-----(wykasowany)-----

---

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Kocwiaczek 04.03.2020
    temat-temacie / powtórzenie

    Dodał – budź się, aby tego nie przespać. . // trochę niejasne

    oszołomienie i szum - niby nie to samo, ale może by dać coś innego zamiast szum?

    "Dostępowali przedsmaku." - ładne :)

    a drugą próbowała wpleść niezwykle krótkie włosy. - znowu niejasne

    Kiedy już uporał się z jej górną częścią nocnego stroju, lewą dłonią zaczął pieścić piersi, a prawą ściągał spodnie // trochę zagmatwane, może by dać "dół jej piżamki" zamiast spodnie?

    majtki aż do kostek - tam spodnie, tu majtki, trochę niespójne.

    oboje zatopieni w niepamięci już kipieli pożądaniem i zapomnieniem tego, co na zewnątrz - trochę zbyt poetyckie jak dla mnie i przez to nie do końca jasne. Tym bardziej, że tu jest tak nie wprost, a za chwilę mowa o gumce. Trzeba by może ustalić czy ma być bardziej pospolicie, czy bardziej podniośle?

    pociągnęła go gwałtownie - ale co? Podciągnęła go, całego do góry czyli mężczyznę, czy jemu coś pociągnęła :)?

    //
    Ładne, ale do podszlifowania. Nie do końca leży mi też słowo apogeum - ma taki negatywny wydźwięk, ale to być może tylko moja opinia. Oceniam na mocne 4 :)
  • Anonim 04.03.2020
    Dzięki.

    Umieściłem to z ciekawości. W zasadzie wtedy nie umiałem pisać w ogóle, właśnie na tym 400-stronicowym tekście się uczyłem. A efekty są, jak widać.
    Może kiedyś przysiądę i porządnie nad tym popracuję.

    Pozdrawiam.
  • Szpilka 05.03.2020
    Scena typowo erotyczna, jak na stawiającego pierwsze kroki, wyszło całkiem przekonująco ?
  • Anonim 05.03.2020
    Jak wczoraj zobaczyłem, co napisałem, to mie witki opadły. Dopiero potem poprawiłem na spokojnie. Właśnie tak uczyłem się pisać :)
    Dzięki, Szpilko.

    Pozdrawiam.
  • Bajkopisarz 05.03.2020
    ” Dodał – budź się, aby tego nie przespać”
    Odwrotnie: Budź się, aby tego nie przespać – dodał.
    „Niemal rozrywali guziki i rozszarpywali niepotrzebną barierę”
    Z wcześniejszego opisu wynika, iż już byli nadzy (?)
    „wpleść niezwykle krótkie”
    Wpleść w
    „a prawą ściągał spodnie”
    Zdjął je już wcześniej ? chyba, że chodzi o jej spodnie od piżamy, ale to wtedy trzeba jasno napisać.

    I jak się nagle zaczęło, tak się szybko skończyło, czyli bardzo dobrze, realistycznie, życiowo. Do pracy zdążył, nawet był dwadzieścia minut przed czasem.
  • Anonim 05.03.2020
    Co do pierwszego się nie zgodzę, czasem odwraca się kolejność opisu i wypowiedzi.
    W reszcie masz rację.

    Dzięki.
    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 05.03.2020
    Antoniuszu→Hmm→Niby tekst poprawnie napisany, ale brakuje mi trochę tego ''czegoś''.
    To tak jak z muzyką. Tysiące wykonawców, ale tylko w niektórych nagraniach, jest to ''coś nieokreślonego''
    Podobnie z tym tekstem. Nie jest zły, ale mógł być lepszy→Takie zdanie subiektywne me:)→Pozdrawiam:)
  • Anonim 05.03.2020
    Dzięki, Dekoś.
    Jak pisałem, sam nie jestem zadowolony a tej sceny. Jest bez wyrazu.

    Pozdrawiam.
  • Koniec z dodawaniem tekstów. Zaczynamy zgadywanie. Komentujemy i typujemy Autorów.
    Dwa dni! - poniedziałek i wtorek
    Potem odkrywamy swoje przyłbice. środa
    Powodzenia
  • LBnDrabble 13.03.2020
    Rozpoczynamy pierwszą Bitwę na Drabble.

    Temat pierwszy; Śmiech
    Temat drugi; Sztorm

    Czas pisania to siedem dni, czyli do 19 marca godz. 23:59

    Zaprasza Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania