1

 

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Perzigon69 17.10.2016
    Nie wiem co tu napisać, bo jak dla mnie ten wiersz urywa się w połowie. Czegoś brakuje, chyba jest za krótki i nie przedstawia sedna sprawy. Nie oceniam.
  • Alicja 17.10.2016
    Również czegoś mi tutaj brakuje. Pierwsza zwrotka jest dla mnie wprowadzeniem w temat, ale potem już ten czar prysł. Gdzieś uciekł ten nastrój. Ale nie poddawaj się, powodzenia :)
  • Adelajda 17.10.2016
    W tej chwili mogłabym ten wiersz napisać zupełnie inaczej, mogłabym napisać kilka słów więcej bądź kilka mniej. Mógłby więcej o sobie mówić. Jednak wolę pozostawić ten wiersz w pierwotnej postaci. Przypomina mi o tym, co było. Najgorszy stan, kiedy nawet nie ma się siły by napisać kilka słów. Każde słowo zawarte w tym wierszu jest pełne bólu, bo okropnie ciężko było je przelać na papier. I tak już za dużo napisałam.
  • Alicja 17.10.2016
    Rozumiem Cię. Ale może pisanie, to jest sposób na "wylanie" tych wszystkich negatywnych emocji?
  • Adelajda 17.10.2016
    To jeden ze sposobów, tylko nie zawsze te wiersze są zrozumiałe. Mogę się pokusić nawet o stwierdzenie, że tylko ja je rozumiem. Mogę mieć tylko.nadzieję, że ktoś zrozumie i być może komuś przypadnie dany utwór do gustu.
  • Alicja 17.10.2016
    Czasem tak bywa, że nie wszystko jest zrozumiałe. Jeśli masz ochotę to zapraszam na priv.
  • Perzigon69 18.10.2016
    Adelajda Być może właśnie jest tak, że my po prostu tego nie rozumiemy, ale musisz nam to wybaczyć :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania