważyć się,

Odebrać życie swe...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • ObcaPlaneta 04.07.2016
    Krótki, ale dużo emocji. Daję 5
  • Łowczyni 04.07.2016
    Dziękuję Obca. ;))
  • ObcaPlaneta 04.07.2016
    Łowczyni proszę ;)
  • Alicja 04.07.2016
    Wiersz bliski mi. Dokładnie oddaje wszystkie emocje. 5
  • Łowczyni 04.07.2016
    Alicjo, to przykre. :x
    Dziękuje za ocenę.
  • Łowczyni 04.07.2016
    Dziękuję także za anonimową piątkę. ;)
  • Tina12 04.07.2016
    Kródka boba emocjonalna.
    5
  • Łowczyni 05.07.2016
    Dziękuję, Tina. :)
  • lea07 05.07.2016
    Bardzo fajny wiersz, z którym stuprocentowo się zgadzam :) Zostawiam 5
  • Łowczyni 05.07.2016
    Dziękuję, leo. :)
  • Szalokapel 05.07.2016
    Niby kilka słów, a przekaz bezcenny. Przez niektórych ludzi, przez niektóre wydarzenia jesteśmy w stanie popełnić najgorszy błąd. Odebrać sobie życie. Wszystkie niepowodzenia są dla nas sprawdzianami, często bardzo wymagającymi. Własnie, coraz częsciej sie zdarza, że ludzie popadają w depresję przez samotność. To straszne. Rozpisałam się troszkę, ale mialam taką potrzebę. Oczywiście wstawiam 5.
  • Łowczyni 05.07.2016
    Dziękuję Ci, Szalo za przekazane myśli. Miejmy nadzieję, że tych samobójstw będzie coraz mniej. :C
  • Piękne i smutne.
    Pełen emocji wiersz.
    Zostawiam 5 :)
  • Łowczyni 05.07.2016
    Bardzo dziękuję. :))
  • Billie 06.07.2016
    "Jak łatwo dziś samemu być,
    Wśród tłumu ludzi."
    - to takie przykre, że obojętność a czasem wrogość ludzi może człowieka tak bardzo zrazić, ale rozumiem ten ból. Czasami życie serwuje nam zbyt wiele przykrych zdarzeń, niepowodzeń, porażek... W dzisiejszych czasach bardzo łatwo nabawić się depresji, a od tego tylko jeden krok do samobójstwa. Napisałaś, że łatwo się odważyć... i tak wtedy pomyślałam, że często samobójców nazywa się tchórzami, być może niesłusznie. Bardzo krótki to wiersz, a jednak emocji w nim co niemiara :) Podoba mi się i zostawiam zasłużoną 5 :)
  • Łowczyni 06.07.2016
    Dziękuję Billie za rozpisanie się. :) Doceniam komentarz, zgadzam się z nim całkowicie. :)
  • alfonsyna 06.07.2016
    Ja bym się tylko z ostatnią zwrotką jakoś nie zgodziła... odważyć się nigdy nie jest łatwo, tym bardziej jeśli mowa tu o tym ostatecznym kroku, od którego nie ma odwrotu. I naprawdę potrzeba bardzo wiele odwagi i zdecydowania w takim wypadku, a one nigdy łatwo nie przychodzą, nawet do tych, którzy czują, że nie mają już nic do stracenia. Ale to też jest tak naprawdę temat rzeka. Mimo że ta ostatnia zwrotka do mnie akurat nie trafia, to jednak mnóstwo emocji wlałaś w cały wiersz, choć jest on oszczędny w słowa, to i średniej nie będę obniżać, piątkę zostawię, bo przekaz bardzo uniwersalny. ;)
  • Łowczyni 06.07.2016
    Rozumiem. :)
    Spekulacji na ten temat z pewnością jest wiele. Moja opinia też nie jest jednoznaczna i ostateczna. Jak czułam, napisałam. Może kierowałam się liczbą samobójstw, która niestety ciągle wzrasta? Sama nie wiem.
    Tak czy inaczej, bardzo dziękuję za komentarz i docenienie. :)
    Pozdrawiam!
  • KarolaKorman 07.07.2016
    Mało słów, ale jakie są one dobitne, 5 :)
  • Łowczyni 07.07.2016
    Dziękuję, Karolko. :)
    Już myślałam, że po ostatniej "wpadce" do mnie nie zawitasz.
    Dobrze, że wróciłaś! :)
  • Jan Potfforny 08.07.2016
    5, ale naprawdę, bo dokładnie przeczytałem!
    Pozdrawiam!
    JP.
  • Łowczyni 08.07.2016
    Bardzo dziękuję, Potworku. :D
  • Jan Potfforny 08.07.2016
    Łowczyni
    Z tym Potworkiem to pomyłka, bo Potfforny nie pochodzi od "potwora", lecz od słowa w języku słoweńskim "potfforny", czyli mieszkający pod dworem lub fortem, tzn. ani chłop, ani pan!
  • Łowczyni 08.07.2016
    Jan Potfforny O, to ciekawe. :)
  • Rasia 08.07.2016
    Tutaj wstrzymam się od oceny, bo nie umiem nigdy jej dookreślić przy tak krótkich wierszach, choć ten całkiem mi się podobał. Może końcówka nieco zbyt pompatyczna, ale wersy układają się w swoiste sentencje, bardzo fajnie to wygląda. Podobało mi się w każdym razie, tylko troszkę oszczędną formę sobie obrałaś :)
  • Łowczyni 08.07.2016
    Ach, to fakt.
    Taka już moja natura, że kiedy próbuję stworzyć coś dłuższego, zazwyczaj nie wychodzi dobrze. Urywam w połowie i tyle. :x Nie potrafię się z tym uporać.
    Dziękuję. :)
  • Rasia 08.07.2016
    Ależ ja nie mówię, że to źle. Podobało mi się, jak pisałam wyżej :) Taki masz styl i nic w tym złego :)
  • Łowczyni 08.07.2016
    Ani ja Cię o to nie podejrzewam. :)
    Po prostu ciężko mi to idzie. :)
  • General007 dwa lata temu
    Ciekawe intrygujące

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania