Pokaż listęUkryj listę

Opow *** Ơցłօszҽղíҽ*

                                                    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••

 

Z uwagi na wściekle szalejący wyż demongraficzny, a jednocześnie będąc lojalnymi wobec czcigodnej i szanowanej przez nas społeczności i jeszcze przez to, że was po prostu kochamy, te sznupki pocieszne i różne inne, biegające i siedzące w domkach, na ulicach i gdzie tylko można was napotkać → uprzejmie informujemy, co następuje:

 

Przeczytanie powyższego ciągu tekstu, dalsze czytanie, lub zaprzestanie czytania, tegoż tekstu, grozi karą grzywny w wysokości odpowiedniej do naszych potrzeb, a co jeszcze istotniejsze→śmiercią do lat piętnastu.

Oznacza to, że każdemu, kto przeczytał powyższy tekst i czyta nadal lub przestał czytać, płomień na knocie jego świeczki, zgaśnie przed upływem wspomnianego terminu→czyli w najbliższych piętnastu dniach.

 

Z uwagi na to, że do końca grudnia 2019, pozostał nie cały wyznaczony termin, życzymy tym co dotrwają jako żywi, Szczęśliwego Początku Roku A.D. 2020.

 

P.S→Cholera… jednak nas sumienie gryzie. Przeto radzimy przeczytać powtórnie powyższy tekst, na spokojnie, bez emocji, by wiedzieć, czego nie wolno czytać, by mieć nadzieję dłuższego życia.

 

                                                      ••••••••••••••••••••••••••••••••••••

 

My opozycja, pragnąca żywych obywateli, zapraszamy do naszej siedziby w celu otrzymania tekstu → odtrutki. Wystarczy przeczytać, po uiszczeniu odpowiedniej opłaty, którą można odliczyć od podatku bez żadnych dodatkowych kosztów. Przeznaczymy ją w znacznym stopniu, na cele charytatywne. Specyfik nie działa, bez przeczytania powyższego ogłoszenia naszych oponentów.

A zatem czytanie od dupy strony – czyli od końca – na nic się zda. Tylko strata czasu.

 

                                      •••••••••••••••••••••••••••••••••••••

 

Nie czytajcie powyższych głupot jednych i drugich. Tylko my wiemy, co wiemy.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Pasja 28.12.2019
    Dekaosie jak zwykle z poczuciem humoru. Ogłoszenie bardzo urzędowe. Z takim nastawieniem wchodzić w ten Nowy Rok?
    Myślę, że dożyjemy i powitamy go hucznie jak przystało na zadowolonych.

    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego
  • Dekaos Dondi 28.12.2019
    Pasjo→Dzięki:) Starałem się miarkować przy pisaniu:)→Pozdrawiam:0
  • Klaudunia 28.12.2019
    Pocieszyciel :)
  • Dekaos Dondi 28.12.2019
    Klauduniu→No co? Przecie nie tak źle:)→Dzięki:)→Pozdrawiam:)
  • To ja zgłupiałem :)
  • Dekaos Dondi 28.12.2019
    ML→Dzięki:)→Nie przejmuj się. Ja też, pisząc taki tekst:)→Pozdrawiam:)
  • Klaudunia 28.12.2019
    Dekaos Dondi Nawzajem : )
  • JamCi 28.12.2019
    Hehehe Wariatuńciu.
    DD libre coś tam dobre jest? Przechodzę wkrótce bo zmieniam machinę pisząca.
  • Dekaos Dondi 28.12.2019
    JamCi→Dzięki:)→Od początku mnie na opowi→jadę na Libre Office Writer→Nie mogę narzekać.
    Chociażby przydatna ''biała spacja'' → ale jak na telefonie robić→to nie wiem.
  • Dekaos Dondi 28.12.2019
    JamCiówna→Odpowiadam→Wolność dobra jest:)
  • JamCi 28.12.2019
    :-) dziękuję.
  • Piotrek P. 1988 28.12.2019
    Dekaos Dondi, przypomniało mi się opowiadanie, w którym napisałeś o końcu świata, który okazał się tylko symulacją XD, 5, pozdrawiam i zapraszam do przeczytania w czasie wolnym mojego najnowszego opowiadania :-)
  • Dekaos Dondi 29.12.2019
    Piotrek P.1988→Dzięki:)→Pozdrawiam:)
  • pkropka 30.12.2019
    Ojoj. Przeczytałam. Całość :o
    "Specyfik nie działa, bez przeczytania powyższego ogłoszenia naszych oponentów." - to je dobre.
    Ale poza tym nie wiem co ze mną będzie.
  • Dekaos Dondi 30.12.2019
    Pkropko→ Tu też dzięki:)→No... to taki absurd trochę... albo bardzo raczej:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania