Satyra satyra

- Czy to chłop, czy baba?

- Chłop, bo ma brodę.

- Ale ma też cycki.

- To jeszcze niczego nie przesądza. Trzeba by mu zajrzeć w spodnie.

- Nagle przestało mnie to interesować. Co tam czytasz?

- Świeże poranne wiadomości.

- Ale to są wczorajsze, a do tego mamy wieczór.

- Myślisz że przez jeden dzień dużo się zmieniło? To samo co zawsze.

- I co tam piszą?

- W sumie dziewięć stron to reklamy, a na dziesiątej jest o strajku nauczycieli. Ci to mają dobrze. Co drugi dzień strajkują.

- No, niezły czas sobie wybrali. Tydzień postrajkują, zaraz święta, później następne święta, a potem to już w zasadzie wakacje. A od nowego roku znowu można postrajkować.

- Ostatnio też chcieliśmy trochę poprotestować, ale przyszli szefowie i rozstrzelali połowę zespołu, a resztę zwolnili. To się rozmyśliliśmy.

- A rolnicy też niedawno się buntowali.

- Ano my z Zenkiem nawet świnię podpierdzielili i kilka jabłek. Nauczyciele też powinni coś rzucić. Jaką książkę albo globus. Z chęcią bym przyjął.

- Ja to się tylko boję jak śmieciarze albo szambonurkowie zaczną strajkować. Wtedy to dopiero będzie się działo.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • A. Hope.S 08.04.2019
    Tak się składa, że mam sąsiada, nie to baba ni to chłop. A najlepsze że tego nawet nie ma pojęcia całe osiedle. To nie jest Fake.
  • 00.00 08.04.2019
    Dobre. :)
  • Canulas 08.04.2019
    Haha, no proszę. Bloodborne we łbie nie siedzi, to od razu wraca flow. Zacne.
  • fanthomas 08.04.2019
    No, powoli i do przodu ;)
  • stachuwichura 09.04.2019
    Dobre piszesz te minatury, Fanthomas. Myślałem parę razy o waszym konkursie, ale ja nie potrafię napisać tekstu na zadany temat, przykro mi :(
  • fanthomas 09.04.2019
    Stachu a gdzie są twoje przekłady?
  • stachuwichura 09.04.2019
    Wiszą wszystkie za darmo w Internecie od ponad 10 lat, ale to klasyka nie nadaje się do takiej antologii.
  • fanthomas 09.04.2019
    stachuwichura tylko chciałem poczytać, a do antologii to miałeś tam kupę tekstów
  • stachuwichura 09.04.2019
    Fantomas, w Esensji "Łazarz", wszystkiego się nie opłaca czytać.
  • Ritha 09.04.2019
    A gdzie się podział Nun i Fan? Dawno nic nie wrzucaliście, co przy Twojej produktywności jest aż dziwne...
  • fanthomas 09.04.2019
    Na razie zawiesilismy działalność do odwołania
  • Nuncjusz 09.04.2019
    Suabo i z czasem i z wemą. Mam moc spraw na łbie
  • Ritha 09.04.2019
    Dodatkowo muszę Ci powiedzieć, że przeczytałam i się nawet uśmiechnęłam i lekko na luzie, jak to u Ciebie :)
    Pozdro
  • yanko wojownik 09.04.2019
    Po prostu mi się podoba. Szambonurkowie, to bardzo mała i ceniona grupa zawodowa, oni schodzą w głąb, to chyba że oddolnie coś... na powierzchni nie mają "argumentów", więc na tym polu można wierzyć, że będzie spokojnie.
  • Całkiem zabawne!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania