.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Neurotyk 25.02.2016
    Podmiot liryczny poprzez retrospekcję wyraża strach przed doświadczeniami, złymi.. Tylko jakie to doświadczenia wywołane przez "przez jednego splamionego złem człowieka"? Mężczyzna? To pytania bez odpowiedzi. Podmiot liryczny zna ją. 5 :)
  • ausek 25.02.2016
    Tak, to jest pytanie. :) Tak mnie naszło pod wpływem pisanego opowiadania...
    Wywal myszkę :P
  • Neurotyk 25.02.2016
    ausek, zbyt ją kocham :(
  • Neurotyk 25.02.2016
    Podmiot liryczny poprzez retrospekcję wyraża strach przed doświadczeniami, złymi.. Tylko jakie to doświadczenia wywołane przez "przez jednego splamionego złem człowieka"? Mężczyzna? To pytania bez odpowiedzi. Podmiot liryczny zna ją. 5 :)
  • Neurotyk 25.02.2016
    przepraszam, ausek, to mysz neurotyka... :)
  • ausek 26.02.2016
    Uwielbiam anonimowe oceny ;)
  • Rasia 26.02.2016
    Rozumiem, że napisanie tego tekstu musiało być dla Ciebie trudne. Jest przesycony uczuciami i cóż... bardzo wymowny. W każdym razie powinnaś znać już moje zdanie, a co do wiersza - oczywiście 5. Bardzo za nimi tęskniłam i cieszę się, że zdecydowałaś się na wstawienie czegoś nowego :) Trzymaj się cieplutko.
  • ausek 26.02.2016
    Czasami skopanie komuś tyłka nie wystarcza i muszę coś skrobnąć. ;) To też dobry sposób na odreagowanie. Nie martw się, jestem twardzielką. ;) Dziękuję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania